vif - LSK, søndag 25. august kl 18:00

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Uwes disippel
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2006
    • 6039

Igjen, vi klarer ikke en dritt i siste ledd av spillet. Denne kampen var det perfekte bevis på at Haglund ikke er rett mann. Null plan over det offensiven spillet. Til tider power play idag, men vi er vel ikke i nærheten av mål i andre, foruten der Kongshavn hadde tidenes redning.

Kommentar

• knut
      Make knut Great Again
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2006
      • 9539

Et jævla snork av en kamp.

Kommentar

• ynnor
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2008
        • 857

År etter år med uavgjort som ikke gir en dritt på tabellen. Heller ikke i år klarer vi å legge nedrykkspøkelse bak oss. Når var sist vi kunne se oppover på tabellen?

Kommentar

• LS89
          Kamptrådkongen
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2013
          • 3410

Hysj, nå kommer snart fangruppen til Haglund hjem - da får vi høre hvor fantastiske vi var og hvor gode vi er til å skape overtall, ballpossession - og en haug av cornere som vi ikke skaper en dritt på. Over 100 hjørnespark i år = 0 mål. Men vi tok jo tross alt et poeng da!

Bare seks poeng over nedrykk nå..

Kommentar

• Grusom B
            Generalissimo Bellisimo
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6248

Sutretid, altså. Fint. Kos dere med det. Vi har 16-2 i sjanser mot erkerivalen i år, og vi spiller beste fotballen siden supertalentene var her. Surt å ikke få de seks poengene vi har fortjent mot svina, men når målene først kommer blir det ketchup. Haggis er fortsatt rett mann og har vært det all along.
            Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• Stray Cat
              Moderator
              • Aug 2008
              • 5918

Vi mangler en spiss! Kan jeg muligens ha nevnt det før?
              For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

Kommentar

• DoubleHi5
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2011
                • 4260

Opprinnelig skrevet av Grusom B
                Sutretid, altså. Fint. Kos dere med det. Vi har 16-2 i sjanser mot erkerivalen i år, og vi spiller beste fotballen siden supertalentene var her. Surt å ikke få de seks poengene vi har fortjent mot svina, men når målene først kommer blir det ketchup. Haggis er fortsatt rett mann og har vært det all along.
                Hahahaha! Du må si ifra når du serverer ironi på dette nivået!
                Elska þetta félag

Kommentar

• Stan
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2006
                  • 1094

Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                  Vi mangler en spiss! Kan jeg muligens ha nevnt det før?
                  Slapp av. Vi fornyer med Haglund og signerer Kristian Ystaas og Tommy Knarvik på nyåret.

Kommentar

• Grusom B
                    Generalissimo Bellisimo
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 6248

Ok, men bare hvis du sier i fra neste gang du har tenkt å bruke uintelligente og nedlatende hersketeknikker mot meg.

Ikke drit deg ut. Diskuter ordentlig eller hold kjeft.
                    Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• trønder-kanari
                      Juniormedlem
                      Bøffel
                      • Feb 2008
                      • 22

VI MÅ HA EN SPISS!!!! Inn med Legenden.

Kommentar

• *46*

Opprinnelig skrevet av LS89
                        Hysj, nå kommer snart fangruppen til Haglund hjem
                        Synes det er flott at suttregjengen holder seg her inne og hjemme - de positive går på kamp.

Kommentar

• Uwes disippel
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2006
                          • 6039

Opprinnelig skrevet av Grusom B
                          Hva betyr det i det store og hele? Etter den gode perioden startet, fra RBK borte, har vi 10 poeng. I de samme kampene i fjor stod vi med 14 poeng. Hadde det vært i enkeltkamper dette hadde skjedd hadde jeg vært helt enig med deg. Men dette er en tendens. Vi eier ikke offensive kvaliteter i dette laget virker det som. Er det taktikken, spillera eller hva? Gang på gang ser vi det samme. Vi makter ikke avgjøre kamper.

Kommentar

• Uwes disippel
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2006
                            • 6039

Opprinnelig skrevet av *46*
                            Synes det er flott at suttregjengen holder seg her inne og hjemme - de positive går på kamp.
                            Du også tydeligvis? Har argumentene blitt borte? For den siste uken har alltid diskusjonen pendlet inn på at vi ikke drar på kamp. Hvorfor jeg ikke er på kamp kan dere drite i, det har ingenting med saken å gjøre. Men slik er det vel, har man ikke gode argumenter så går man på person. Enkel hersketeknikk.

Kommentar

• GIFKanari
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2009
                              • 8243

Bare enda en kamp i det evigvarende superfrustrerende livet som LSK-supporter. Selvfølgelig blir Kongshavn igjen søplas bestemann, ikke fordi han er så jævla god, men fordi LSK er så jævla veike og udugelige foran kassa. På den andre siden, nesten uvirkelig at man klarer å skape noe med så mange spillere som leverer dritt, med PVM som ubestridt gjødselkonge. Fy faen så dårlig han er vært i flere måneder nå. Og Riise kan rett og slett ikke la være å krydre hver jævla kamp med juniorfeil, like lite som Østli kan la være å lage frispark imot på feilvendte spillere. Når vi har momentum kan du regne med at de erfarne står frem og leverer søppel som inviterer motstander inn i kampen.

Vi fortjener ingenting mer enn akkurat det vi får, så dårlig er dette laget. Der scorer forresten RBK 3-2 og viser hva genuin vinnerkultur er. LSK mangler spisskompetanse i alt de gjør og i alle ledd.

Mye frustrasjon nå, men ingenting er ondsinna. Det er bare milevis fra bra nok det gutta viser. Igjen!

Kommentar

• LS89
                                Kamptrådkongen
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2013
                                • 3410

Hehe, artig forsøk. Men nå er det jo alltid slik at en ikke alltid har anledning til å dra på kamp - og likefullt må jeg og alle andre her inne ha en mening om dette laget.

Men du ser som de fleste andre klar spillemessig fremgang og et enormt overtall av sjanser og possession.

Vi realistiske ser på tabellen - andre ser på sjansestatistikken.

Kommentar

• superbøffel
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2005
                                  • 5611

Det går an å ha to ranker i hodet på en gang. Prøv det en gang.
                                  Enøyd i de blindes dal.

Kommentar

• bjarmann
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2005
                                    • 2994

Vi er verken bedre eller dårligere enn Enga i dag. Problemet vprt er hvor ufattelig passive vi blir når vi har muligheten til å sette fart. Vi tar aldri overgangsmuligheter men roer i stedet ned for å spille mot etablert. Da er det null bevegelse foran ballfører og når de først beveger seg er det som hodeløse høns. Forventes det at Johan skal åpne hele forsvaret med en genial pasning hver gang han har ball? Da må i det minste noen ønske å bli spilt på.

Og hva skjer med offsiden idag? Må ha vært minst 10 ganger på Helstad og 5 på PVM som forøvrig nå bør ta seg wn tur på benken. Søppel det han har prestert de siste matcha.

Dommeren var rævva
                                    I år så tar vi alt

Kommentar

• trigz
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2004
                                      • 7134

Vi tapte seieren på fegisfotballen vi la opp til etter at vi tok ledelsen. Det var INGEN GRUNN til å legge seg bakpå mot dette VIF-laget i det hele tatt, noe vi viste da vi kjørte over dem etter pausen.

Idiotisk å kaste bort fem av seks poeng mot dette drittlaget!
                                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• GIFKanari
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2009
                                        • 8243

Det er komplett mangel på bevegelse, det er problemet. Klippekortgjengen dasser rundt på banen og gir Andersson null hjelp, derfor forsvinner tempo og kombinasjoner som ligner noe mer enn bedriftsfotball. Ta et jævla initiativ nå, sett noen av disse som bare tror det er nok å møte opp på benken. PVM gjør trøye nr.10 til til latter i kamp etter kamp, Palmi dasser utpå der som en likeglad faen. Og begge får nitti minutter hver bidige helg.

Men hva pokker var det ultras kom med på banneret? Var de kanskje for flaue over det til å dra det helt ut så alle kunne se det? Noe med "gjør som alle andre - heng deg i skapet". Noe jeg har gått glipp av, eller bare jævla dårlig forsøk på humor?

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                                          Poll St. Ring
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Dec 2005
                                          • 11796

Opprinnelig skrevet av andersmm
                                          https://twitter.com/sebramsland/stat...77147804741632

X2. Den hånda der er absolutt i naturlig stilling.
                                          Hva så? Er det ikke bare de såkalte ekspertene i TV2 som bryr seg om det?

Trudde det var:

Viljehands=straffe
                                          Utilsiktet=ingenting
                                          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

Working...