Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Etter at Magnus Haglund overtok treneransvaret på Åråsen, har LSK bare vunnet én kamp på kunstgress. Bortekamper på naturgress er derimot en helt annen historie.
TROMSØ: (Tromsø – LSK 2-0). En spillemessig jevn 1. omgang ga LSK håp om poeng i Tromsø. Men de siste 45 minuttene ble laget utspilt på Alfheim og tapte fortjent.
Dagens papirutgave av Romerikes Blad melder at det nå er to nye prøvespillere på besøk. (Hva som skjer med de tre afrikanerne veit jeg ikke.) De er såvidt jeg husker fra Belgia og Østerrike. Begge er i midten/slutten av 20-åra; en er midtstopper og en er sentral midtbane, men kan også spille forsvar. Torgeir Bjarmann sier at de kan være aktuelle for signering når overgangsvinduet åpner, med sponsormidler. Årsaken til at det nå er aktuelt å styrke stallen i de bakerste ledd er blant annet at det tar lengre tid å få Ruben Gabrielsen klar enn en hadde regna med.
Jeg noterer meg at ingen av de fem på prøvespill den siste måneden ser ut til å være henta for å vurderes som oppspillspunkt/møtende/targetspiss.
Edit:
David Vandenbroeck, Belgia, 27 år, født 12. juli 1985, midtstopper, Zulte-Waregem
Thomas Piermayr, Østerrike, 23 år, født 2. august 1989, midtbane, forsvar, Wiener Neustadt
gilbert
Last edited by gilbert; 27.06.2013, 16:45.
Begrunnelse: Navn og data for prøvespillerne
Nattas hodekapping av Tom Lund-statuen er en alvorlig kriminell handling. Men det er mer enn det. Vandalismen er et anslag mot LSK og hele Lillestrøm. Tom Lund og Bjørn Sørvangs fantastiske statue «Steget» er et ikon for hele byen som ikke ble satt ordentlig på kartet før vår lokale helt tok Sportsklubben opp i øverste fotballdisjon i 1974 for så aldri å rykke ned igjen.''
BLOGG: I 1973 var Ajax verdens beste klubb, og Johan Cruyff verdens beste spiller. Da han forsvant til Barcelona måtte han erstattes. De kunne hente hvem som helst. De valgte seg en ung ving som spilte på nivå tre i Norge.
Kommentar