Brann - Lillestrøm Sportsklubb - Brann Stadion 09.08 kl 19:00
Collapse
X
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Laget jeg håper på er ikke veldig spennende:
Origi: Har i mine øyne etablert seg som førstebalg nå. Ikke alltid like fotballklok men har noen egenskaper som er ekstreme. Udjus er vel tilbake men Origi lett valg.
Stoor: Eier høyrebacken. Spennende å se om han blir utfordret av Ødegaard i år.
Østli: Spiller bra om dagen. Gjør i blant noen feil men retter opp ved å gjøre matchvinnende inngripender.
Kippe: Your argument is invalid. BEAST!
Ringstad: Er kanskje TLs beste back om dagen. En fryd å se han og Fofana pisse på sida si. Dette samarbeidet blir spennende å følge fremover
Palmi: Scorer mål og spiller ellers greit. Har teknikken til tikitaka-fotballen vi prøver oss på om dagen.
Riise: Ryddegutt. Har bedret pasningskvaliteten også (skulle vel bare mangle)
Pirlo: Hva har vi brukt han til? Han herjer jo sentralt. Treffer på 9 av 10 pasninger og styrer spillet vårt. <3
Fofana: Mannen som stopper opp etter å ha dribla en søplaspiller bare for å drible han igjen. Herlig type som spiller smartere og smartere for hver kamp. Bruker egenskapene mer i lengderetningen enn før og er en god tilrettelegger.
PVM: Tilbake etter enda en karantene på tynt grunnlag. Er ikke helt der han var i sesongstarten. Håper han tenner skikkelig med gjensyn med Brann Stadion.
Knudtzon: Løper i stykker forsvaret. Med smarte pasninger er han utrolig vanskelig å forsvare seg mot. Fikk etterlengtet mål mot Viking. Helstad kan komme inn når den bakre 4-ern til Brann har krampe.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Ikke for å være jævla negativ eller noe sånt, men folk prater om at vi begynner å spille fotball igjen. Er det slik eller er det bare sånn at vi har har marginen med oss nå? Føler banespillet har vært ganske likt hele veien i unntak av ålesundkampen da de spilte som fulle sjømenn.Kommentar
-
Nei.
Kanskje vi hadde litt margin på vår side mot Viking og Sarp. Men i kampene mot "bydelslaget" og på Lerkendal hadde vi "marginen" så definitivt mot oss. Etter Lerkendal kommenterte den kjente LSK-patrioten Steffen Iversen - Steffen Iversen! - at LSK (ut fra spill og sjanser) burde vunnet 3-1.
Banespillet er definitivt i klar og tydelig framgang. Endelig.
gilbertKommentar
-
Dette tror jeg i stor grad skyldes at Johan har fått mange kamper på rad på sentral midtbane. På sitt beste er denne spilleren fantastisk som ballfordeler. La oss håpe han fortsetter den gode trenden i Brannkampen og kjører karusell med Badji og Sokolowski.Fugla ForeverKommentar
-
Kan jo love godt for oss hvis dette stemmer..
Haha, sekunder sendere kommer dette: http://www.tv2.no/sport/fotball/tipp...d-4100326.htmlKommentar
-
Fra TV2s artikkel om forlengelsen med Skarsfjord:
"Forlengelsen av kontrakten tyder på at tilliten blant ledelsen i Brann og klubbens sponsorer ikke helt harmonerer med den som er blant noen av spillerne. - Vi tror på en kontinuitetslinje der Skarsfjord fortsetter og der vi skal bygge oss opp til å utfordre de beste lagene i Norge. Det er også godt å vite at det finnes medspillere som ønsker å bidra til dette, sier styreleder Lars Moldestad."
Det virker som om Brann-ledelsen har bestemt seg for at Brann skal være lederstyrt og ikke spillerstyrt.
Det blir veldig interessant å se hvordan nyheten om tre nye år med Skarsfjord virker inn. Klarer de å skape harmoni i spillergruppa til i morgen?Elska þetta félagKommentar
-
Nå er det jeg som er på ferie og trenger hjelp. Legger jo alltid ferien rundt hjemmekamper som jeg har gjort i 40 år men en bortekamp må jeg forsake. Trodde jeg kunne se kampen på sumo i Spania men det går ikke dessverre. Finnes det noe streaming av kampen i morgen til iPad , eller er noen lokalkjente i Torrevieja og vet om noen puber med norske kanaler. På forhånd takkKommentar
-
Nå er det jeg som er på ferie og trenger hjelp. Legger jo alltid ferien rundt hjemmekamper som jeg har gjort i 40 år men en bortekamp må jeg forsake. Trodde jeg kunne se kampen på sumo i Spania men det går ikke dessverre. Finnes det noe streaming av kampen i morgen til iPad , eller er noen lokalkjente i Torrevieja og vet om noen puber med norske kanaler. På forhånd takkKommentar
-
Ikke for å jinxe men denne trur jeg faktisk ikke det er mulig for oss å tape. Vi er et lag på fremmasj. I Bergen er alle misfornøyde utenom styre og treneren virker det som. Et glissent og pipende Brann stadion med mildt sagt frustrerte reaksjoner på at den rødhåra Sametorsken får videre kontrakt blir deilig å se på. Tipper 4-0 til fugla.I år så tar vi altKommentar
-
Uro, splittelse og misfornøyde supportere kan være en fordel for oss
For en skandaløs og elendig timing
Kommentar
-
Et tidlig mål til oss så kan vi fort bevitne en spektakulær Brann-kollaps. Håper vi går ut høyt og tar kommando fra første sekund. Får vi til det, så kommer nystemten følges opp av en unison pipekonsert fra hjemmefansen."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Satser på dette laget:
Origi
Stoor Østli Kippe Ringstad
Palmi Riise Johan Fofana
PVM
Knudtzon
Har en veldig god følelse for denne matchen. Pga alt bråket i brann de siste dagene, så knuser vi dem 1-4. Målscorere: Knudtzon, PVM, Mjelde og Helstad.LSK rykker aldri ned. De hører hjemme i den norske eliteserien, slo Erik Mykland fast i TV2-studioet.Kommentar
-
Jeg vil se en tent Helstad fra start her mot gamle lagkamerater - tipper han er greit gira på å vise publikum i Bergen at han fortsatt kan.
Erling kan komme inn etter 65 min når Torstein har gjort sitt, er hvertfall mitt forslag. Så kan Erling løpe i filler av det som er igjen av slitne og trege Brannbein.Kommentar
Kommentar