Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Uenig. Han har ikke levd opp til forhåpningene til nå og har ikke levert en dritt. Samtidig har vi starta å få til å spille slik han har prøvd å få til i snart 2 år så det kan være dumt å gi seg nå.
Dessuten er Ståle et "wild card". Kan vi si nei hvis vi kan få han?
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.
Kan vi si nei hvis vi kan få han? Ståle kommer ikke til LSK. Dette har jeg gjennom personer som har snakket direkte med sentrale personer i LSK miljøet.
Et vanskelig valg, det han presterte frem til sommeren i år har langt i fra vært godt nok og burde ikke holde til ny kontrakt. Derimot, etter kampen mot Tromsø - så har vi sett betydelig fremgang, og det er rett og slett ikke Haglund sin skyld at to keepertabber, samt et selvmål som gjør at vi ikke har tatt flere poeng i det siste.
Skulle det ende med cupgull, samt en ok plassering i ligaen - så mener jeg han bør få fortsette.
Vet ikke, men det tok ikke klubben mange dagene å finne frem til vår nåværende taperskalle. Brukes et par uker ekstra, så får vi sikkert noen som kan vinne kamper også.
Jeg er for kontinuitet ,noe vi desverre aldri har på trenersiden. Men alikevel kan jeg ikke helt se at Haglund er den rette mannen til å lede LSK i fremtiden. Selv om jeg helst Ønsker han forsvinner etter denne sesongen,blir jeg hverken veldig overaska eller kjempeskuffa om at fortsatt er LSK trener neste år?
Synes Ronnie sa det bra innimellom alt vrøvlet i siste podcast: Nå har han fått nok tid til å sette spillestilen, og spillerne er kjent med ham og hverandre. Haglunds LSK skal være noenlunde satt nå, og han er tom for unnskyldninger. Derfor bør vi kunne kreve en god høstsesong. Leverer han det, bør han få fortsette. Gjør han ikke (og vi har alternativer), bør det være slutt.
Så hva er en god høstsesong? Ser man på tabellen er det kort vei poengmessig til en god plassering. Topp seks vil bety et klart ja fra min side, topp sju-åtte vil bety kanskje...
Så hva er en god høstsesong? Ser man på tabellen er det kort vei poengmessig til en god plassering. Topp seks vil bety et klart ja fra min side, topp sju-åtte vil bety kanskje...
Jeg synes dette blir for enkelt rett og slett. Haglund sine kvaliteter og hva han har fått til bør styret allerede ha alle forutsetninger for å vurdere helt uavhengig av resultatene resten av sesongen.
Det er sånn at resultatene i den resterende delen av sesongen kan være for tilfeldig til at de skal være førende for om han får fortsette eller ikke. Vi kan møte lag med liten motivasjon som sikrer oss noen ekstra seire som da vil sikre oss en topp-6 plassering og blidgjøre flere her inne, eller vi kan selv havne i en situasjon der plassen er sikret og laget fokuserer på en cupfinaleplass.
I tillegg er det skader, suspensasjoner på både våre spillere og motstandern,e og andre mer eller mindre tilfeldige ting som vil kunne påvirke resultatene.
Styret må stille seg selv spørsmålet om man mener at Haglund har tatt klubben ett steg i riktig retning, og ikke minst om han er kapabel til å ta den videre. Det handler om mer enn de 4-6 poengene som fort kan skille en 6 og 12 plass på tabellen.
Til dere som vil bli kvitt han: Hva er alternativet?? Ser folk roper på Solbakken, men hvor lenge tror dere han blir i Lillestrøm hvis han gjør det bra her? 1 sesong max.
Kommentar