Er det fortsatt slik at NFF bestemmer hvem som får hjemmekamp fra kvartfinalen og ut? Hvis dette stemmer, så er det store muligheter for hjemmekamp i semien. Satser på at Ræv slår søpla, da er vi eneste seirende bortelag i semifinalen.
NM Kvartfinale Start - LSK, Sør Arene, 04.juli kl. 1900
Collapse
X
-
Skal vi sitte å vente på at de skal spille før trekninga? Latterlig. Jeg vil ha noe å glede meg til allerede nå. Samma hvem vi får om vi får hjemmekamp, selv om Haug selvfølgelig er enklest. Får vi borte håper jeg på Enga!!!I år så tar vi altKommentar
-
Kommentar
-
Mente og mener at Ohi var feil ut. Han hadde tross alt en farlig halvsjanse å vise til. PVM fikk f.eks ingenting til å fungere. Slo dødballer som Riise. Skulle heller vært bytta ut. Nevnte Riise gjerne og.Kommentar
-
-
Kommentar
-
Hadde i og for seg vært gøy med derby i cupfinalen, men mest håper jeg vi får søpla i semifinalen. På Åråsen. Gutta bør i så fall være blodtente og groteskt revansjesugne og den søpla-flaksen vi har sett på Åråsen de siste årene kan ikke vare for evig. Hadde blitt en ekstra bonus for et anstrengt budsjett. Det gjør meg heller ingenting om bartene blir knocka ut i kvarten, da de er et langt bedre fotball-lag enn søpla.
Unngår gjerne bortekamp på Haugesund Stadion i semi. Tror det fort kan bli verre en både Ullevål og Røkkeløkka. Lerkendal er vel heller ikke å foretrekke. Uansett, det viktigste for meg er at vi er først opp av bollen, så får motstander komme i andre rekke.
Håper på en retro-kombo av -05 og -07. Først banke søpla på Åråsen i semi, deretter vinne cupfinale mot Haugesund."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
-
Kommentar
-
Avklaringa rett i beina på Startspiller var überdårlig, men flere highearners matcha det nivået og burde vært tatt av som et spark i rævva. Men du vet jo at det skjer ikke; fredrik eller ohi som blir tatt av.Kommentar
-
Dårlig kamp i går. Klart svakere en mot søpla som vi rundspilte men seier på kunstgress er alltid overraskende.
Fofana må starte. Er jo helt Edwin bare uten skylapper. På det nivået vi så i pre-season da han var fast. Er jo nesten umulig å ta fra han ballen uten å felle han.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
http://www.dagbladet.no/2013/07/04/s...tart/28046367/
En eller annen voldsamøbe stormer banen og skal "ta" Origi, blir stoppet av støtteapparatet til LSK da ingen vakt er å se. Da har selvfølgelig LSK et forklaringsproblem, fyren kan jo ha blitt provosert av Origi, stakkar.
Spoiler:
I pitty the fool...Kommentar
-
Man bør få i gang en ny kunstgress-debatt også, dette bambi på isen-opplegget bør det nå tas et endelig oppgjør med. Et såpeglatt underlag bidro til en kvalitetsmessig dårlig kamp i går. Hvor glatt skal det egentlig få være? Merkelig nok er det ingen snakk om spillernes sikkerhet, selv om man også i går ved flere anledninger så hvordan kunstgresset bidrar til å skape unaturlige sjanser fordi spillerne rett og slett er tydelig utilpasse.Kommentar
-
Jeg synes i og for seg at gårsdagens kamp ikke var så aller verst. Det hjelper at Haglund endelig har forstått at han må bruke Johan som ballfordeler sentralt. Det gir oss flere muligheter fremover i banen. Det utrolige er at Riise fortsatt brukes sentralt. Igjen spiller han er forferdelig kamp. Det er så mye feil passninger at det er skremmende. Trodde Riise at LSK spilte i gult i går? Det er ufattelig og ubegripelig at Mr. Haglund ikke ser dette. At Riise er en løpsmaskin hersker det ingen tvil om, men det er ikke noe i veien for å ha en løpsmaskin på høyre flanke?? Jeg har stilt meg spørsmålet om Riise har kontraktsfestet at han skal spille sentralt!! Noe må det være siden alle bortsett fra Haglund ser at dette overhode ikke fungerer. Om vi igår hadde hatt en sentral midtbanespiller ved siden av Johan som spilte ballen til egne spillere ville vi vært virkelig gode. Noen må fortelle MH at dette ikke kan fortsette. Noen små omrokkeringer til så slår vi hvem som helst i TL. JA TIL RIISE PÅ KANTFugla ForeverKommentar
-
Kanskje kan Piermayr tilføre noe som defensiv midtbane, ryktene sier jo han skal være en forsterkning, men hans beste posisjon er litt mer uklart. Slipper Riise slå nøkkelpasninger er mye gjort allerede, han tilhører Drillo-generasjonen og er best uten ballKommentar
Kommentar