Syns vi gjennomfører en solid kunstgressbortematch (om Godset har gressallergi, må vi minst ha dobbeltsidig plast- og kuleallergilumbago). Banespillet er jamnt, men vi "vinner" sjanse- og cornerstatistikken greit, og skaper sjansene våre etter dobling på kant, småspill i midten og dødballer. Solide bakover er vi da også - var Origi i full strekk én gang? Ja, vi slår bort en del kuler og gjør noen idiotiske valg, men det er da like obligatorisk i Tippetuppligaen som elendig dømming, bortearenaer med kun kontant betaling, provisoriske bortetribuner og nettopp plastgras.
Sarpsborg 08 - Lillestrøm SK - Kamptråd
Collapse
X
-
Selv en gjennomrusten Helstad var øyeblikkelig langt roligere og betydelig skarpere enn FG foran mål. Uten Torsteins skade hadde vi vært komfortabelt mye høyere på sesongen. Erling var kanskje ikke bare konge i dag, men er også skarpere foran mål. Ingen grunn til å tro annet enn at vår målproduksjon kommer til å øke fremover.
Men samtidig pokker så viktig at Haglund snart markerer at klippekortene henger løst. Minst to spillere, inkludert en "stjerne" som leverte langt under pari i dag (igjen).Kommentar
-
Hva andre supportere mener om sine lag, driter jeg rett og slett i. Dette er første kampen jeg ser siden Haugesund, så jeg kan ikke uttale meg, men regner med at du har rett. Men om vi skal overleve i år må vi luke vekk småguttefeil. Men feirer med en ny whisky mens jeg pakker ut en koffert som har vær på farten i tre uker.
Jeg synes det er så fascinerende hvordan enkelte alltid klarer å vinkle det til at motstanderlaget alltid er så elendige hver gang vi vinner. Vi rundspilte RBK bare fordi de var elendige. Vi rundspilte vif bare fordi de var elendige. Da vi kjørte over Haugesund hjemme var de elendige. Vi feide over Godset i 2 omgang på bortebane, selvsagt fordi Godset var elendige og la seg bakpå. Og i dag vant vi selvsagt fordi Sarpsborg var elendige. Tror man virkelig at lag plutselig bare har elendige dager hver gang de møter LSK? Kan det noen sinne tenkes at det er vårt spill som gjør det vanskelig for motstandern å gjennomføre sitt spill? Sarpsborg har vært et godt, spillende lag i hele år som har plukka godt med poeng på hjemmebane. I dag får de knapt en sjanse uten at det er Origi som er arkitekten. Det skyldes ikke aleine at Sarp er ræva, men at vi har blitt bedre til å forsvare oss. Ingen tvil om at vi har heva oss defensivt, er så jævla tullete å alltid rakke ned på laget ved å si at motstandern er dårlig hver gang vi spiller brukbart selv.Lauken er vår venn!Kommentar
-
9 baklengs på 11 kamper med Frode K på banen, 16 på 5 kamper uten Frode sier alt for meg. Fra mitt SETE på Sarpsborg Stadion var han LSKs beste i kveld. En garanti for videre tippeligaspill.Kommentar
-
Jeg synes det er så fascinerende hvordan enkelte alltid klarer å vinkle det til at motstanderlaget alltid er så elendige hver gang vi vinner. Vi rundspilte RBK bare fordi de var elendige. Vi rundspilte vif bare fordi de var elendige. Da vi kjørte over Haugesund hjemme var de elendige. Vi feide over Godset i 2 omgang på bortebane, selvsagt fordi Godset var elendige og la seg bakpå.Kommentar
-
Ja, er det ikke fascinerende hvor forskjellig det går an å oppfatte virkeligheten? Og er det ikke fascinerende at du klarer å ta av så til de grader grunnet min lille kommentar. Du verden, så vettskremte og rasende vi blir hvis noen sier noe stygt som vi ikke liker! Ta deg en bolle!Elska þetta félagKommentar
-
Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Vi kan ikke ta av, eller friskmeldes av denne borteseieren. Sarp er et av to veldig svake lag på papiret denne sesongen, nesten ingen kjente navn. Elendig form, tap hjemme mot odd osv.Kommentar
-
likefullt 3 dritviktige poeng i en viktig kamp mot ett lag som ligger i samme gjørma som oss på tabellen. Jeg tar av!Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Hehehe, ikke tvil. Men da må du samtidig stålsette deg framover. Det er mulig å knuse Molde hjemme, og også få en knallbra 2. halvdel av sesongen. Får se hvilke skjær som dukker opp, og hvordan hæggis takler det.
Vi er after all vår egen største fiende. Nesten pussig at vi ikke rotet det til nok engang.Kommentar
Kommentar