Ett par feil pasninger, men ikke noens brøle over.
Brann - Lillestrøm Sportsklubb - Brann Stadion 09.08 kl 19:00
Collapse
X
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Bare å forlenge med Origi, iallfall. Udjus ser jeg ikke for meg i LSK neste år. Vil neppe sitte på benken.
Piermayr har hatt et godt innhopp. Ser gjerne mer av ham.
Har Vaagan Moen spilt i dag? Har ikke sett ham. Trenger kanskje en pause.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
-
Håpløst av Udjus, men ikke hans feil at vi hadde fortjent å tape 5-1.- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Stuart Baxter har forstått det.Kommentar
-
Kommentar
-
Vi spiller mot tippeligaens beste hjemmelag. Vi er et lag som har spilt de siste 5 årene på nedre del av tabellen. Hva forventer dere? Vi er et dårlig lag, folk må innse det 1 poeng borte mot brann bør man ta med et smil.
Kommentar
-
Sånn snakker tapere. rart det ikke kommer mer enn 2000 på åråsen om dagen.Kommentar
-
Dere som freder Haglund ser virkelig noe jeg ikke ser. Vi blir pisser på i alle spillets faser. Flaks med et poeng, et ran.
de kampene som etter sigende var så fantastiske virker for meg som et blaff. Hva er taktikken? La brann spille sitt spill og krysse fingrene for at ingen driter seg ut?
Er så forbanna dritt lei de forbanna drittpasningene. Palmi på slutten klarte ikke spille ballen fem meter frem, stoppet vel etter halvannen.
Godkjent av origi, kippe og johan.Kommentar
-
En begynnelse ville vært å ikke stoppe opp, eller gi fra seg ballen så lenge en er i nærheten av mål. Plagsomt å se Helstad jogge i dag uten å gjøre en dritt også.Kommentar
-
Jeg blir enda mer forbanna av slike flåsete utsagn en av pasningskvaliteten til LSK. Tapermentalitet. Selvom vi møter Barca, så skal vi krige og sloss med troen på at dette skal vi vinne!Kommentar
Kommentar