Bør Haglund trene LSK i 2014
Collapse
X
-
-
La Haglund fortsette, gjør heller forandringer og spesialiser arbeidsoppgaver i støtteapparatet. Få inn fokus på ballbehandling, evnen til å gjøre kjappe valg på små flater og ikke nødvendigvis å løpe enda mer, men smartere.
Gjør LSK til klubben alle talenter i regionen vil komme til for å utvikle seg. Ta tilbake arven etter Tom Lund.Kommentar
-
Hvis LSK fortsetter sin formkurve utover høsten så vil dette bli en bra sesong. Dvs cupfinale og 5-6 plass. Men hvis formen går nedover igjen nå, vi taper kamper og havner på 10-11 plass, så må jeg si jeg blir skuffet.
For meg så er det for tidlig å si om Haglund bør få 1, 2 eller 3 år til. Må nesten se ann i november. Men uansett, hva er alternativet? Og skal det nye alternativet og få 2 år på å spille inn laget? På den måten så kommer vi ingen vei.
Jeg er spent på hva som skjer til høsten, men håper fugla og Haglund gjør en ok+ høstsesong, så blir han et par år til
Kommentar
-
Hvis Gud er tilgjengelig for ett 5 års prosjekt i LSK så skal jeg ha tålmodighet og støtte LSK uansett hvordan det går.
Men, jeg som har ønsket Haglund satt på bussen til svinesund fort som faen flere ganger i år, har etter de 4 siste kampene sett ett lite håp. Ett håp om att haglund kanskje er på vei til å skape noe bra. Men jeg er skeptisk til taktiske valg som haglund gjør når man leder 2-0 på bortebane, og jeg er skeptisk til innsatsen til spillerne, f.eks. siste kamp, så mer ut som att spillerne gjorde sitt beste for å få flest feilpasninger, hvorfor det varierer så mye har jeg ikke peiling på. Men det burde Haglund ha oversikt over og muligheten til å korrigere under kampen. Å stå rolig under kampen å se på feilpasning etter feilpasning uten å reagere skremmer meg litt. Men som flere har skrevet, hvis vi fortsetter å sprette opp på tabellen og kommer oss til en cupfinale så skal jeg være fornøyd med det, og hvis ståle ikke kan, så for vi bare gi haglund 2 nye år.Kommentar
-
Kan umulig koste mer enn en million.Kommentar
-
Last edited by jeykey; 15.08.2013, 15:09."Jeg hater søpla så intenst at jeg ikke kan spille med Korea på civilization fordi de er røde og blå."
- Sitat Grusom BKommentar
-
Kommentar
-
Fansen som er igjen, mener du vel?
Avstemming om Henning berg: 284 stemmer :htttp://kfl.no/debatt/poll.php?pollid=281&do=showresults
Avstemming om Magnus Haglund: 164 som bryr seg.
Halvparten er borte.Kommentar
-
Fansen som er igjen, mener du vel?
Avstemming om Henning berg: 284 stemmer :htttp://kfl.no/debatt/poll.php?pollid=281&do=showresults
Avstemming om Magnus Haglund: 164 som bryr seg.
Halvparten er borte.
Alt som er galt skyldes ikke Haglund selv om du liker å tro det.
Du har kommet med noen imponerende innlegg rundt statistikk tidligere i dommertråden til Tommy Skjerven om jeg ikke husker feil og kan kanskje også uttale deg om i hvilken grad en avstemming med for øyeblikket 172 deltagere der kun 20% er i mot Magnus Haglund kan gi en indikasjon på hva den jevne LSK supporter mener?
edit: I tillegg kan det jo se ut som interessen er i ferd med å gå i været siden 2012 og tilliten er i ferd med å snu fullstendig hvis du ser på denne fra i fjor: http://kfl.no/debatt/showthread.php?t=19324&page=2
Avstemming om "Er Haglund rett mann for å lede LSK til suksess" fra 18.09.2112: 79 deltagere der kun 20% sier ja
Avstemming om "Bør Haglund trene LSK i 2014" som du viste til: 172 deltagere der 20% sier nei.
Vi har altså mer enn doblet antall stemmer på ett år. Så med din logikk er vel supporterne på vei tilbake, ikke i ferd med å slutte å bry seg.Kommentar
Kommentar