Rosenborg BK - Lillestrøm SK, søndag kl. 18:00 07.07.13
Collapse
X
-
Kommentar
-
Kommentar
-
FaensbedritnemøkkahelvetedrittforpulteMØKK!!!!!- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Stuart Baxter har forstått det.Kommentar
-
Kommentar
-
Måltørke har jo vært Lillestrøms problem siden Helstad ble skada. Gulbrandsen er en bra fotballspiller, men en spiss som ikke skårer er omtrent like praktisk som en bussjåfør uten lappen. Dersom han satser på å bli igjen etter trening og terpe avslutninger kan han bli en komplett fotballspiller.Kommentar
-
Som sagt... Og bare for å nevne det, jeg hater det jævla pakket fra barteland som har kjøpt seg til alt som kjøpes kan. Men med Haglund som trener kommer vi neppe til å bli et topplag, han har altfor store ambisjoner på vegne av en gjeng ubrukelige spillere.Kommentar
-
Måltørke har jo vært Lillestrøms problem siden Helstad ble skada. Gulbrandsen er en bra fotballspiller, men en spiss som ikke skårer er omtrent like praktisk som en bussjåfør uten lappen. Dersom han satser på å bli igjen etter trening og terpe avslutninger kan han bli en komplett fotballspiller.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Kommentar