Kamptråd: Viking FK - Lillestrøm SK
Collapse
X
-
Selvsagt er det fremgang, men det er for lite og for sent. Med den troppen Haglund har disponert budre det defensive sittet for lenge siden. Fremgangen er åpenbar, dessverre er det fremgang fra et skrekkelig lavt nivå.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Hjelper så lite når fokus er på spillestil fremfor poeng. Vi spiller alt for ambisiøst fremover og med alt for stor risiko bakover.
Bygg grunnmuren først: tett igjen bakover og få tilbake krigerne i boksene. Det er nok til å ta poeng i den ræva ligaen TL er. Når det er på plass kan vi begynne å bli jålete på spillestilen igjen.
Hvorfor? Først og fremst gjennom Yohan og Riise som har tatt over midtbanen vår. Yohan som en slepen teknikker og Riise som jobber og sliter ræva av seg. Vi har en herlig keeper i Origi som gjør noen uvirkelige redninger, samt vi har Helstad tilbake. Måten vi har spilt på i de siste 5 kampene bevitner om mye kvalitet i laget, og jeg tror på en meget oppløftende høst-sesong.
Om Magnus fortsatt er rett mann er vanskelig å si, men han er hvertfall på vei til å skape noe som bevitner om et godt strukturert lag.Kommentar
-
Altså, la det være sagt: 2-2 i Stavanger er et godt resultat. Et av Norges beste hjemmelag, uten en av våre klart viktigste spillere. Tar høyde for at jeg ikke har sett kampen, men ser ikke at dette er noe å hoppe foran bussen for.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Men måten resultatet kommer på gjør meg (heldigvis) driiit irritert. Og Riise får finger'n for Doffen i Wigan pasningen sin som førte til 2-2.
Siden vi er så opptatt av formkurver og framgang, tar jeg meg den friheten å si at mangelen på PVM gjorde lite. Knudtzon som spilte for'n fikk det gule kortet...Kommentar
-
Jeg vet egentlig ikke hvem som er for dårlig. Hylekoret som dukker opp etter hver gang laget ikke tar tre poeng eller spiller underholdende nok?
Det eneste som er sikkert, er at dette forumet har alt for mange grinebitere, suttrehuer og pessimister. (...)
Og da griner man like mye på nesa som jentungen min på 3 1/2 år når hun ikke får det hun peker på? Realisme er stikkordet. Og det er det virkelig manko på her inne. Man forventer gull og grønne skoger over natta.
"Man forventer gull og grønne skoger over natta." Er det det folk forventer? Det har ikke jeg fått med meg. Men jeg snakker med mange som er frustrert over at det tar så lang tid å få oss bort fra sumpen.Elska þetta félagKommentar
-
Kommentar
-
Kuriositet(?): Vi Haglund-haters mener at skårte mål "kun" kommer av enkeltmannsprestasjoner, mens Haglund-lovers mener mål i mot "kun" kommer av personlige feilKommentar
-
Antar at Zone hadde som oppgave å markere Berisha, noe som anses som en passende oppgave, men når han blir bytta er det da slik at han automatisk skal markere innbytteren? Virker litt merkelig når det kommer inn på en innbytter som er vesentlig større og du skal fortsatt markere han. Og det skjedde igjen, det var ikke slik at de lærte og satt en annen mann på han i neste corner.Kommentar
-
RB gjør som vanlig mye rart i sine vurderinger. De tør ikke være kritiske.
Helstein gjør en svak innsats, kanskje to bra involveringer. Erling løper hvertfall mye. Ringstad er ikke på, Stoor slepper baller over seg og folk bak seg i et sett. Nå må du opp et par hakk altså, ex-proffen!
Pinlig det var når keeper, Stoor og Østli rekker opp armen på sjansen bak venstre istedenfor å rydde opp. Bare flaks, men så ble det 2-2 rett etter. Hvor Fredrik S er på vei fram! På stillingen 1-2!!! Akkurat som SPedersen gjorde in the old days.Kommentar
Kommentar