Under 4 dager til kamp. Tromsø borte er ei meget hard nøtt. Tapt en kamp hjemme i år - mot Sandnes Ulf. Ligger fattige poenget foran LSK på 7 plass. Påstand: tapt seg defensivt fra 2012, men bedre offensivt nå enn tidligere. Ytterligere svekket til denne kampen pga salg av Ruben Yttergård Jensen.
LSK kommer fra 120 min med fotball mot Bryne i cupen og 2-0 etter ekstraomganger. I forhold til denne kampen, er Arnold Origi klar. Han vil da være naturlig valg i mål. Jon Knutsen har kun kontrakt med LSK som amatør og kan således ikke spille i serien for LSK. Elles mangler Helstad og Udjus. Helstad er snart klar, men rekker ikke kampen mot TIL. Tipper følgende lag:
Resultat? Jeg har trua på poeng til LSK. Strekker meg faktisk så langt at jeg ser 3 poeng som en god mulighet.
Kjør debatt
LSK kommer fra 120 min med fotball mot Bryne i cupen og 2-0 etter ekstraomganger. I forhold til denne kampen, er Arnold Origi klar. Han vil da være naturlig valg i mål. Jon Knutsen har kun kontrakt med LSK som amatør og kan således ikke spille i serien for LSK. Elles mangler Helstad og Udjus. Helstad er snart klar, men rekker ikke kampen mot TIL. Tipper følgende lag:
Origi
Stoor - Østli - Kippe - Ringstad
Palmason - Riise - Mjelde - Andersson
Moen
Gulbrandsen
Stoor - Østli - Kippe - Ringstad
Palmason - Riise - Mjelde - Andersson
Moen
Gulbrandsen
Skulle gjerne sett Ohi og Erling inn fra start. Erling eller Ohi burde starte på topp - mest målfarlig spillerene ved siden av PVM og Ohi. Uansett regner jeg med Haglund kjører safe og muligens mer defensivt enn dagens kamp og 4-5-1?
Hva med TIL? Pleier å dukke opp en fra TIL her inne før hver kamp mellom disse to lagene - han vil nok gi oss litt info?
Kampen går på CMore fotball HD.
Hva med TIL? Pleier å dukke opp en fra TIL her inne før hver kamp mellom disse to lagene - han vil nok gi oss litt info?
Kampen går på CMore fotball HD.
Resultat? Jeg har trua på poeng til LSK. Strekker meg faktisk så langt at jeg ser 3 poeng som en god mulighet.
Kjør debatt
Kommentar