Vi har møtt søpla i 2 cupfinaler på 80-tallet. Den første snakker vi ikke om, men den siste er vel for enkelte av oss høydepunktet i vår tilværelse som fugler når Andre "Kråka" Krogsæter scoret 4 mål og på egenhånd senket søpla i finalen i 85
Cupen. Hvor langt når vi.
Collapse
X
-
Kommentar
-
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Hadde vært herlig å fått konvertert den. VHS-spiller har jeg aldri eid selv (hadde det når jeg bodde hos foreldrene mine så klart)Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
14% har tatt feil allerede. 30% trur vi ryker nå (den med mest stemmer).Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Mange har tatt feil på pollen. GODT ER DET!
Hvordan ser semifinaleoppsettet ut?
Har hørt rykter om at Søppla skal møte Rævbk?"Jeg hater søpla så intenst at jeg ikke kan spille med Korea på civilization fordi de er røde og blå."
- Sitat Grusom BKommentar
-
Kommentar
-
Har lyst til å minne folk på denne: http://www.youtube.com/watch?v=MUZnEplk4ec
Får du ikke ståpels og tårer i øya av denna er du ikke fugl! I år gjør vi det igjen! Å kom igjen a fugla!!!!I år så tar vi altKommentar
Kommentar