Tromsø IL - LSK, søndag 23.06 kl. 15.30
Collapse
X
-
Som alle "Haglund haterne" sier, så var det langt unna pari mot ett Tromsø som heller ikke var opp mot sitt beste i dag. Det er uansett summen av mange kamper som må definere om man har tro på Haglund eller ikke, men som vanlig gir en god eller dårlig prestasjon folk i den ene leiren blod på tann.Kommentar
-
Vi er i realiteten i den samme onde sirkelen vi har vært i så mange år, vi står og stamper og kommer oss ikke videre. Er det ikke flere som er drittlei av å bli pissa på? Som er drittlei av æreløse tap? Har vi helt mista stoltheten? Haglund prøver å parfymere en kabel.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Tromsø var ræva de og, det er grunnen til at det ikke ble mer. Vi skapte ikke en dritt, og var ikke i nærheten av å skape noe. Ålesund matchen var den værste hittil, denne konkurrerer vel med en god del andre matcher om andreplassen...................Kommentar
-
I andre omgang tar Tromsø tak fra avspark og bedriver sjanseskaping. Vi får litt bedre kontroll etter at Mjelde kommer inn, og man føler at kampen er i ferd med å dø stille hen når Tromsø likevel får et fortjent mål. Vi skaper ingenting, verken før eller etter målet. Å sende opp Kippe og la Knudtzon forbli back fremstår som litt merkelig, da vi ikke slår spesielt mye langt mot slutten.
Igjen er sjanseskapingen under enhver kritikk med tanke på hvor mye vi (i første omgang) har ballen godt inne på Tromsøs halvdel. Det skjer ikke stort fra 20 meter og inn...gitt.
Vi kan ikke unnskylde oss med at "Tromsø er et godt hjemmelag" heller, for spesielt i første omgang var de alt annet enn nettopp det.
Ellers sitter jeg igjen med den samme apatiske følelsen som etter Godset-kampen: Én ting er at vi gjør en kamp litt under pari, en annen ting er at det suger livet ut av en å tape uten å skape en eneste sjanse. Var ikke vi et ålreit bortelag? - Nei?Kommentar
-
Dette er en interesssant kommentar. Jeg har siden et lite stykke inn i fjorårssesongen ventet på at de skulle begynne å "kvesse knivene", eller i det minste bedrive en viss grad av journalistikk (altså noe mer kritisk enn det du finner Nord-Korea o.l.). Men, nå de siste par kampene synes jeg kanskje å ane en noe mer kritisk tone i dekningen av kampene (jf. f.eks. konklusjonen i den saken som i dag er lagt ut på rb.no). Noen flere som har lagt merke til dette, eller er det bare ønsketenkning fra min side? Og kan det eventuelt være et tegn på at det så mått nærmer seg en smertegrense for flere enn "Haglund-haters" på dette forumet? Vi er fattige tre poeng fra nedrykk...Kommentar
-
Hadde det blitt 0-0 hadde jeg vært fornøyd resultatmessig, men det spillet gutta viser er alt for dårlig. Det er rett og slett kjedelig å se på, og det er derfor ikke rart at publikumstallene er som de er. Håper helstad er tilbake snart, for Fredrik er ufarlig. Han skal ha for innsatsen og gjenvinningsgnisten, men målscorer er han ikke. Hvorfor kan vi ikke prøve ringstad på back, Moen på v.kant, Riise på høyre, Mjelde og Johan sentralt og ohi bak knudtzon på topp.Last edited by maurakanari; 23.06.2013, 21:01.VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!Kommentar
-
Vil også gjerne ha Fofana fra start som spiss, men ser også at Fredrik får spille,men da som kant.Han bør jo være den ideelle kanspiller for oss,da han også er god på den deffensiv jobbing.Han vil også få mere rom å boltre seg på,enn når han ligger som ensom spiss og må ta seg av alle polera alene mot hodesterke midtstoppere.Kommentar
-
Kommentar
-
For andre gang i år får seriekampen lide fordi vi må ut i unødvendige ekstraomganger i cupen. Tapte mot Odd tre dager etter nesten-fadesen mot Grorud. Og 2.omgangen i dag bar tydelig preg av 120 min. mot Bryne onsdag. Den var rett og slett pinlig.
Dette er selvfølgelig ikke hovedgrunnen for dagens tap. Til det er prestasjonen lavmål.
Men hadde laget gjort en ordentlig jobb i cupen, hadde muligheten for 1 poeng mot Odd og TIL vært noe større.Last edited by vermu; 23.06.2013, 23:34.Kommentar
-
Om man ikke får ut 30 min ekstra fotball fra beina fra onsdag til søndag, så har man faen ikke en dritt å gjøre i den øverste divisjonen. Jeg lar tvilen komme spillera til gode, for så dårlig trent er til og med ikke jeg.Kommentar
-
Haglund, er det ikke meninga at vi skal skåre borte ? er KAMPPLANEN 0-0 ? hVORFOR får DEN DEN ENESTE BALLBEHandleren
i kLubben 10 minutter på banen ? bEKLAGER dårlig skrivemaskin her men nå er jeg forbanna. Denna kampen kunne vi ikke vinne med det opplegget du presenterte. Alle så at vi ikke hadde en eneste målsjanse i første omgang. Jeg driter flatt i at midtbanen spiller ball ned i forsvarsfireren og tilbake, og at toern kom får være så sin sak. Jeg er sint på deg jeg nå Haglund.
Til hælja venter det unevnelige laget. Vinner du ikke den skal jeg svølkeslå deg rett ned. Nok er nok.Kommentar
Kommentar