Kamptråd: Viking FK - Lillestrøm SK
Collapse
X
-
Ufattelig av Jone Soma med rompa full av oljepenger å ende opp med et nybygd stadionanlegg som ikke klarer å håndtere litt regn. Etter litt oversettelsesarbeid hvor det settes inn ordentlige konsonanter er jeg kommet frem til at Jåttavågen= Rottevika. Kan ikke bygge stadion et sted som er infisert av rotter. Er å be om trøbbel.Kommentar
-
LSKs startellever (4-4-2):
Arnold Origi – Fredrik Stoor, Anders Østli, Frode Kippe, Stian Ringstad – Palmi Palmason, Bjørn Helge Riise, Johan Andersson, Moryke Fofana – Erling Knudtzon, Thorstein Helstad
Benken:
Kenneth Udjus, Thomas Piermayr, Ohi Omoijuanfo, Erik Mjelde, Joachim Osvold, Marius Høibråten"Jeg hater søpla så intenst at jeg ikke kan spille med Korea på civilization fordi de er røde og blå."
- Sitat Grusom BKommentar
-
Skeptisk til to bakromspisser på topp, om planen er langballææær fra Østli.
Edit: Noen som har stream? Er på en øde plass med moskuser luntende rundt.Last edited by jeykey; 03.08.2013, 16:09."Jeg hater søpla så intenst at jeg ikke kan spille med Korea på civilization fordi de er røde og blå."
- Sitat Grusom BKommentar
-
Med seier i dag er man fortsatt med i kampen om 3. Plassen (bak suverene Godset og RBK), med tap kan man se langt etter den og sikkert 4-6. Plassen også! Forventninger har ikke klubben taklet på over 10 år, dette er sjansen til å vise dere som en gjeng med vinnere.. KOM IGJEN FUGLA!Kommentar
-
Jeg prøver og se den her.Kommentar
-
EDIT: Sol over stadion nå. Ser ut som forholdene ligger til rette i hvert fall.Kommentar
-
Ser ut til at spissparet blir Knudtzon - Helstad. Må si jeg er litt skeptisk til at vi går tilbake til samme type komposisjon som så ut til å ødlegge alt for oss i pre-season. Skulle gjerne sett kun en av dem om gangen. Nå får vi et spisspar uten ferdigheter som passer hverandre spesielt godt og vi har ingen spiss med friske ben som kan byttes inn sent og avgjøre kampen. Hadde gjerne sett Piermayr eller Ohi inn for PVM i dag, eventuelt Mjelde.Kommentar
-
Ser ut til at spissparet blir Knudtzon - Helstad. Må si jeg er litt skeptisk til at vi går tilbake til samme type komposisjon som så ut til å ødlegge alt for oss i pre-season. Skulle gjerne sett kun en av dem om gangen. Nå får vi et spisspar uten ferdigheter som passer hverandre spesielt godt og vi har ingen spiss med friske ben som kan byttes inn sent og avgjøre kampen. Hadde gjerne sett Piermayr eller Ohi inn for PVM i dag, eventuelt Mjelde.Kommentar
Kommentar