Rekruttlaget 2013
Collapse
X
-
Kommentar
-
Som Vinstragutt er lillehammer et lagt jeg har vokst opp med å hate. Dala har jeg ikke noe forhold til. Men nok om det."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
LSK2 - Lillehammer 1 -2.
LSKs mål ved Osvold. Var egentlig "ferdigscora" etter et utsøkt innlegg fra Friday.
Lillehammer var gode i de 20 første minuttene av kampen. Ekstremt dyktige på dødballer og tok ledelsen 2-0 før LSK våknet. Men til tross for at LSK reduserte før pause og hadde et stort overtak i andre omgang, ble det for ineffektivt foran motstandermålet. Skal også sies at Lillehammer forsvarte seg godt, med minst ni mann bak ballen, og tvang LSK til å spille på tvers og rundt sitt eget forsvar.Last edited by sparwasser; 07.10.2013, 20:33.Kommentar
-
Med andre ord blir det 3.divisjonsfotball på rekruttlaget også neste år. Faen meg totalt skandale. Det er katastrofalt ræva. Vi har tapt 5 kamper på 3.divisjonsnivå.....juniorlaget til Stabæk er foreløpig ubeseiret i en langt sterkere avdeling. Helt utrolig.Kommentar
-
Opprykket var egentlig tapt i Brumunddal. Dette er faktisk det som svir mest av alt av LSK-nederlag de siste ukene, fordi det så til de grader underminerer det man blir fortalt fra ledelsen om at man skal følge utviklinga og utvikle seg spillemessig. Trist.Kommentar
-
Bare for å gi et ansikt til rekruttas overmenn, ikke i en enkelt kamp, men over 26 runder.
874x550.jpg
Kommentar
-
Lørdag 12.10: Strømmen2 - LSK2 1 - 4
Mål LSK: Osvold (3), Furseth (1)Kommentar
-
http://www.fotball.no/System-pages/K...atchId=5689294Sint og tverr på felt NKommentar
-
Iflg fotball.no så har Joachim Osvold scoret 37 mål på 19 kamper i 3.divisjon. Det er klart det er en enorm forskjell på Tippeliga og 3.divisjon, men dette er tall som få andre matcher på dette nivået.
Jeg håper han kan få ett utlån til en Adeccoligaklubb neste sesong, så man får sett om han nærmer seg Tippeliganivå.Kommentar
-
Mål LSK: Osvold (3), Furseth (1)
Hm...ser at "kampsenteret" på LSK.no har satt resultatet til 3-6.
Noen som var til stede?Kommentar
-
Iflg fotball.no så har Joachim Osvold scoret 37 mål på 19 kamper i 3.divisjon. Det er klart det er en enorm forskjell på Tippeliga og 3.divisjon, men dette er tall som få andre matcher på dette nivået.
Jeg håper han kan få ett utlån til en Adeccoligaklubb neste sesong, så man får sett om han nærmer seg Tippeliganivå.I år så tar vi altKommentar
-
Greit nok at vi skal ha opp 2.laget vårt en divisjon, men det kan ikke gå på bekostning av talenter som dette. Da ender det opp med at han vil stagnere på dette nivået. Det er dessverre en enorm forskjell på 3.divisjon og 2.divisjon, og det er mange som har prestert som Joachim Osvold tidligere, men som aldri har blitt noe mer enn nettopp en god 3.divisjonsspiller.
Svein Olaf Olfsbu (34 år gammel) scoret f.eks 46 mål i fjor for Arendal i 3.divisjon, mens han i år har scoret 0 mål i 2.divisjon.Kommentar
-
LSK2-HamKam2 i dag sluttet 2-2 i følge: http://www.fotball.no/System-pages/K...atchId=5689233
Målscorerere ikke oppført der enda, men ser ut som Origi spilte sesongens to siste kamper for LSK2 og det er jo positivt.Kommentar
-
LSK2-HamKam2 i dag sluttet 2-2 i følge: http://www.fotball.no/System-pages/K...atchId=5689233
Målscorerere ikke oppført der enda, men ser ut som Origi spilte sesongens to siste kamper for LSK2 og det er jo positivt.Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.Kommentar
-
LSK 2 hadde 5 Guttespillere med, skulle hatt 6 stk, men så ikke noe til Kevin Lang utpå banen.
Målscorere var Jørgen Kolstad og Joachim Osvold. Solberg nevnte at Osvold har scoret 36 mål i 3. Div i år, tror ikke det er noen som har scoret flere i de 4 øverste divisjoner. Tippeliga, Adecco, FairPlay Ligaen og 3. Div. sterkt når han ikke har spilt alle kampene en gang.
Laget til LSK 2 var.
Arnold Origi
Edvard Åretun (98), Kristoffer Ajer (98), Nikolas Walstad (97), Lars Andre Oskarsen (95)
Mohamed Ofkir (96), Jørgen Kolstad (95), Joakim Holmedahl (95), Fred Friday (95)
Joachim Osvold (94), Marcus Rix (97)
INNBYTTERE:
Emil Olsen (95) inn i det 46. min for Rix
Kristian Næss (97) inn i det 65. min for Ofkir
Jacob Boutera (96) inn i det 75. min for Åretun
Mange spennende typer på vei oppover spesielt i det defensive.
Syntes den sentrale midtbanen var god med Kolstad og Holmedahl, tett fulgt av stopperparet Ajer, Walstad.Kommentar
Kommentar