Kvik Halden - Lillestrøm SK, NM 3.runde
Collapse
X
-
Fullstendig skandale å starte med en 40 årig keeper som har lagt opp for lenge siden, fremfor vår egen juniorkeeper. Latterlig behandling av Faye Lund. Hva slags signaler gir dette til våre unge spillere/keepere? Kvik Halden skal vi slå uansett hvem som står i mål. Rett og slett provoserende..................Kommentar
-
Jon Knutsen blir norgesmester i år - du hørte det her førstKommentar
-
Syns det er helt OK hvis våre trenere mener at Jon Knudsen er bedre enn Faye. Jeg vil til Cupfinalen, da starter vi med det beste laget Regner med at dette er en vurdering ut i fra treninger/erfaringer. Blir det straffekonk er det kanskje bedre med en med rutine bakerst.
Kommentar
-
Syns det er helt OK hvis våre trenere mener at Jon Knudsen er bedre enn Faye. Jeg vil til Cupfinalen, da starter vi med det beste laget Regner med at dette er en vurdering ut i fra treninger/erfaringer. Blir det straffekonk er det kanskje bedre med en med rutine bakerst.Kommentar
-
I følge rb.no sin livetjeneste stiller LSK i en 3-5-2:
Knutsen
Stoor - Østli - Kippe
Riise - Mjelde - Vaagan Moen - Palmason - Knudtzon
Andersson - Gulbrandsen.
Ja - jeg satte faktisk drikke i halsen når jeg leste det. lsk.no melder en 4-4-2:
Knudsen
Stoor - Østli Kippe - Andersson
Knudtzon - Riise - Mjelde - Palmason
Vaagan Moen - Gulbrandsen
Går ut i fra at lsk.no har rett.Kommentar
-
Kommentar
-
Mer korrekt er vel at man måtte garantere for at begge de to keeperene foran Faye-Lund, måtte det "garanteres" for at er ute i minimum to kamper. Neste kamp er jo som kjent i juni.Kommentar
-
Greit. Men faye Lund stod en god kamp mot Hønefoss, så dette er merkelig prioritering. Knutsen burde startet på benken. På linje med når vår svenske venn ble benket til fordel for en junior i mål mot viking for noen år siden.Kommentar
-
Var det forresten Faye Lund som startet den kampen mot viking?Kommentar
-
Kommentar
Kommentar