Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Romsdals Budstikke med nettavisen Rbnett holder til i Molde og er lokalavisa for Romsdal med kommunene Molde, Hustadvika, Aukra, Gjemnes, Vestnes og Rauma.
Østerrikeren skrev nettopp under på en avtale med LSK ut sesongen.
- Vanligvis får vi ikke all verdens av tilbakemeldinger fra spillerne selv, men det var tilfelle her. Jeg kan ikke huske sist det skjedde, sier sportsadministrator Simon Mesfin som skrev under på kontrakten i Torgeir Bjarmanns feriefravær.
Sogndal-leder reagerte på Solbakkens Molde-relasjon
– Jeg følte han satt på begge sider av bordet, sier Trond Fylling om Even Hovlands overgang.
Han legger likevel ikke skjul på at han synes det er litt spesielt at Molde har hentet så mange Solbakken-klienter – og at det kan være et farlig område å bevege seg i.
– Det er et veldig fokus internasjonalt på det med kobling mellom agent og manager i klubbene, og derfor har regelverket blitt skjerpet mye de siste årene fordi det var mange historier med uheldige ting og i noen tilfeller korrupsjon. Så selv om jeg ikke vil si noe om Solbakken og Solskjær, så kan jeg kanskje si at når det er såpass mye fokus på det, så er det kanskje litt uklokt å utsette seg for mange spekulasjoner i den sammenheng, sier Flod.
SARPSBORG: Før i dag hadde aldri LSK vunnet med keeper Arnold Origi (29) fra start. 1-0-seieren mot Sarpsborg berget humøret til trener Magnus Haglund.
ÅRÅSEN: Fredrik Gulbrandsen (20) hevder fortsatt at hensynet til sin egen utvikling var avgjørende for klubbyttet. Men han er også skuffet over kontraktsforhandlingene med LSK.
http://www.rb.no/lsk-magasinet/article6760875.ece
Og det siktes selvfølgelig til mannen hittil kanskje det beste navnet av de som har vært innom klubben på prøvespill eller spiller: Fred Friday. Han er meget aktuell for LSK. I rett alder, da man har allerede to etablerte spisser i følge Bjarmann: Helstad og Knudtzon (gledelig hvis han endelig regnes som spiss). Og siden det spilles med kun en spiss i LSK, sier Bjarmann at det ikke trengs nye etablerte spisser inn - derimot trengs en for fremtiden. Utkjøp fra Nigeriansk klubb må finansieres av eksterne. På lønnssiden har dem noen kroner ledig som følge av en spiller som gikk fra klubben for litt siden.
Videre er det ei hel side om en som forlot klubben i går for å spille for et eller annet lag ute ved kysten Tok meg ikke tid til å lese det. Tror det meste har stått på nett tidligere på rb.no.
Kommentar