Det er tydelig at vi har forskjellige krav og forventninger! Godt å høre at Kippe er enig med meg i at vi ikke har spilt noen god omgang! De som trodde at skippertaket mot et svakt RBK var et signal om at vi har et godt lag, tok nok feil.
Sarpsborg 08 - Lillestrøm SK - Kamptråd
Collapse
X
-
Hva har han å spille sammen med på topp? En som har hodet i Molde og bena i Sarpsborg. Og de bena har han nok med å stokke. Nytter ikke å starte med slike spillere. Meget skuffende vurdering av trenerteamet.Kommentar
-
Stillestående og kritikkverdig pasningsspill er beholdningen etter første omgang.
Får håpe dette var den ræva omgangen. For dette lukter nedrykk!Kommentar
-
Får inn Helstad, så får vi litt smartere bevegelser å spille på. Så kan vi rotere på Petter, Fofana og Palmi. Palmi er den som plutselig dukker opp og avgjør kamper, selv om han spiller så rævva som i dag.
Vil se:
Palmi
Petter - Riise - Andersson - Fofana.
Da kan vi også kjøre litt bedre innlegg enn det vi har gjort så langt.Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.Kommentar
-
Var som jeg fryktet, et blaff. Men det blir vel brukt mot oss til det kjedsommelige av Haglund-frederne. Var slik i fjor også, bra spill mot RBK, men det hjelper så fryktelig lite i resten av kampene.Kommentar
-
Nå derimot, møter vi et Særp som er jevngode med oss, og vi fåkke til en skit. Stakkato og bedritent er spillestilen da.Kommentar
-
Spiller Fredrik Gulbrandsen fremdeles i sko fra Diadora? Han sklir jo hver gang han forsøker å vende og det har han gjort i stort sett hver eneste kamp. Faren hans er jo inne i Sandefjord fotball med utstyr fra Diadora, så er jo ikke utenkelig at han har Diadora sko fremdeles?Kommentar
-
Særp er ikke allverden å skryte av fremover, men det er jaggu ikke vi heller. Normalt sett skal det være klar forskjell på lagene, hvis vi ser på papiret. Vi har skapt ett par gode muligheter, forsøket fra Fredrik nærmest, Petter med skuddforsøket og Kippe med ett par headinger.
Origi virker shaky, får hjertet i halsen hver gang han er involvert i banespillet. Sitter med en følelse av at Sarp har ett gir ekstra, noe vi ikke har. Deane kommer til å gjøre en Reka, dvs et taktisk grep - og kampen er snudd. Vi får se på Haggis og co har noe motsvar til dette, for sålangt er dette meget svakt og langt under pari fra Trondheim. Håper som nevnt at dette var den svake omgangen. Inn med Erling nå! Savner enda mer bredde, hvor var høyrekanten, Palmi!? Stoor må tørre og være med fremover.
Tror første laget som scorer her vinner..Kommentar
-
Etter 1. omgang:
Kippe er helt uslåelig i duellene
Ringstad herjer!
Johan har ikke helt kommet til sin rett men vært veldig nærme med krempasningene
Origi har problemer med å holde ballen
Gundersen gir alt for enten å få bedre kontrakt eller å imponere andre klubber
Fofana må lære seg at spillet går i lengderetning og ikke vente på noen å drible
Er han karen 3. keeper i 08 så hent han som back up!!!!!
Og dette er kunstgress som vi "ALDRI" tar poeng påAdvarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Jeg forventer en bedre andreomgang nå, føler det handler mest av alt om manglende fokus, at man nå er tilbake til hverdagen etter et par høydepunkter. Men vi har noen spillere som varierer altfor mye til at de fortjener den tilliten de får, eller blir gitt i mangelen på konkurranse.Kommentar
-
Du har forsåvidt rett i det du sier, men han har vært veldig skuffende i det siste. En hengende spiss er han ikke, han kommer mer til sin rett som venstrekant. Han har ikke farten og vendingene til å være hengende spiss synes jeg.Kommentar
-
Må man være skamklipt for å spille i 08?Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
Kommentar