Fofana fortjener hyllest i dag. Rett og slett klasse! Nesten umulig å ta fra han ballen.
Lillestrøm SK - Molde, lørdag 27.juli kl. 18.00
Collapse
X
-
-
I dag har jeg pult 3 ganger, opplevd LSK seier på Åråsen og vunnet på langoddsen ( hadde Ulf borte ). I tilleg har jeg kald pils i kjøleskapet og konsertbilletter til John Dee i kveld. Sola skinner. Har bada. For en forbanna bra dag!!livet er en gamp for de som ikke kan si k
https://twitter.com/#!/KjetiIKommentar
-
Hadde vært en troverdig melding om du ikke skrøyt på deg 3 runder i bingen.
Bullshit!
Ellers en jævlig god dag!Kommentar
-
Haha, for en herlig ettermiddag. Står fullt og helt på mitt standpunkt om at vi vant på grunn av at vi slapp å bruke en viss eks-spiss, som satt på VIP-tribuna og plukket opp nyttige råd om fallteknikk og griseoppførsel av møkkakødden som spilte på topp for leiesoldatene fra fiskerlandsbyen.
Gulbrandsen må jo lure på hva han har gjort. Foruten den ubegripelige svake dommeren kunne de hatt sju-åtte gule kort, og denne Coly burde vært utvist etter en halvtime.
Lykke til i BUNNSTRIDEN, rasshøl! Vi var gode i dag!Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
I dag står man med tårer i øynene og føler stolthet av å være en del av dette, laget er i ferd med å bli en solid og trygg Volvo med en pen dose fett ekstrautstyr. Fofana er bare så drøy, Johan eier midtbanen og laget har funnet en variasjon i presshøyden som er tilnærmet optimal. Og så lenge backfireren holder fokus har de stålkontroll. To tullete baklengs på de fire siste sier alt, jeg var litt redd for hva Molde kunne by på i andre ved å løfte backene, men man har tydeligvis lært mye av de første ti av andreomgangen mot søpla.
Det er fortsatt mye å gå på offensivt, spesielt hvordan vi spiller på 0-0, at Kippe skal ha en så stor rolle i vårt oppbyggende spill er rett og slett ikke bra nok, nå må det tas tak en gang for alle. Det er ikke dette han skal drive med og bidrar ikke med noe konstruktivt, det setter oss heller i problemer ved tre-fire anledninger og er en faktor til at vi mister momentum utover i omgangen. Johan må involveres enda mer, alt han gjør med ballen er det en mening bak.
Men bevares, nok et godt skritt fremover. Litt rart at Piermayr ikke får mer spilletid når PVM er uaktuell i neste kamp, men det er kanskje kampbildet som gjorde at det ble slik.Kommentar
-
Nydelig kamp!
Dommeren bør slaktes, helt utrolig at han ikke utleverer flere gule kort....5 minutter overtid?!??!?! for hva da? Skaden til Stoor var i første omgang....helt utrolig.
Jeg trekker frem den ene "offsiden" som aldri ble blåst som nesten gav Molde en stor sjanse.
Gutta spilte fantastisk og det var UTROLIG deilig å se på.
Forfana er DRITkul å se på og kommer til å bli en hitt....husk han spiller på feil side av banen i tillegg
Ja...PVM er ute, men nå er ikke det KRISE som det var før - Johan Andersson opp og Piermar sentralt. Case closed.Kommentar
-
Fytti helvete så digg det var å være på Åråsen idag!!
Kippe styrte forsvaret, Johan var kongen av midtbanen, Fofana fyfasan!, Knudtzon skapte rom og muligheter, frekke flikker og pent spill fra Palmi og PVM, herlig plassering av skudd fra Riise, og nydelig goalgetter egenskaper fra Helstad og FOR ETT LIV AV FANSEN!
5000 hørtes ut som full stadion til tider.
Takk LSK for en kjempegod opplevelse. Takk KFL for bra stemning. Takk Haglund for riktig start 11'er.
Molde går garantert på nok en smell mot Brann, da er det krise i rosenes by! DEILIG!!Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Og ikke minst har han blitt en lagspiller. Han ser andre spillere og bruker dem aktivt. At han en eller annen gang i kampen er egoist og går på avslutning selv, er bare sunnhetstegn - han skal ha trua på egne ferdigheter foran mål og ha litt skylapper en gang i blant. Dagens kamp var perfekt fra han. Stor tommel opp!Kommentar
-
Enig i førstnevnte. Syntes vi burde bruke Mjelde og Riise sentralt ettersom de kjenner systemet best. Piermayr trenger litt tid på å komme inn i det tror jeg. Bør heller få innhopp.Last edited by jeykey; 27.07.2013, 23:16."Jeg hater søpla så intenst at jeg ikke kan spille med Korea på civilization fordi de er røde og blå."
- Sitat Grusom BKommentar
-
Kommentar
-
PVM ute i neste kamp pga 5 gule kort. Heldigvis har man nå en bred stall og endringer kan gjøres på en eller to plasser uten å rokkere om på hele laget.
Forøvrig vil jeg gi den gale mannen Trigz kred for engasjert kommentering av kampen. Har hørt noen minutter i opptak nå i kveld. Engasjement, farget og totalt subjektiv uten filter. Solariumsharry'n er nytt ord i mitt vokabular! Burde søkes om å få godkjent det ordet i http://urbandictionary.noKommentar
-
Mye bra prestasjoner i dag. Både origi, johan anderson, Riise, fofana blir jo hyllet som bb i dag.
Men en utrolig deilig kamp, der LSK spilte bra fotball. Den 11'ern som starta spilte god fotball og byttene som ble gjort var gode. Så Haglund leverer nå.Last edited by KrisB; 28.07.2013, 00:13.Kommentar
-
Kommentar
Kommentar