Brann - Lillestrøm Sportsklubb - Brann Stadion 09.08 kl 19:00
Collapse
X
-
DU derimot ser på Brenn som DET skulle vært BarcelonaKommentar
-
Kommentar
-
Det er nok ikke så enkelt. Veldig mye som har blitt gjort bra i godset over lang tid, som igjen gir resultater.Tar seg en pause til mars 2012..Kommentar
-
For LSK sin del er jo 1-1 seff. penere/bedre enn 7-1, så det finnes sikkert dem som er fornøyd sånn sett.
Hvordan folk finner dette riktigere/vakrere/bedre enn "tupp-løp-krig" fra gamle dager forstår jeg bare ikke, da hadde vi ihvertfall viljen/gløden om ikke annet.Fugla mot nye høyderKommentar
-
Frode K er den mest selvskrevende kapteinen i hele denne f... tippeligaen. En utskjelt helt på RomerikeKommentar
-
Storebror eller ikke, ærlig talt. Ingen skjeller ut Frode. Han er en legende som kanskje ikke har fått all kudosen han fortjener, men vis meg én fugl som ville byttet Frode med noe som helst. Finnes ikke.
2000-tallets største.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Ok har opplevd mye dritt på dette forumet. De tør tydeligvis ikke åpne skrivekjeften nå. Neste år roper dere 40 år, det hadde dere ikke gjort det uten Frode Kippe. Frode har respekt i alle lag og dere skal være stolte av å ha Frode på lagetKommentar
-
I fjor, når kippe hadde sin dårligste sesong for fugla. Så kom det en del kritikk ja, men ikke nærheten av hva andre spillere har fått her. Om LSK hadde vært 40 år i eliten uten Kippe er det kun du som sitter på fasiten for.
Jeg synes det var artig når du gang etter gang mente vi var idioter som påpekte at Kippe leverte dårlige kamper. Når du nå drar det opp gjenntatte ganger, ett år etterpå, så synes jeg du er i beste er fall rar.
Kippe har en utrolig stor "standing" hos lillestrømsupportere. Hos deg, muligens farlig stor.Last edited by lskgogo; 09.08.2013, 22:40.Tar seg en pause til mars 2012..Kommentar
-
Hvor mange poeng har egentlig gått fyken på keepertabber og grunnet halvskadde målmenn i år?
Synd!
På den annen side har de også reddet ræva vår gjentatte ganger, så det går vel opp i opp over langen....
Men så sinnssykt surt da!Kommentar
-
Ja, fordi jeg krever innsats så tror jeg vi er Barcelona. God natt!Kommentar
-
Du skal ha for at du stod i mot i fjor når han hadde en svakere sesong en forventet. Men nå blir det bare merkelig. Ingen skjeller han ut, ingen klager på han. Han er snart den største i LSK og det er det ingen som nekter på!Kommentar
-
Fra RBs artikkel om kampen:
"For etter 41 minutter skrudde han et frispark fra 25 meter perfekt over muren. Ballen dalte ned i mål ved stolperoten til 1-0. Det ble kampens eneste mål, og sikret Lillestrøms tredje seier på de fire siste kampene. Se Riises flotte frispark her!"
Skrevet før kampen var ferdig og så lagt ut uten korrektur?***Større baller enn vett***Kommentar
-
Synes Anders Østli faktisk var vår beste, om enn ikke mange mm foran Frode. Han har virkelig hevet seg de siste to kampene, og er trygg og stødig baki der. Fortsetter han som nå har vi seriens beste stopperpar, om vi ikke har det allerede.
Tar vi bort selvmål og tabber er det vel snakk om fire innsluppne på siste ti?Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
For en forferdelig dårlig fotballkamp av begge to lag. Takk en eller annen for at Brann var like drit dårlig som LSK i dag. Spillemessig var dette en katastrofe fra LSKs side, fra ende til annen. Feilpasninger, taktiske feilvalg, elendig tempo, støttepasninger osv. var beholdningen. Vi er rett og slett griseheldig for at vi får med oss et poeng i dag. Det er ikke vi som gjør Brann dårlige i dag, det klarte de veldig fint selv. Jeg blir veldig overrasket og skuffet dersom Haglund har noe pent å si om LSK i dag.
Hva er det med PVM om dagen? I dag spilte han til knapt nok stolpe, han er LSKs desiderst dårligste ut på der. Få han ut på benken til neste kamp og se om det kan få han til å våkne. Jeg er faktisk overrasket over at han har et så lavt bunnivå.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Grusom BTar vi bort selvmål og tabber er det vel snakk om fire innsluppne på siste ti?Kommentar
-
Ville Nils Johan Semb, selv i glansdagene, fått med seg om laget hans slapp inn lite mål? Tåkefyrste nummer 2 etter deg. Si meg et stopperpar som er bedre. Bart kanskje, men jeg mener å erindre at vi var ganske overlegne dem både offensivt og defensivt sist vi møttes. Godset? Neppe. Molde? Når Forren og Hovland virkelig kommer i gang igjen, selvsagt. De er IKKE der nå. At Kippe er seriens beste klassiske stopper er udiskutabelt, cluet er at Østli ser bedre ut for hver kamp. Da må det jo bli i toppsjiktet.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Synes Anders Østli faktisk var vår beste, om enn ikke mange mm foran Frode. Han har virkelig hevet seg de siste to kampene, og er trygg og stødig baki der. Fortsetter han som nå har vi seriens beste stopperpar, om vi ikke har det allerede.
Tar vi bort selvmål og tabber er det vel snakk om fire innsluppne på siste ti?Kommentar
Kommentar