Sarpsborg 08 - Lillestrøm SK - Kamptråd
Collapse
X
-
I dag skal gutta vise at kampen mot rbk ikke var tilfeldig, og at man kan gjenskape gode prestasjoner også mot lagene på nedre halvdel av tabellen. Spiller vi med samme entusiasme og kvalitet som sist, så kommer vi til å vinne i dag. I tillegg er Sarpsborg ett lag som prøver å spille sitt eget spill, så jeg tror motstanderen vil passe oss bra.
Årets viktigste kamp spilles i dag!Kommentar
-
Haglund: dra til helvete!!
LSKs startellever (4-4-2): Arnold Origi - Fredrik Stoor, Anders Østli, Frode Kippe, Stian Ringstad - Palmi Rafn Palmason, Bjørn Helge Riise, Johan Andersson, Moryké Fofana - Petter Vaagan Moen, Fredrik GulbrandsenKommentar
-
Vi starter men en spiller som ikke scorer mål og nylig har vært på besøk i Molde, og sannsynligvis spiller i blå drakt neste gang han er på Åråsen.
Fy faen, dette er faen meg så utilgivelig som du får det. Drit og dra HaglundKommentar
-
Med Erling fra start for FG så hadde dette vært vår beste 11'er i år. Jeg avventer hva som skjer med FG før jeg henger ut noen i håp om at han har signalisert for klubben at han signerer ny kontrakt neste uke, og at det er derfor han starter dagens kamp.Kommentar
-
Men de signalene skulle vært videreformidla slik at vi slapp all this rage. Sånn ståa er med info'n vi har tilgjenglig er dette håpløst og respektløst av klubben, ovenfor klubben...Kommentar
-
Hadde jeg vært Erling, som hadde årets sesong i fjor og appåtil ble toppscorer, bli benket til fordel for Fredrik etter alt det styret denne uka, hadde jeg vært rimelig forbanna! Hva slags signaler er det Haglund gir til spillergruppa her? "Alle kan dra hit og dit, dere har klippekort uansett"Kommentar
-
-
Kommentar
-
Kom inn på kampstreamen, men det kom opp et popupvindu da jeg x-et ut reklamen (og malware-programmet på pc-en min melder at det har blokkert to infiseringsforsøk), så jeg syns den sida virker litt suspekt.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Kommentar