Lillestrøm Sportsklubb - Haugesund Åråsen 26. Mai kl: 15:30
Collapse
X
-
Hadde vært fint i dag om avspark ikke fører til støttepassning til BHR som klinker'n opp mot en spiller på løp på vingen, bare for at ballen daler ned hos motstanderens midtstopper 5-6 meter unna...
Ellers, go kamp!Kommentar
-
Kommentar
-
NÅ må dere faen meg komme igjen Fugla, i dag MÅ VI VINNE!Kommentar
-
Ja hva skal man egentlig tro om denne kampen? Helt åpent. Haugesund knepen favoritt i min bok men setter spenna mine på uavgjort.livet er en gamp for de som ikke kan si k
https://twitter.com/#!/KjetiIKommentar
-
Hvor få er det på kamp i dag?? Tror ikke jeg har sett et så glissent Åråsen siden 2003. Forferdelig å se.Kommentar
-
Kommentar
-
litt for mange upresise innlegg som havner laaaangt unna der dem skal og bør landeKommentar
-
Regner med Ohi er i oppvarming fordi han skal inn. Vi spiller med ti mann her, Andersson er direkte pinlig veik i alle dueller. Har vel mista ballen så å si hver gang han har vært nær dem.
Gulbrandsen helt rå, men merk at han har ingen avslutninger i dag. Det er noe merkelig.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Lurer på åssen dette hadde sett ut uten den tidlige scoringa, skjønner bare ikke de taktiske disposisjonene til Haglund. Skal vi satse på kontringer må vi ihvertfall få inn det lille av tempo vi har i stallen! 40-60 i ballinnehav, mot laget som slår mest langt av alle.Kommentar
Kommentar