Cupen. Hvor langt når vi.

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Macho-Morten
    Ikke KFL-styremedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2005
    • 2687

Har ikke det alltid vært tilfelle i alle år? Tror ikke KFL-billetter blir solgt online for å unngå uvedkommende der, i tillegg til at det vel i utgangspunktet muligens skal være medlemsplikt...

Kommentar

• maurakanari
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jul 2005
      • 641

De kjøpes på lsk-shop.
      VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

Kommentar

• Poreto
        Seniormedlem
        Forumsadist
        • Nov 2011
        • 105

Fikk vite idag at matteprøven dagen etter er flyttet. Utrolig deilig følelse at jeg får dratt!! Tar med meg 4-5 kompiser som vanligvis ikke ser på kamp, så dette blir stemning!

Kommentar

• Frode D. Homb
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Dec 2003
          • 982

Klarer LSK å karre seg til cupfinalen, kan alt skje. Jeg stod på Ullevål i 92 med en svær kar med bluss bak meg. Jeg hadde en LSK-drakt fra året før, Bergdølmo sin faktisk, på meg og den ble gjennomhullet av blussene.... Det var det noe symbolsk over. Arne fikk et skudd fra Bjørnebye på seg og ballen datt i mål til 3-2 for RBK og vi tapte til slutt. Møter vi RBK igjen i finalen, ville det vært perferkt med revansje og seier. Da vil jeg se Åse Kleveland og Heidi Martinsen i duett i Sørumsparken med pappaen til Deggi på gitar. Forza Fulga!

Kommentar

• Fridtjof
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2005
            • 2120

Jeg bestilte seks billetter med de tre sesongkortene som står i mitt navn, men har fremdeles ikke fått dem. Ticketmaster sa at de skulle postlegges senest tre virkedager etter bestilling. Har noen andre fått billettene sine eller opplever jeg bare LSKs sedvanlige prokrastineringsshow?
            Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

Kommentar

• maurakanari
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jul 2005
              • 641

Husk og varier finale-ropet. Vi er på vei til Ullevaal, vi er på vei med Magnus haglund, vi er på vei til Ullevaal.
              VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

Kommentar

• maurakanari
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jul 2005
                • 641

Må folk våkne opp å kjøpe billetter. Ifølge gårsdagens rb er det solgt 2976 billetter. På kfl-feltet er det solgt 200, og 5 av de har jeg kjøpt. Bortefeltet har solgt 476 .

Kommentar

• Kvalen
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jul 2006
                  • 327

Opprinnelig skrevet av maurakanari
                  Må folk våkne opp å kjøpe billetter. Ifølge gårsdagens rb er det solgt 2976 billetter. På kfl-feltet er det solgt 200, og 5 av de har jeg kjøpt. Bortefeltet har solgt 476 .
                  Dette er vel utenom sesongkort? Noen som vet hvor mange sesongkortinnehavere det er i år?
                  "For bergenserne blir dette som en kjapp onanering - en kortsiktig selvtilfredsstillelse"
                  - Ivar Hoff

Kommentar

• dennis
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Apr 2006
                    • 872

Opprinnelig skrevet av Kvalen
                    Dette er vel utenom sesongkort? Noen som vet hvor mange sesongkortinnehavere det er i år?
                    Det er prat om semifinalen og da gjelder ikke sesongkortet.

Kommentar

• *46*

Opprinnelig skrevet av Kvalen
                      Sesongkort gjelder ikke i semifinalen.

Kommentar

• G-Man
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2011
                        • 3263

Ifølge gårsdagens rb er det solgt 2976 billetter. På kfl-feltet er det solgt 200, og 5 av de har jeg kjøpt. Bortefeltet har solgt 476 .
                        Det er en jævla skandale.

Kommentar

• Dole
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2004
                          • 1634

Semifinale. Molde skal ha en svært dårlig dag for ikke å vinne denne kampen.

Kommentar

• jeykey
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Sep 2012
                            • 452

Gutta må slå tilbake, de er i angrepsposisjon - Molde er favoritter og fugla har alt å vinne. Underdog virker å passe LSK best. FORZA!
                            "Jeg hater søpla så intenst at jeg ikke kan spille med Korea på civilization fordi de er røde og blå."
                            - Sitat Grusom B

Kommentar

• scages
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Nov 2003
                              • 1292

Man har ikke akkurat gjort billettsalget tilgjengelig heller da. Burde vært en selvfølge at billett kunne kjøpes f.eks. i baren på Martins. På effect kiosken får en visst heller ikke kjøpt billetter (fikk jeg høre i går).

Kommentar

• bjarmann
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2005
                                • 2994

Molde leker seg med Ulf hjemme, mens vi taper hjemme mot norges dårligste lag. Detta kan bare ikke gå bra. På toppen av det hele er Fredrik igjen skadefri. Spiller han mot oss kommer han til å spille sin livs kamp og putte minst to. Minst!
                                I år så tar vi alt

Kommentar

• DoubleHi5
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2011
                                  • 4263

Hvis vi ønsket å unngå favorittstempelet foran semifinalen mot Molde, er oppkjøringen perfekt! Jeg kan ikke se at vi klarer å vinne denne kampen, så får heller gutta vise at jeg tar feil! Det lille håpet ligger i at vi har pleid å være gode mot de beste og at vi har vært et skippertak-lag som har vunnet når vi har måttet. Spørsmålet er om gutta er så sultne på en cupfinale at de klarer å mobilisere. I motsatt fall kan dette bli stygt.
                                  Elska þetta félag

Kommentar

• kunden
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jun 2005
                                    • 2429

Riktignok var kampen ferdigspilt etter 1.omgang med 4-0 til Molde, men Sandnes vant 2.omgangen 1-0 10 mot 11. Molde er mao fortsatt veldig ujevne selvom de har hatt en jevn stigende kurve. Fortsatt er hemskoen forsvaret og kanskje kan ukonvensjonelle spillere som Fofana og Friday lage
                                    hurumlei i deres bakre firer. Med Johan tilbake får vi tilbake defensiv balanse vi manglet mot Hønefoss, der vi ble liggende med altfor stort gap mellom lagdelene. Erling og Ringstad må prestere bedre. Synes Ringens innsats mot hønsa var begredelig. Det positive fra kampen var at vi kom til relativt mange (klare) målsjanser. Det negative at pr idag ikke har en getter til å ekspedere dem i kassa. Vil være ballsy av Haggis å satse på Friday, men regner med å se Helstad parkert i offside. Det som kan vippe det i vårt favør er at PVM igjen har fått sving på dødballene, og at vi har
                                    blitt farligere på dødball.

Kommentar

• Kvalen
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jul 2006
                                      • 327

Opprinnelig skrevet av dennis
                                      Det er prat om semifinalen og da gjelder ikke sesongkortet.
                                      Såklart.. Glemte det!
                                      "For bergenserne blir dette som en kjapp onanering - en kortsiktig selvtilfredsstillelse"
                                      - Ivar Hoff

Kommentar

• Marit
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2010
                                        • 885

De fleste som har fulgt LSK i det siste regnet vel med at smellen måtte komme. Personlig er jeg langt mer optimistisk foran Molde-kampen etter at tapet kom i helgen.
                                        Andas in och andas ut
                                        Orkar jag så orkar du

Kommentar

• bjarmann
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2005
                                          • 2994

Går vi til finalen krever jeg cupfinalelåta fra 92 i teltet på lørdag. Ingenting slår den vokalprestasjonen med autotune og herlig tekst. Fantastisk låt Heia, heia heia, vi er på vei til Ullevål. Vi er på vei! Vi er på veeeeei
                                          I år så tar vi alt

Kommentar

Working...