vif - LSK, søndag 25. august kl 18:00

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kanariz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2005
    • 2507

Kamptråd vif - LSK, søndag 25. august kl 18:00

Da er det duket for nok en tur til Oslo, nærmere bestemt Ullevaal. Fy faen og jeg gleder meg.

I år blir vi mange, veldig mange. Få med en kompis, en studievenn, en kollega, en eks, svigemor eller en nabo. Vi viste i fjor hvor viktig støtten fra tribunen er!

Her skal vi ha 3 poeng. Ikke noe annet er godt nok!

Trur på samme lag som på søndag, men med Ringstad fra start og kanskje vår nye venn på midtbanen, selv om det blir vanskelig å skvise ut BHR eller Palmason. På topp vil jeg se Helstad.

• andersmm
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2006
    • 5764

----------Udjus---------
    Stoor-Østli-Kippe-Marius
    Riise-Pier-Johan-Fofana
    ----------Petter---------
    ---------Helstad--------

Regner med at vi skal til Ullevål og styre rubbel og bit gjennom 90 minutter, derfor starter Helstad. Søpla er rett og slett såpass dårlige om dagen, at det skal være fint mulig. Så får heller Erling komme inn og lage baluba i andre. Petter får starte under tvil. Skulle nesten hatt Mjelde inn, men denne kampen bør være en utmerket anledning for Petter å vise hva som bor i ham. Er han på, så er han viktig i en kamp som denne.
    "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

• Grusom B
      Generalissimo Bellisimo
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6248

Denne kampen er make or break. Vi er et ekstremt mye bedre lag enn tabellposisjonen tilsier, og vi er et ekstremt mye bedre lag enn søpla. De er elendige bakover og kan nok en gang prise seg lykkelige over å ikke ligge på nedrykk utelukkende på grunn av at de har seriens klart beste keeper. Fjerde sesongen på rad? Alt tilsier at vi vinner dette, men om det blir et nytt ran tror jeg sesongen er ødelagt for godt.
      Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• jonfugl
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Jun 2009
        • 181

Read my lips: VIF keeperen er god, av informerte kilder er hans svakhet feltabeide, Kippe på corner blir endelig mål!

Kommentar

• Kanariz
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2005
          • 2507

Noen som vet noe om skaden til Ringstad?

Kommentar

• Håkon Henriksen
            Administrator
            • Nov 2003
            • 6411

Opprinnelig skrevet av Kanariz
            Noen som vet noe om skaden til Ringstad?
            Som skrevet i spillertråden til Stian, ble han byttet ut av personlige årsaker.
            Håkon Henriksen
            -
            Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
            -
            ALT FOR FUGLA

Kommentar

• Robiwan
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Sep 2006
              • 603

Hater søppla og det gjør du også! Sees på kamp
              Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

Kommentar

• Yellow-not-jella
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Mar 2009
                • 1606

Opprinnelig skrevet av Kanariz
                Da er det duket for nok en tur til Oslo, nærmere bestemt Ullevaal. Fy faen og jeg gleder meg.

I år blir vi mange, veldig mange. Få med en kompis, en studievenn, en kollega, en eks, svigemor eller en nabo. Vi viste i fjor hvor viktig støtten fra tribunen er!

Her skal vi ha 3 poeng. Ikke noe annet er godt nok!

Trur på samme lag som på søndag, men med Ringstad fra start og kanskje vår nye venn på midtbanen, selv om det blir vanskelig å skvise ut BHR eller Palmason. På topp vil jeg se Helstad.
                Hvorfor så vanskelig å skvise ut palmen? Mr Invisible kan komme inn å skåre på brasse fra 60 meter. Hehe

Kommentar

• caLitri
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jun 2007
                  • 634

Skjønner ikke at enkelte av dere gleder dere. jeg er helvettes nervøs....
                  Gi alt, stå på LSK

Kommentar

• jeykey
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Sep 2012
                    • 452

Opprinnelig skrevet av caLitri
                    Skjønner ikke at enkelte av dere gleder dere. jeg er helvettes nervøs....
                    Bra det. Viktig å se frem til en slik begivenhet. Det er jo noen holdepunkter for å være det.

Vinner RBK på Lerkendal i dag, så vil plutselig VIF være i en "revansjeposisjon". De skal bevise noe/reise seg etter tapet.
                    LSK må på sin side få ut det lille ekstra dem har manglet (og forsovit forsette den gode trenden) for å skaffe 3 poengere.

På en annen side så vil mange si at VIF - LSK lever sitt eget liv. I så fall er det ikke mye å bekymre seg for. For da er det helt bingo.

LSK vant i fjor. Det var en artig kamp. Gutta har en god følelse. Dette blir bra.
                    "Jeg hater søpla så intenst at jeg ikke kan spille med Korea på civilization fordi de er røde og blå."
                    - Sitat Grusom B

Kommentar

• caLitri
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jun 2007
                      • 634

Opprinnelig skrevet av jeykey
                      Bra det. Viktig å se frem til en slik begivenhet. Det er jo noen holdepunkter for å være det.

Vinner RBK på Lerkendal i dag, så vil plutselig VIF være i en "revansjeposisjon". De skal bevise noe/reise seg etter tapet.
                      LSK må på sin side få ut det lille ekstra dem har manglet (og forsovit forsette den gode trenden) for å skaffe 3 poengere.

På en annen side så vil mange si at VIF - LSK lever sitt eget liv. I så fall er det ikke mye å bekymre seg for. For da er det helt bingo.

LSK vant i fjor. Det var en artig kamp. Gutta har en god følelse. Dette blir bra.
                      Jeg har en elendig følelse. men det er vanligvis en god ting når det gjelder LSK. Hadde det i fjor også. da kan man vel si at jeg ble relativt fornøyd med resultatet
                      Gi alt, stå på LSK

Kommentar

• Lars
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2004
                        • 6156

Opprinnelig skrevet av andersmm
                        ----------Udjus---------
                        Stoor-Østli-Kippe-Marius
                        Riise-Pier-Johan-Fofana
                        ----------Petter---------
                        ---------Helstad--------

Regner med at vi skal til Ullevål og styre rubbel og bit gjennom 90 minutter, derfor starter Helstad. Søpla er rett og slett såpass dårlige om dagen, at det skal være fint mulig. Så får heller Erling komme inn og lage baluba i andre. Petter får starte under tvil. Skulle nesten hatt Mjelde inn, men denne kampen bør være en utmerket anledning for Petter å vise hva som bor i ham. Er han på, så er han viktig i en kamp som denne.
                        Dette laget av avhenger av at Stoor blir klar. Det er vel langt fra sikkert. Men la oss si at han blir det: Jeg er enig med deg i at vi bør "gamble" med Piermayr sentralt og skyve Riise ut på kanten. Det eneste jeg vil legge til, er at det ikke bare er Petter og Mjelde som i så fall kjemper om den hengende spissrollen. Jeg tror Palmi kan være et like godt valg som de nevnte. Han har mange av de samme kvalitetene som de to nevnte, men er en langt mer sannsynlig målscorer på innlegg fra Fofana/Riise enn det de to andre er.

Hvis Stoor ikke blir klar, bør vi stille med det samme laget som sist, bare med Helstad på topp. Og igjen blir det en diskusjon om hvem som er best av PVM og Mjelde som hengende. Personlig har jeg inntrykk av at Mjelde virkelig har tatt opp hansken på trening og andrelagskamper, og kommer til å gripe en sjanse fra start med begge hendene.

Kommentar

• andersmm
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2006
                          • 5764

Jeg har faktisk blitt litt usikker på om det er rett å skyve Palmi ut jeg også. Liker tanken på ham som hengende, men det innebærer også en del rokkering.

Diskuterte i en annen tråd hvorvidt Riise kanskje kunne tatt rollen som hengende spiss. Opsiden med dette er at Palmi kan fortsette i sin vante posisjon og at vi fortsatt får utbytte av Bjørn Helges kollosale jobbing sentralt i banen. Bjørn Helge har spilt der tidligere, med suksess, og han kommer garantert til å gjøre livet surt for motstanderen når de skal bygge opp spillet sitt. Bra slegge har han også om dagen.

I 2 av våre siste.3 matcher har han vært ansvarlig for balltap som har påvirket kamputfallet. Som hengende spiss kommer risikoen ved å slå en feilpassning til å reduseres betraktelig. Jeg er fan av Bjørn Helge og mener jobben han har lagt ned i det siste er veldig viktig for laget. Samtidig har han hatt noen uheldige involveringer, og burde kanskje flyttes bort fra sentral midt en periode.
                          "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

• G-Man
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2011
                            • 3251

Opprinnelig skrevet av Lars
                            Hvis Stoor ikke blir klar, bør vi stille med det samme laget som sist, bare med Helstad på topp.
                            Etter det jeg så av Piermayr sist ønsker jeg han opp på midten, Erling ned på back og Helstad som spydspiss. BHR MÅ spille, han er som skapt for slike kamper. Ang Mjelde vs Vaagan er jeg veldig usikker. Mjelde har vært skarp på trening, men også Petter tenner til litt ekstra i kamper som dette. Kanskje begge bør spille, men da må Palmi vike (og han er skarp i slike kamper også). Hmmm...vanskelig kabal dette!

Kommentar

• xeR
                              Seniormedlem
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Jan 2004
                              • 11206

Opprinnelig skrevet av G-Man
                              Etter det jeg så av Piermayr sist ønsker jeg han opp på midten, Erling ned på back og Helstad som spydspiss. BHR MÅ spille, han er som skapt for slike kamper. Ang Mjelde vs Vaagan er jeg veldig usikker. Mjelde har vært skarp på trening, men også Petter tenner til litt ekstra i kamper som dette. Kanskje begge bør spille, men da må Palmi vike (og han er skarp i slike kamper også). Hmmm...vanskelig kabal dette!
                              Palmi bør spille, kanskje den sammen med Torstein som er best til å plassere seg i scoringsposisjoner.
                              Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• ragnarrock
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Mar 2008
                                • 937

Opprinnelig skrevet av jonfugl
                                Read my lips: VIF keeperen er god, av informerte kilder er hans svakhet feltabeide, Kippe på corner blir endelig mål!
                                de som gidder å følge med litt ellers vet også at han er tidligere håndball keeper, med andre ord meget dyktig til å stoppe skudd, men han kontrollerer ofte ikke ballen, vi må avslutte mye å forvente at det kommer returer vi kan snappe opp!
                                *Kjempe gutta fighte gutta!!*

-RagnarRock-

Kommentar

• andee
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • May 2004
                                  • 1191

I tillegg så vi i kveld at han ikke er noen storfan av stussskudd, hvis det er rett håndballterminologi.
                                  Bille-headinga var absolutt ikke utagbar.
                                  TS05 - Felt C

Kommentar

• Hamburg & Kanari
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2005
                                    • 3006

Opprinnelig skrevet av jonfugl
                                    På den hundrede corneren blir det mål. Østli og Kippe er knallsterke om dagen. Likte det jeg så av Piermayr sist, håper han starter vs. NAV avd Oslo øst
                                    LSK Norges beste lag

Kommentar

• Hamburg & Kanari
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2005
                                      • 3006

Opprinnelig skrevet av ragnarrock
                                      de som gidder å følge med litt ellers vet også at han er tidligere håndball keeper, med andre ord meget dyktig til å stoppe skudd, men han kontrollerer ofte ikke ballen, vi må avslutte mye å forvente at det kommer returer vi kan snappe opp!
                                      Det ser kanskje ikke alltid slik ut, men vi har noen gode skuddbein om dagen: Kippe, Piermayr, Børni Riise, Beckhams Mjøsa, Palmasson har alle nitroglyserin i læret. Her er det bare å sette trykk på det svakere laget, fyre løs og satse på at våre offensive spillere gjenoppdager dette med å sette returer inn i nota. Kanskje killer-Sundgot aka legenden kan gi noen tips om hvordan man gjør på siste avslutningstreninger.

Banke denne møkka fra slummen igjen nå da. Og måtte pakket fra østkanten klare for en gangs skyld å holde seg i skinnet og unngå å lage kvalme, bråk og vold. Jeg er ikke overbevist...tror de atter brygger på en 'overdose' antifotball og ussel amatørhooliganisme. Et eller annet råttent barnslig faenskap finner de nok på denne gangen også. *** vil være spillemessig underlegne og satse på ballsprett rett vei, snill hjemmedommer, skitne tacklinger, holdinger og andre dirty trics. Det er det de er laget av der i ghettoen.

Søppel er og blir søppel, det kan ikke sminkes eller foredles.
                                      LSK Norges beste lag

Kommentar

• knut
                                        Make knut Great Again
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2006
                                        • 9537

Håper PVM blir fratatt frispark-ansvaret fra rundt 16 meter'n med øyeblikkelig virkning.

Dråpen kom da vi hadde perfekt leget på hjørnet av 16 sist og han la ned ballen, tok 3-4 skritt bakover, for med en gang å løpe mot ballen (= barneskoletilnærming). Han skøyt selvfølgelig et latterlig rævva frispark høyt over mål. Må for faen ta seg litt tid og konse litt! Er jo i utgangspunktet en "målsjanse" for oss!

Piermayr frisparkschytt fra nå.

Kommentar

Working...