Har ingen tro på poeng her, vi har tippeligaens dårligste forsvar.
Hønefoss - LSK Mandag 20.mai AKA arena kl 18:00
Collapse
X
-
Ringen er tilbake, Ohi har tre på tre, og vi har produsert flere sjanser enn motstanderne samt tidvis spilt dem ut i tre av fire kamper. Om ikke spillerne har forstått viktigheten av konsentrasjon og fokus i 90 min uansett hvor mye bedre man spiller nå gjør de aldri det. Velger å være optimist fordi tålegrensa mi for pessimisme og negativitet er nådd. En gang må det snu.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Er det noen som ikke spillte sist kamp som er eller kan være med i troppen? Ringstad? Kippe? Origi? Helstad? Gabrielsen (kan starte?) eller Knudtzon? Hva er status på Udjus?"Jeg hater søpla så intenst at jeg ikke kan spille med Korea på civilization fordi de er røde og blå."
- Sitat Grusom BKommentar
-
Fredrik hadde målgivende både mot Odd og Sandnes Ulf."Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)Kommentar
-
Vet dere hva? I år synes jeg faktisk det har vært gøy å se Lillestrøm spille. Selvfølgelig blir jeg skuffet osv når vi får våre downperioder i løpet av kampen, men i år i forhold til de X-antall foregående årene med lave plasseringer, synes jeg det er gøy å se oss spille. Vi har et veldig stort potensiale, og jeg gleder meg til storkampene mot søpla og Trønder-rævene.
Gutter og jenter! - I år har vi tatt flere skritt i riktig retning, og vi kommer til å ta enda flere utover høsten. Vi kan bare glede oss til fremtiden! Den er lys tror jeg, hvis vi bare spiller kortene våre riktig, og har tålmodighet.Kommentar
-
Gulbrandsen bør bli benka neste kamp. Han er ikke i nærheten av nivået. Dytt heller Palmi opp som spiss. Riise ut på høyre.Kommentar
-
Er enig med deg i at han er langt unna sitt toppnivå og det Helstad viste tidligere i sesongen, men pr.dd har vi nok ikke noen bedre alternativer til denne rollen. I tillegg synes jeg vi ser en liten bedring hver eneste kamp for Fredrik sin del, så får vi håpe han snart får en forløsende scoring. Han vil i alle fall!Kommentar
-
Fredrik hadde seks avslutninger og kom til tre store sjanser mot Ulf. Han var også et sant helvete som førsteforsvarer og tvang frem masse dødballer(primært innkast høyt i banen, som er ekstremt undervurdert på alle måter). At han mangler det forløsende målet betyr bare at han må fortsette å få sjansen. Fredrik skal være spissen vår de neste tretten årene og må få tiden han trenger til å bli en ti-fjorten mål per sesong-spiss.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Enig i at Fredrik skal spille, ref. førsteforsvarerrollen. Forløsende scoring ? Sjekk alle ettmålscorere gjennom alle sesonger og fortell meg seinere hva som er så jævlig forløsende med å score. Hvordan kan det da ha seg at det er mange flere ettmålscorere enn tomåls, tremåls også videre etterhvert som kurven avtar ? Teoretisk skjerping, folkens.Kommentar
-
Noen som tror på 3 poeng eller blir det utopi? Håper jo på seier men tror ikke på det.
Det er sørgelig sorti om vi taper mot Leiv Vidar. Om det ikke blir forbedringer i forsvar og angrep tror jeg dessverre at vi går på nok et tap.Kommentar
-
Folk som tipper på LSK er gale.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Neida, vi har bare forstått hva uttrykket tipping egentlig betyr!Elska þetta félagKommentar
-
Lukter mål av Fredrik idag. Var veldig nær mot Ulf, og bare uheldig den ene ikke gikk inn.
Spår to mål av Fredrik idag, 1 av PVM, 1 av Riise og Fofana får sitt gjennombrudd med et mål etter at han kommer inn etter 77 min.Kommentar
Kommentar