Bør Haglund trene LSK i 2014

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Uwes disippel
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2006
    • 6039

    #21
    Opprinnelig skrevet av SPD
    Til dere som vil bli kvitt han: Hva er alternativet??
    Det er så defensiv holdning. Tørr å vedde på at de som har greie på trenere i Europa kan komme opp med 100 kvalifiserte navn.

    Kommentar

    • GIFKanari
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2009
      • 8243

      #22
      La Haglund fortsette, gjør heller forandringer og spesialiser arbeidsoppgaver i støtteapparatet. Få inn fokus på ballbehandling, evnen til å gjøre kjappe valg på små flater og ikke nødvendigvis å løpe enda mer, men smartere.

      Gjør LSK til klubben alle talenter i regionen vil komme til for å utvikle seg. Ta tilbake arven etter Tom Lund.

      Kommentar

      • Kanariz
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2005
        • 2507

        #23
        Hvis LSK fortsetter sin formkurve utover høsten så vil dette bli en bra sesong. Dvs cupfinale og 5-6 plass. Men hvis formen går nedover igjen nå, vi taper kamper og havner på 10-11 plass, så må jeg si jeg blir skuffet.

        For meg så er det for tidlig å si om Haglund bør få 1, 2 eller 3 år til. Må nesten se ann i november. Men uansett, hva er alternativet? Og skal det nye alternativet og få 2 år på å spille inn laget? På den måten så kommer vi ingen vei.

        Jeg er spent på hva som skjer til høsten, men håper fugla og Haglund gjør en ok+ høstsesong, så blir han et par år til

        Kommentar

        • Boing
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Dec 2005
          • 711

          #24
          Hvis Gud er tilgjengelig for ett 5 års prosjekt i LSK så skal jeg ha tålmodighet og støtte LSK uansett hvordan det går.

          Men, jeg som har ønsket Haglund satt på bussen til svinesund fort som faen flere ganger i år, har etter de 4 siste kampene sett ett lite håp. Ett håp om att haglund kanskje er på vei til å skape noe bra. Men jeg er skeptisk til taktiske valg som haglund gjør når man leder 2-0 på bortebane, og jeg er skeptisk til innsatsen til spillerne, f.eks. siste kamp, så mer ut som att spillerne gjorde sitt beste for å få flest feilpasninger, hvorfor det varierer så mye har jeg ikke peiling på. Men det burde Haglund ha oversikt over og muligheten til å korrigere under kampen. Å stå rolig under kampen å se på feilpasning etter feilpasning uten å reagere skremmer meg litt. Men som flere har skrevet, hvis vi fortsetter å sprette opp på tabellen og kommer oss til en cupfinale så skal jeg være fornøyd med det, og hvis ståle ikke kan, så for vi bare gi haglund 2 nye år.

          Kommentar

          • Boing
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Dec 2005
            • 711

            #25
            Opprinnelig skrevet av GIFKanari
            Få inn fokus på ballbehandling, evnen til å gjøre kjappe valg på små flater og ikke nødvendigvis å løpe enda mer, men smartere.

            Gjør LSK til klubben alle talenter i regionen vil komme til for å utvikle seg. Ta tilbake arven etter Tom Lund.
            En slik maskin som dette kan være en del av løsningen på problemet med evnen til å gjøre kjappe valg på små flater: http://www.youtube.com/watch?v=JUBgdyleCkA

            Kan umulig koste mer enn en million.

            Kommentar

            • jeykey
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Sep 2012
              • 452

              #26
              Opprinnelig skrevet av Boing
              Kan umulig koste mer enn en million.
              Heftig maskin! Klubben har vært dyktig på å investere i fasiliteter. Men spørs om dette ikke blir litt overkill.

              Edit: Greit å få støtten jeg trodde Haglund hadde i fansen bekreftet. Bare å forlenge Ståle er utopi.
              Last edited by jeykey; 15.08.2013, 15:09.
              "Jeg hater søpla så intenst at jeg ikke kan spille med Korea på civilization fordi de er røde og blå."
              - Sitat Grusom B

              Kommentar

              • plantemiddel
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Feb 2012
                • 807

                #27
                Martine hadde jo stor suksess med sitt treningsapparat i søpla:
                VALLHALL (VG Nett) Vålerenga investerer i nye treningsapparater for å forbedre presisjon og bevegelsen i spillet sitt. "Fotball Master" KAN bli en revolusjon i norsk fotball. Manager Martin Andresen har naturlig nok stor tro på dette.

                Kommentar

                • reka
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Aug 2005
                  • 13277

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av jeykey
                  Edit: Greit å få støtten jeg trodde Haglund hadde i fansen bekreftet.

                  Fansen som er igjen, mener du vel?
                  Avstemming om Henning berg: 284 stemmer :htttp://kfl.no/debatt/poll.php?pollid=281&do=showresults
                  Avstemming om Magnus Haglund: 164 som bryr seg.

                  Halvparten er borte.

                  Kommentar

                  • CocaJerry
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 2532

                    #29
                    Jeg støtter Haglund. Tror vi tar cupen og havner ganske høyt på tabellen, ihvertfall over søpla.

                    Kommentar

                    • Totti21
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Mar 2004
                      • 3500

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av reka
                      Fansen som er igjen, mener du vel?
                      Avstemming om Henning berg: 284 stemmer :htttp://kfl.no/debatt/poll.php?pollid=281&do=showresults
                      Avstemming om Magnus Haglund: 164 som bryr seg.

                      Halvparten er borte.
                      Allikevel er vi blant de lagene i Tippeligaen som har tapt desidert færrest tilskuere siden den gang med kun i overkant av 250 tilskuere mindre i snitt enn i 2011. Det har generelt sett vært store tap av tilskuere i Tippeligaen siden 2011 sesongen og vi er blant de dette har påvirket minst.
                      Alt som er galt skyldes ikke Haglund selv om du liker å tro det.
                      Du har kommet med noen imponerende innlegg rundt statistikk tidligere i dommertråden til Tommy Skjerven om jeg ikke husker feil og kan kanskje også uttale deg om i hvilken grad en avstemming med for øyeblikket 172 deltagere der kun 20% er i mot Magnus Haglund kan gi en indikasjon på hva den jevne LSK supporter mener?

                      edit: I tillegg kan det jo se ut som interessen er i ferd med å gå i været siden 2012 og tilliten er i ferd med å snu fullstendig hvis du ser på denne fra i fjor: http://kfl.no/debatt/showthread.php?t=19324&page=2

                      Avstemming om "Er Haglund rett mann for å lede LSK til suksess" fra 18.09.2112: 79 deltagere der kun 20% sier ja
                      Avstemming om "Bør Haglund trene LSK i 2014" som du viste til: 172 deltagere der 20% sier nei.

                      Vi har altså mer enn doblet antall stemmer på ett år. Så med din logikk er vel supporterne på vei tilbake, ikke i ferd med å slutte å bry seg.
                      Last edited by Totti21; 15.08.2013, 22:59. Begrunnelse: tilleggsinfo

                      Kommentar

                      Working...