Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Vi taper 95% av gangene på Alfheim. Forventer dere Champagne fotball fra LSK?
1 poeng er bra her, 3 er eventuelt veldig overraskende for meg!
Ok omgang fra LSK, det er Tromsø jeg forventer mye mer av.
For en tapermentalitet. Det er LSK jeg forventer mer av.
Hæppe ball i x antall sekunder og slå den opp på Fredrik på måfå er alt vi forventer av LSK. Dette er ikke ett lag, det er en gjeng uten mål og mening.
Problemet fremover er at vi bare kommer med en og en av gangen. Det blir helt ufarlig og forutsigbart. Eks er at det ikke finnes samarbeid/samhandling i det hele tatt mellom Fredrik og Petter.
Når vi får lov så hæpper vi ball før vi gir den umotivert fra oss, når TIL setter inn press treffer vi ikke på en pasning. Det sier alt om dette LSK-laget, TLs klart eldste til og med. Det er knapt noe av TL-kvalitet, og det er hva Haglund har å jobbe med.
Går an å forvente mer. Mye mer med den stallen vi har. Hadde ikke sagt noe om dette var stallen berg hadde på det verste, men den gåfotballen vi spiller nå er tragisk. Edith: 1-0. Piss off, Haglund.
Kommentar