Lillestrøm SK - Molde, lørdag 27.juli kl. 18.00
Collapse
X
-
Nei, slike avtaler er ikke tillatt, men var sikkert en muntlig forståelse mellom klubbene om det. Synd, skulle gjerne sett judas brenne et par feite sjanser mot oss.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Tipper mer på at det kombinasjon av er en som ikke ønsker å spille på Åråsen i blått enda og hele Moldes farbror Bosse nok ønsker å skjerme han. Jeg tar det for gitt at LSK er såpass profesjonelle at dem ikke stiller slike ulovlige krav.
Tror på seier i morgen med pene siffere. Og det av hele mitt hjerte. Karma slår til.Kommentar
-
Trur nok horebukken har lite lyst til å spille denne. Både fordi det er litt kjipt og evt putte mot gamle lagkamerater og fordi det neppe hadde kommet fine gloser fra tribunen. Smart valg .VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!Kommentar
-
Ikke sikkert Gulbrandsen får spille- Gulbrandsen ble kjøpt fra LSK, vil han være aktuell til å spille sin første kamp mot gamleklubben?
- Det er alltid typisk at sånne spillere scorer mål mot gamle laget sitt, men det får vi se på. Det er ikke sikkert det er det beste for gutten, så det skal jeg tenke godt igjennom.
Tre poeng til fugla 19.50 i kveld. Karma slår inn.Kommentar
-
Det kan du kanskje si 46, men nå må Haglund bevise at han fører et slagkraftig mannskap som kan skaffe tellende resultat. Gutta må nå gi folk en grunn til å besøke Åråsen! Gå for scoring nr 2 dersom vi tar ledelsen. Ikke ta en "Perry". Sett Molde på plass for 2. gang i år!Kommentar
-
Kommentar
-
Stream for en som er i Danmark og bare har tilgang til mobil?"Noen tror fotball dreier seg om liv og død. Jeg er veldig skuffet over den holdningen. Jeg kan forsikre dere om at fotball er mye viktigere enn som så" Bill Shankly.Kommentar
-
-
Kommentar