Opprinnelig skrevet av twitter.no/LillestromSK
Lillestrøm Sportsklubb - Bryne, 4 runde NM 19.06.13
Collapse
X
-
Da har jeg sponset tv2sumo med 150,- spenn for å se mitt kjære LSK spille mot bryne! Et lag vi SKAL slå! Forza fuglaLSK i med- og motgang <3
Støtt FuglaTifo, SMS "KANARI TIFO" til 2401 og støtt med 30kr, eller sett inn valgfritt beløp på Kontonr: 1286.48.69740 -merk med tifoKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Skremmende det som skjer utpå her nå. Vi blir til tider overkjørt av Bryne hjemme på Åråsen.
Jeg gruer meg virkelig til de tre neste serierundene om dette er innsatsen fremover.Kommentar
-
Synd Fredrik G ikke er litt kaldere når han nærmer seg mål. Kommer veldig ofte i gode posisjoner men da får han en dårlig touch eller sleivsparker ballen på en måte han aldri gjør i andre situasjoner. Helstad eller Knudtzon ville scoret i dag med samme muligheter i alle fall.Kommentar
-
Haha, dette er så grått og trist at det ikke lenger er flaut. Det er vanskelig å finne ord på dette. Men som vanlig er både Haglund og sine elskere her inne fornøyd, vi holdt tross alt nullen. Ekstraomganger mot Bryne. Smak litt på det. Forøvrig knuste Molde Ranheim 6-0 som er et bedre lag. Vi spiller 0-0.Kommentar
-
Kommentar
Kommentar