Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Har trua på at vi kan komme langt, kommer helt ann på trekninga. Jeg drømmer om en finale mot søpla. problemet da er at NFF vil kjøre kampen kl 08.00 søndag morgen, med 15000 sponsorbilletter.
God trekning for LSK. Fair sjanse til å trekke en "lett" kvartfinale også når man ser hvilke lag som møtes denne runden.
Altså bør vi minst spille semifinale i år.
Når vi dit vil det uansett motstand være nedtur å ikke komme til finalen, og er vi der får vi sørge for at Ullevaal blir hjemmebane. I år har vi vinni en og annen hjemmekamp...
Vet ikke hvor seriøs du er men dette er tipping og det er ingen som vet.
Har du levert inn en tippekupong med vet ikke før (når jeg tenker meg om kan man helgardere) men du tar poenget?
For en ung Kanarifan (uten bindestrek) som ikke har fulgt med like lenge som de fleste her og ikke fikk LSK inn med morsmelka men måtte finne melka selv (WTF skriver jeg??). Har vi noen gang møtt søpla i cup-finale?
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.
Kommentar