Pleier alltid å gå til helvete når vi har mulighet til å avansere og legge spøkelser bak oss. Så lite positiv til inngangen.
LSK - Strømsgodet, mandag 19. august kl. 19.00, Åråsen
Collapse
X
-
-
Men tricky match, absolutt. Selv sitter jeg med følelsen av at om det skal snu under Haglund, så snur det i kveld. Merkelig nok, og ikke spør hvorfor. For hvor det kommer fra aner jeg ikke.Kommentar
-
-
Maken til utspilling er det sjelden jeg har sett på Åråsen eller av LSK de siste 10 årene. At vi ikke leder med 3 er helt utrolig.
Godset har rett og slett ikke noe å stille opp med.Kommentar
-
Tja, sjansene vi skaper er vel ikke så store at de skulle tilsvare 3 mål? Cornere og langskudd er i alle fall helt ufarlig.Kommentar
-
Deila er en smart fyr. Det hadde vært typisk om godset får en ufortjent ledelse tidlig i 2 omg.Kommentar
-
Klart best, men lite å vise til for overtaket. Erling er hjelpeløs på topp, det er bare ikke bra nok å ha ham aleine der oppe. Vi lider fælt under fraværet av en målscorer og det overlates til Fofana å utfordre med ball. Hvorfor ikke satse på Friday, han kan ihvertfall gjøre noe med ballen under press.Kommentar
Kommentar