Cupen. Hvor langt når vi.
Collapse
X
-
Har lyst til å minne folk på denne: http://www.youtube.com/watch?v=MUZnEplk4ec
Får du ikke ståpels og tårer i øya av denna er du ikke fugl! I år gjør vi det igjen! Å kom igjen a fugla!!!!Kommentar
-
Cupgullet i 2007 var det første (og eneste...) gullet jeg har opplevd med fugla. Største øyeblikket mitt på tribunen. Men om vi vinner i år, så tror jeg faen meg det vil være større. Etter så mange år med nedtur på nedtur på nedtur, så tror jeg gleden over et evt cupgull i år vil bli enda sterkere. Jeg grein i 07. Vet ikke hva jeg evt gjør i år...CustodesI med og motgangKommentar
-
Folkens, på onsdag trekkes semifinalene, etter kampen mellom RBK og VIF på NRK2 . Blir spennende, håper mest på Haugesund hjemme, men slår gjerne bartene på Åråsen også. Hadde vært deilig med cupfinale og alt som hører med.VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!Kommentar
-
Kommentar
-
25.og 26. SeptVI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!Kommentar
-
Fun fact: de tre andre lagene i semifinalen er de tre lagene Lillestrøm har møtt i de tre siste cupfinalene vi har spilt.Kommentar
-
Kommentar
-
Hvisattedersom vi skulle møte RBK i finalen. (**antijinx**)
Er vi ikke da nærmest sikret europacup uansett utfall?Kommentar
-
Kommentar
-
Er det ikke slik at man kommer inn senere om man vinner cupen, enn om man tar sølv i serien? I så fall regner jeg med at EL plassen de får for serieplasseringen tilfaller den som havner på 4. plass i serien. Uansett; det spiller ingen rolle. Kommer vi oss til en eventuell finale mot RBK, så skal vi grisebanke trønderpakket."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Ypperlig med hjemmebane og forhåpentligvis ganske fulle tribuner! Det gir også mynt i kassa som neppe var lagt inn i budsjettet. Sen septemberkveld med flomlys og semifinale lukter stor stemning, og et klassisk elektrisk drag over tribunene, som i tidligere viktige cupkamper hjemme (RBK i 04, VIF i 05, Stabæk i 07 etc). I tillegg trekker nok Molde ekstra med publikum, med den regien og nerven som ligger over oppgjøret, pluss de gode minnene mange har fra sommerkampen. Semi på Åråsen blir et helvete for motstanderen uansett. Herlig at det ble hjemmekamp!Kommentar
-
Nei... Cup har høyere rang enn serie (Blant lagene som er kvalifisert til Europaleague, naturligvis). Hvis RBK vinner serien, er vi sikret europacup fordi RBK da er kvalifisert til CL-kvalik. Hvis RBK vinner cupen, men ikke serien, vil RBK være kvalifisert til europacup gjennom cupen og da vil lag nr 4 i serien få europaleage-kvallikKommentar
Kommentar