Rekruttlaget 2013
Collapse
X
-
"And I never thought this life was possible.
You're the yellow bird that I've been waiting for."
Bright Eyes - Poison Oak -
Lillestrøm 2 - Ottestad 5-0
Ottestad var ikke i nærheten av poeng, mot et meget godt Lillestrøm-lag. Hjemmelaget var beste i alt og trener for Ottestad Leif Nordli hadde ingen problemer med tapet.
- Lillestrøm er det beste laget i avdelingen. Så enkelt er det. Det positive var at vi spilte 0-0 de siste 45 minuttene, sier trener Nordli. Keeper Tor Torgersen fikk se det røde kortet etter bare 28 minutter. Med det så klarte Ottestad det kunststykket å bruke tre keepere i en kamp og alle slapp inn mål. Keepere for Ottestad denne kvelden er Tor Torgeresen, Erik Hulleberg og Even Habberstad. Om det er norgesrekord vites ikke, men at det hører med til sjeldenhetene, er helt sikkert.
Kommentar
-
Synes listene over hvem som spiller er merkelig til tider. Så ikke denne kampen, men rimelig bombesikker på at Keivan ikke spilte stopper og at Holmedal ikke spilte venstreving. Usikker på om Scheel eller Walstad spilte stopper. Tipper Ofkir spilte på venstre og Nordermoen på høyre.Kommentar
-
Helstad er ikke klar. Muligens klar månedsskiftet juni/juli har det blitt sagt.
Guldbrandsen og Høibråten fikk vel fri for de hadde vært med landslag. Så synes det er rart om de da spiller dagen etter.
Tipper det blir mest juniorer som spiller.Kommentar
-
Takkjer.. Får prøve å skrevet et lite referat, hvis det er ønskeligKommentar
-
Tap 2-0, kunne og burde vært mye mer.. LSK har ikke en eneste sjanse, knapt nok et skudd på mål. Taper hver eneste duell, greit de er juniorer men har de ingen muskler?
Startet kampen med Scheel som stopper og kaptein, Faye Lund i mål, Nordremoen på back, Holmedal sentralt og Furseth på topp. Dette er de eneste jeg visste hvem var. Scheel var dårlig og ble tatt ut etter 65 min cirka, da tok holmedal kapteinsbindet, tar lite tak til å være kaptein og eldst på laget. Faye-Lund har en del gode redninger, men håpløs i felt og utspill. Prøvde konsekvent å starte kort ved 5 meter, noe som gang på gang førte til farlige sjanser for Lillehammer. Resten var ikke no særlig å si om, Holmedal sutret mye utover i 2 omgang. Om dette er våre beste juniorer er jeg noe redd for fremtiden....
sorry for dårlig referat, men har så jævli dårlig tidLast edited by sigurdsen; 15.06.2013, 16:42.Kommentar
-
29 Jacob Faye Lund 3 Isak Scheel 5 Keivan Ghaedamini 20 Nikolas Walstad 6 Simen Nordermoen 23 Danish Khan 8 Joakim Holmedal 25 Jørgen Kolstad 30 Kevin Echem 18 Markus Furseth 14 Mohamed Ofkir
dette var laget. forsvarsfireren bestod altså av nevnte Scheel og Nordermoen samt Walstad (97) og Keivan (96). Ellers bestod laget hovedsaklig av en rekke nysignerte juniorer som jeg ikke helt ser at er i den klassen vi burde rekrutere. Vi kommer nok ikke til å se mange av disse på a-laget i fremtiden.Kommentar
-
29 Jacob Faye Lund 3 Isak Scheel 5 Keivan Ghaedamini 20 Nikolas Walstad 6 Simen Nordermoen 23 Danish Khan 8 Joakim Holmedal 25 Jørgen Kolstad 30 Kevin Echem 18 Markus Furseth 14 Mohamed Ofkir
dette var laget. forsvarsfireren bestod altså av nevnte Scheel og Nordermoen samt Walstad (97) og Keivan (96). Ellers bestod laget hovedsaklig av en rekke nysignerte juniorer som jeg ikke helt ser at er i den klassen vi burde rekrutere. Vi kommer nok ikke til å se mange av disse på a-laget i fremtiden.
Vet ikke hva vi har å stille med jeg men, synes det er rimelig flaut å stille med et så elendig lag til en viktig match ( om de fortsatt har mål om å rykke opp). Selv uten promilleselvtilliten tror jeg at jeg kunne spillt ut samtlige (!) spillere på laget idag....Last edited by sigurdsen; 16.06.2013, 03:23.Kommentar
-
Er det noen som kan bekrefte at kampen ikke går før kl 20 mot HamKam i dag? Og det er på Briskeby Stadion?
Er i nærheten så tenkte jeg skulle ta en tur innom.
Det ble sagt at Helstad skulle bli klar til kampen mot Søppla. Noen som har hørt nytt tidspunkt? Er vel kanskje for tidlig at han får noen minutter i kveld.Kommentar
-
1 - 2 44 min. Furseth har rett og slett vært veldig dårlig hele kampen. Mange unødvendige balltap og kommer aldri opp i spilleren. Retter det hele opp med et herlig frispark fra 21,5 meter. Bue over muren og i lengste helt nede ved stolperota.Kommentar
-
Kommentar
Kommentar