Cupen. Hvor langt når vi.
Collapse
X
-
Nei... Cup har høyere rang enn serie (Blant lagene som er kvalifisert til Europaleague, naturligvis). Hvis RBK vinner serien, er vi sikret europacup fordi RBK da er kvalifisert til CL-kvalik. Hvis RBK vinner cupen, men ikke serien, vil RBK være kvalifisert til europacup gjennom cupen og da vil lag nr 4 i serien få europaleage-kvallikDet er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
kan fredrik gundersen spille mot oss? Det virker i alle fall ut som han tror det selv..Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
TS05 - Felt CKommentar
-
http://www.rb.no/lsk-magasinet/article6819935.ece
kan fredrik gundersen spille mot oss? Det virker i alle fall ut som han tror det selv..Kommentar
-
Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Kommentar
-
For å være litt seriøs, så kan vi vel med 60-70 % sikkerhet forskuttere en finale mot RBK hvis vi slår Molde. Dét spørs det om noen av oss har godt av. Et flaksemål av Fredrik i semien er heller intet drømmescenario. Fallgruvene er rada opp.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Ellers er det bankers det som blir sagt av andre her: Det er kun LSK-RBK i finalen og seriegull til RBK som garanterer oss e-cup uansett finaleutfall.
Men samma det, vi skal vinne!Kommentar
-
Jeg blir så jævlig skuffa hvis ikke Åråsen fylles mot Molde. Dette er muligheten for cupfinale og Europa neste år. Med fulle tribuner vil vi vinne denne kampen. Hadde vært så Utrolig nydelig å banke Molde I 3 av 3. Forøvrig vil jeg beklage fyllemeldingene jeg leverte nylig. Jeg er glad I alle LSK supportere og det innbefatter dere her på foraet :-)Kommentar
-
Jeg tror jeg snakker for flere når jeg skriver at dine meninger ble ryddigere og lettere å både forstå og være enig i da du fortalte hvem du er.
Fyllemeldingene er ingenting å beklage. Det ga meg en god, god latter. Vi har alle noe å lære av Percy!Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!Kommentar
-
Kommentar
-
"Fair Play" etter NFF's definisjon har ingenting med fotball å gjøre. Dette er kun en mekanisme for å favorisere enkelte klubber. dvs. BARE TULL!
Jeg vurderer "handshake for peace" og "fuck for forest" i samme kategori, selv om sistnevnte nok har et potensial til å trekke noen flere tilskuere....Kommentar
Kommentar