Cupen. Hvor langt når vi.
Collapse
X
-
Var en tur rundt Sgnsvann tidligere i sommer, på en usedvanlig varm dag, med usedvanlig mange vakre og lettkledde jenter ute. Kunne da ikke unngå å legge merke til en håndfull mannfolk i skogkanten som praktiserte en mellomting: Handshake In Forest.Kommentar
-
"For bergenserne blir dette som en kjapp onanering - en kortsiktig selvtilfredsstillelse"
- Ivar HoffKommentar
-
Kommentar
-
However, the losing cup finalist does not get the Europa League cup-winner spot, but gets the last available Europa League spot of that country. The cup winner spot of that country goes to the team with the highest league position.Kommentar
-
Møller-Dæhli begynner å finne storformen for Molde. Hadde en superkamp mot Rubin igår. En veldig god, men ineffektiv 2.omg av romsdølene, men ikke så rart med FG på topp. Ser ikke ut til at han har utviklet seg noe siden han forlot oss. Vil anta han uansett har spilt seg ut av føste 11ern før
de møter oss om èn mnd. Den store svakheten ser ut til å være midstopperne. Forren har virkelig tapt seg, og makkeren gjør også farlige valg med ball i beina. Ingen grunn til å tro vi ikke skal komme til finalen.Kommentar
-
Møller-Dæhli begynner å finne storformen for Molde. Hadde en superkamp mot Rubin igår. En veldig god, men ineffektiv 2.omg av romsdølene, men ikke så rart med FG på topp. Ser ikke ut til at han har utviklet seg noe siden han forlot oss. Vil anta han uansett har spilt seg ut av føste 11ern før
de møter oss om èn mnd. Den store svakheten ser ut til å være midstopperne. Forren har virkelig tapt seg, og makkeren gjør også farlige valg med ball i beina. Ingen grunn til å tro vi ikke skal komme til finalen.
Dæhli har det såkalte unorske, fotballferdigheter. Noe det bare er å lære av.Kommentar
-
Kampen spilles forøvrig Torsdag 26.september kl 20. Her bør vi klare 8-10.000. Begynn pushinga.VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!Kommentar
-
Kommentar
-
Ser den. Telefonnummet til billettservice står i mailen. Jeg ringte ditt og snakket med ei hyggelig dame. Vi har tre sesongkort i mitt navn og det blir bare to på kampen (litt sent for junior på seks år og skole dagen etter). Måtte ringe inn slik at jeg slapp unna med to plasser - automatisk ville nettsiden ha meg til å betale for alle tre.
Null stress å ringe inn. Ordnet og betalt på tre minutter.Kommentar
-
Løp og kjøp billett(er) de som ikke har gjort det. Push folk, få med familie, venner og bekjente. Denne kampen bør Åråsen fylles med 10.000 mennesker. Hvem vil ikke oppleve cupfinalen, festen og alt det andre rundt. I tillegg får vi muligheten til å spille i Europa neste år. Kom igjen folkens!VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!Kommentar
-
Kommentar
Kommentar