Cupen. Hvor langt når vi.

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • DoubleHi5
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2011
    • 4262

Opprinnelig skrevet av daf
    Jeg vurderer "handshake for peace" og "fuck for forest" i samme kategori, selv om sistnevnte nok har et potensial til å trekke noen flere tilskuere....
    Tenk om de hadde variert mellom disse to kampavslutningene i annenhver kamp! Da hadde vi nok fyllt Åråsen igjen!
    Elska þetta félag

Kommentar

• G-Man
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2011
      • 3260

Opprinnelig skrevet av daf
      Jeg vurderer "handshake for peace" og "fuck for forest" i samme kategori, selv om sistnevnte nok har et potensial til å trekke noen flere tilskuere....
      Var en tur rundt Sgnsvann tidligere i sommer, på en usedvanlig varm dag, med usedvanlig mange vakre og lettkledde jenter ute. Kunne da ikke unngå å legge merke til en håndfull mannfolk i skogkanten som praktiserte en mellomting: Handshake In Forest.

Kommentar

• Kvalen
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jul 2006
        • 327

Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
        Tenk om de hadde variert mellom disse to kampavslutningene i annenhver kamp! Da hadde vi nok fyllt Åråsen igjen!
        Frister lite å se kapteinene ha seg på banen for noen trær altså.. Og hvem skulle gi og hvem skulle ta? Ville bare skapt kaos. :P
        "For bergenserne blir dette som en kjapp onanering - en kortsiktig selvtilfredsstillelse"
        - Ivar Hoff

Kommentar

• Superstefan
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2006
          • 2180

Opprinnelig skrevet av Lars
          Vi får færrest kort, men det har ingenting med fair play å gjøre.
          Den dagen da Stabæk vant Fair Play prisen samme år som Stengel/Gunnarsson ble avslørt så beviste jo det at hele prisen er en vits.
          Fotograf Kreativ Kanaris

KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

Kommentar

• Gigi
            Seniormedlem
            Forumsadist
            • Sep 2009
            • 110

Opprinnelig skrevet av Lars
            Sikker? Trodde laget som kvalifiserte seg gjennom cupen uansett fikk den beste EL-plassen.
            Sikker. Sitat fra et stykke nede på denne sida:

However, the losing cup finalist does not get the Europa League cup-winner spot, but gets the last available Europa League spot of that country. The cup winner spot of that country goes to the team with the highest league position.

Kommentar

• kunden
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2005
              • 2429

Møller-Dæhli begynner å finne storformen for Molde. Hadde en superkamp mot Rubin igår. En veldig god, men ineffektiv 2.omg av romsdølene, men ikke så rart med FG på topp. Ser ikke ut til at han har utviklet seg noe siden han forlot oss. Vil anta han uansett har spilt seg ut av føste 11ern før
              de møter oss om èn mnd. Den store svakheten ser ut til å være midstopperne. Forren har virkelig tapt seg, og makkeren gjør også farlige valg med ball i beina. Ingen grunn til å tro vi ikke skal komme til finalen.

Kommentar

• GIFKanari
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2009
                • 8243

Opprinnelig skrevet av kunden
                Møller-Dæhli begynner å finne storformen for Molde. Hadde en superkamp mot Rubin igår. En veldig god, men ineffektiv 2.omg av romsdølene, men ikke så rart med FG på topp. Ser ikke ut til at han har utviklet seg noe siden han forlot oss. Vil anta han uansett har spilt seg ut av føste 11ern før
                de møter oss om èn mnd. Den store svakheten ser ut til å være midstopperne. Forren har virkelig tapt seg, og makkeren gjør også farlige valg med ball i beina. Ingen grunn til å tro vi ikke skal komme til finalen.
                I går synes jeg ikke man kan si at Molde var ineffektive, det var en sjansefattig kamp der Rubin totalt sett skapte mest. For Molde ble det egentlig med Forrens frispark helt mot slutten, Gundersen viste seg ikke uventa å være langt unna å hevde seg. De var godt med i banespillet, men Rubin på halv maskin hadde egentlig veldig god kontroll og viste at gapet til bedre bare blir større og større for hvert år som går.

Dæhli har det såkalte unorske, fotballferdigheter. Noe det bare er å lære av.

Kommentar

• maurakanari
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jul 2005
                  • 641

Kampen spilles forøvrig Torsdag 26.september kl 20. Her bør vi klare 8-10.000. Begynn pushinga.
                  VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

Kommentar

• andres
                    Medlem
                    Bøffel
                    • Oct 2011
                    • 37

Offtopic og misforståelse i en salig saus.
                    Last edited by andres; 24.08.2013, 13:32.

Kommentar

• bjarmann
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2005
                      • 2994

Ser forhåndssalg til semi'n er lagt ut idag for oss med sesongkort. Allikevel får jeg ikke kjøpt gjennom sesongkortet mitt. Gjelder det ikke for oss med sesongkort på feltet?
                      I år så tar vi alt

Kommentar

• *46*

Opprinnelig skrevet av bjarmann
                        Ser forhåndssalg til semi'n er lagt ut idag for oss med sesongkort. Allikevel får jeg ikke kjøpt gjennom sesongkortet mitt. Gjelder det ikke for oss med sesongkort på feltet?
                        Unummeret plasser, så faren for at noen tar plassen din er vel ikke stor

Kommentar

• bjarmann
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2005
                          • 2994

Opprinnelig skrevet av *46*
                          Unummeret plasser, så faren for at noen tar plassen din er vel ikke stor
                          Neinei, men vil gjerne kjøpe nå så er jeg ferdig med det
                          I år så tar vi alt

Kommentar

• *46*

Opprinnelig skrevet av bjarmann
                            Neinei, men vil gjerne kjøpe nå så er jeg ferdig med det
                            Ser den. Telefonnummet til billettservice står i mailen. Jeg ringte ditt og snakket med ei hyggelig dame. Vi har tre sesongkort i mitt navn og det blir bare to på kampen (litt sent for junior på seks år og skole dagen etter). Måtte ringe inn slik at jeg slapp unna med to plasser - automatisk ville nettsiden ha meg til å betale for alle tre.

Null stress å ringe inn. Ordnet og betalt på tre minutter.

Kommentar

• mats
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Mar 2008
                              • 621

Noen som vet når billetter blir lagt ut?

Kommentar

• *46*

Opprinnelig skrevet av mats
                                Noen som vet når billetter blir lagt ut?
                                For de med sesongkort, er dem lagt ut allerede. I løpet av uka for de uten sesongkort, mener jeg å ha lest.

Kommentar

• 10theri
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Oct 2010
                                  • 438

6. september åpner salget for de uten sesongkort.
                                  Heia Lillestrøm......

Kommentar

• Xavi
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • May 2008
                                    • 1275

6 september for de uten sesongkort.
                                    Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                                    Anders, Tidligere styremedlem KFL

Kommentar

• maurakanari
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jul 2005
                                      • 641

Løp og kjøp billett(er) de som ikke har gjort det. Push folk, få med familie, venner og bekjente. Denne kampen bør Åråsen fylles med 10.000 mennesker. Hvem vil ikke oppleve cupfinalen, festen og alt det andre rundt. I tillegg får vi muligheten til å spille i Europa neste år. Kom igjen folkens!
                                      VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

Kommentar

• LasseN
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2005
                                        • 1610

Prøvde å bestille billett til Kanarifeltet på billettservice nå, men får bare beskjed om at de billettene ikke er tilgjengelig på web (ikke via telefon til de heller)
                                        Noen som vet hvordan man får tak i de da?
                                        LasseN

Kommentar

• Superstefan
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2006
                                          • 2180

Opprinnelig skrevet av LasseN
                                          Prøvde å bestille billett til Kanarifeltet på billettservice nå, men får bare beskjed om at de billettene ikke er tilgjengelig på web (ikke via telefon til de heller)
                                          Noen som vet hvordan man får tak i de da?
                                          Prøvde det samme sjæl, fikk samme svar.
                                          Fotograf Kreativ Kanaris

KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

Kommentar

Working...