kjapt søk på nettet vil nok avsløre at Romerike ikke har noe som helst tilknytning til Romerriket, men bruk av det moderne hjelpemiddelet Internett er vel litt for mye å forvente fra den kanten....
Lillestrøm SK - bydelslaget IF, søndag 30.juni kl. 1530
Collapse
X
-
Fin sak på TV2 i formiddag, med Bjarmann og styrelederen til vif i studio. Mest snakk om dette blir en fotballfest. Da programlederen annonserte til slutt at han også skulle på Åråsen, ble dette veldig god PR for kampen.Kommentar
-
Det er nærliggende å tro at du bor i et dårlig nabolag, med slike naboer. Hvertfall ble nabolaget dårligere av at de kom. Dette bekrefter bare at NAV betaler altfor bra. Det finnes rotter i alle byer. Spray de med rottegift.LSK Norges beste lagKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Har Haglund også mistet huet? Han tar jo ihvertfall ingen grep.
edit: han trengte visst bare 25 min av andre omgang for å se at noe måtte gjøres..Kommentar
-
-
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Nå Haglund, er det faen meg nok. Reis hjem!!! Jeg kliner deg rett ned hvis jeg ser deg igjen!***Større baller enn vett***Kommentar
-
Ok, jeg spør igjen. Dere Haglund-fredere, er dette bra nok? Om 2 timer er vi muligens på kvalik, et poeng fra nedrykk med Rosenborg i neste kamp, borte.
Vi rykker ned og er ferdig som en storklubb om ikke noe skjer fortere en faen.Kommentar
Kommentar