Siden det ikke er kommet noen egen tråd for rekruttlaget enda, så kommer den her.
Rekruttlaget 2013
Collapse
X
-
-
3.div Menn avd 03 - Indre Østland Fotballkrets
https://www.fotball.no/System-pages/Tabell/?tournamentId=134688Årets supporter 2010!!
Furseth, Osvold, Scheel og Ohi var vel de mest rutinerte som spilte mot Alvdal.Kommentar
-
Jeg mener uansett a-lagsspillere eller ei. De beste juniorene bør cruise gjennom en relativt svak 3.divisjonsavdeling. Til sammenligning har vel juniorlaget til Søpla 6 seire på rad i en sterk 2.divisjonsavdeling....da er det krise av våre nest beste å surre i en langt svakere liga.Kommentar
-
Jeg mener uansett a-lagsspillere eller ei. De beste juniorene bør cruise gjennom en relativt svak 3.divisjonsavdeling. Til sammenligning har vel juniorlaget til Søpla 6 seire på rad i en sterk 2.divisjonsavdeling....da er det krise av våre nest beste å surre i en langt svakere liga.Kommentar
-
gilbertKommentar
-
Kommentar
-
I RB i går ga de også en stjerne til fire av de yngre (Osvold, Karterud, Holmedal og Ofkir, såvidt jeg husker) og, mest interessant, to stjerner til Lunan Ruben Gabrielsen.
gilbertKommentar
-
Det riktige er vel at Legenden ga stjerner, som RB videreformidler. RB har ikke vært på tur og sett kampen...Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Rekruttene vant i dag 6-0 mot Fart i Lsk-hallen. Hvis jeg husker riktig var vel målscorerne noe sånt som: Selvmål, Fofana, Ohi, Khan, Lindahl og Furseth....
Gikk ut i en slags 4-2-3-1 med Faye i mål, Ghaedamini, Høibråten, Glasø og Karterud bak....Ohi og Holmedal sentralt må midten, Ofkir og Nordermoen på flankene og Fofana og Furseth i offensive roller...så ble det 3 bytter og noen rokkeringer underveis.
Kort fortalt: Fart var ræva....jeg ser ikke at det er spesielt utviklende å spille mot slik motstand. Vi må opp i 2.divisjon! Jeg er dog mer skeptisk til hvordan vi hadde gjort det der. Det er mye bra ferdigheter med ball, men jeg synes for mange spillere mangler tempo for å lykkes "høyere opp". Ting som press på ballfører og bevegelse uten ball når vi hadde ballen var ikke allverdens, men det er mulig at motstanden gjorde sitt til at innsatsen varierte fælt.
Holmedal var MEGET god sentralt på midten. Vant masse dueller, slo knapt nok en feilpasning, hadde bra tempo i det han foretok seg og imponerte skikkelig. I mine øyne den klart beste på Lillestrøm i dag. Høibråten var også meget solid, men det vet vi jo at han er på dette nivået. Kult å se at venstresiden med 2x96spillere klarte seg bra....Ohi hadde et "drømmemål" på hel volley fra 16 meter etter at Ofkir hadde dratt en småfrekk finte og lagt ballen fra dødlinja og ut på 16-meteren. Khan hadde også en deilig Pananka-straffe pent chippa opp i venstre kryss - sånne ting som gjør kampen vært å se alene.
For øvrig likte jeg innbytter Lindahl....liten kjapp bakromsspiss som virket veldig "smart" i måten å løpe på. Ellers grei skuring men jeg forstår faktisk hvordan dette laget har tapt en del poeng i 3.div...skulle ønske jeg dro hjem langt mer imponert, selv etter en 6-0 seier...men morsomt å se rekruttene, flere bør ta turen!Kommentar
-
Mye bra spill mot et relativt svakt Fart.
Men ok treningsøkt som ender med 3 poeng :-)
Spille angrepsfotball mot etablert forsvar er grei trening.
6-0 er flott og fint men kunne fort endt mereFUGLA -- TIL DØDEN SKILLER OSS AD
Bjørn LindahlKommentar
-
LSK2 spiller hjemmekamp mot Ottestad nå! Kampen starta kl 19.00, viktig kamp da begge lag kjemper i toppen. Noen som vet om vi stiller med noen a-lagsspillere? Noen som vet om det er liveoppdatering på resultat fra denne kampen på noen nettside?Kommentar
-
Noen som vet hvordan kampen endte?Kommentar
Kommentar