vif - LSK, søndag 25. august kl 18:00

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • knut
    Make knut Great Again
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2006
    • 9567

Opprinnelig skrevet av andersmm
    Bra med folk på bortefeltet. Må jo ha värt ekstremt få hjemmesupportere...
    Kammerat sitter på vippen over Klanen og hørte omtrent bare KFL. Aldri vært tammere sa'n

Kommentar

• Grusom B
      Generalissimo Bellisimo
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6248

På tv også, total overkjøring. Vi er bedre enn dem og har vært det i mange år.
      Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• andee
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2004
        • 1191

Med samtlige øvre deler omtrent folketomme, og stengt Cola, kan det neppe har vært mer enn 8-9000 der i kveld.

På vei hjem, ca. kl 2005, etter at to runder eller så med vogner var sendt avgårde, overhørte jeg på vei ned trappa ei Securitas-vakt ved t-banen der til en annen; "nå kan vi dra hjem, kommer ikke mer ********-supportere nå, 90 % av dem bor jo ikke i byen". Og han var spot on - det var fullstendig folketomt på perrongen.
        TS05 - Felt C

Kommentar

• Lars
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 6156

Opprinnelig skrevet av andee
          Med samtlige øvre deler omtrent folketomme, og stengt Cola, kan det neppe har vært mer enn 8-9000 der i kveld.
          Øvre del over Klanen var langt fra folketom. Jeg ser det dessuten som helt usannsynlig at det var 4000 ubrukte sesongkort/billetter til denne kampen.

Kommentar

• knut
            Make knut Great Again
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2006
            • 9567

Opprinnelig skrevet av Lars
            Det tallet som ryktes er bare tull. Det var så vidt jeg kunne se ingen billetter på bortetribunen som ble registrert. Det er ingen tvil om at det var langt mer enn 8000 på stadion i dag, selv om drøyt 12.000 uansett er dårlig.
            12000 var antall solgte, så det antallet er feil. Spørs hvem som er kilden til 8000. Er det en lyn-gutt, stemmer det sikkert. For de er vel med på driften av Ullevål, og tjente da sabla gode penger på kiosk-salg enga-barca, enga-pool

Kommentar

• nebbjævel
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Mar 2009
              • 511

Dark Elk hadde flaks som slapp unna med ett poeng. Men Kongshavn var bra, det skal dem ha.

Kommentar

• andee
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2004
                • 1191

Okei, antok at det heller ikke var folk/"folk" der, i og med at Henger'n på andre sida var glissen. Satt mellom Klanen og den øvre delen, og antok at det var folketomt siden det var lydløst.

Satt sammen med ei dame og to jenter; ei i tredveåra og 2 stk +/- 10 år, og fikk slengt horer til oss fra Klanen da vif utligna, "dere ække så bråkjekke nå, horer!!" Stakkars, stakkars stusselige "folk".

(dama og jentene hadde for ordens skyld aldri vært bråkjekke, ikke lov med LSK-effekter der oppe heller)
                Last edited by andee; 25.08.2013, 21:27. Begrunnelse: Lite tillegg
                TS05 - Felt C

Kommentar

• Lars
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 6156

Opprinnelig skrevet av knut
                  12000 var antall solgte, så det antallet er feil. Spørs hvem som er kilden til 8000. Er det en lyn-gutt, stemmer det sikkert. For de er vel med på driften av Ullevål, og tjente da sabla gode penger på kiosk-salg enga-barca, enga-pool
                  12.200 var antall solgte. At det var tett oppunder 12.000 inne på stadion har jeg ikke noe problem med å tro på. Drøyt 8000 er nok bare de registrerte billettene, og da er f.eks. ikke bortefeltet inkludert (min gjeng registrerte i alle fall ikke billettene). Tror det er så enkelt som at vif ikke gidder å være nøye med registrering av billetter når det uansett er antall solgte billetter NFF ønsker oppgitt.

Jeg har forresten ikke noen interesse av å snakke opp tilskuertallene til vif, tvert imot.

Kommentar

• Trondeo
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jun 2005
                    • 3062

Satt bak trenerbenken. Ingen tvil hvem som var best visuelt og lydmessig. Klanen med høyere lydtopper, men det skjedde svært få ganger.

Kommentar

• GIFKanari
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2009
                      • 8243

Hvor er dette derbyet om ti år med det innbyggermønsteret som er i ferd med å sette seg i Oslo, med white flight i rekordtempo? Som andee er inne på, det er distriktene som avgjør bydelslagets skjebne, om noe så er vel cricket den store greia på Etterstad nå og i overskuelig fremtid.

Kommentar

• trigz
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2004
                        • 7154

Fulgte spesielt med PVM i dag. Syns han var SJOKKERENDE svak i hele andreomgang.
                        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• andee
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2004
                          • 1191

Enig i at han var svimmel og Bambi om hverandre i kveld, men samtidig har han en klasseassist og er nære 2-1 ved to anledninger. Han hemmes litt av å oppholde seg i mellomrommet, blir avslørt både på mottak og tempo når han skal vende opp og av. Mulig han skulle vært forsøkt på vingen, for jeg syns ikke han flytter beina fort nok til å spille ved siden av Johan sentralt.
                          TS05 - Felt C

Kommentar

• Ola
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2003
                            • 1651

Selvsagt skulle han spilt på ving/flanke - det er åpenbart, og det samme gjelder Riise. Men om disse herremenn har en klausul i kontrakten mot å spille noe annet enn sentralt så blir det vel slik.

Med dagens stall skulle vi spilt 4-4-2 med de to nevnte på flankene.

Kommentar

• Grusom B
                              Generalissimo Bellisimo
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 6248

Ikke åpenbart med Riise, han var vår beste i dag. Faktisk helt enorm, og selv om det har vært noen stygge ballmist også de siste ukene har han tatt store steg. Som han spiller nå er han indispensible. Fofana på høyre, Palmi i midten og PVM på venstre. Veldig enkelt og greit.
                              Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• Gjest

Jeg synes Riise spilte en meget bra kamp i dag !

Kommentar

• Playboy1
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2003
                                  • 2199

Mest skuffende Idag forutenom Banneret på LSK feltet,var at Fofana ble byttet ut ved Pause. Greit at han ikke var blant de beste i 1 omg. Men mann bytter bare ikke ut den eneste spilleren vi har som har egenskap til å avgjøre kamper på egenhand,etter en omgang. Greit å få inn Erling. Men da er det Palmi som absolutt bør byttes ut,etter nok en begredelig forestilling. Klippekortene i LSK er det altfor mange av . Ellers bra stemning blandt LSK supporterne Idag . Ny god kamp av Kippe,som har vært vår klart beste spiller i år.synd vi nok engang bare får 1p istedet for 3p,når vi dominerer banespillet. Vi savner virkelig en target-man.

Kommentar

• Totti21
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Mar 2004
                                    • 3501

Jeg synes dette var en litt skuffende og rotete kamp fra vår side, selv om vi var det beste laget for dagen. Starten er bra, og etter hva jeg så på storskjermen ble vel også Helstad snytt for en mulighet alene med keeper etter en halvtime som kunne blitt avgjørende for utfallet, i tillegg til at Fofana får en litt lang touch når han blir spilt fri i første omgang.
                                    Dessverre synes jeg det tidlige målet gjorde oss litt passive til tider og at vi helt unødvendig inviterer den svakeste vif-årgangen på mange år inn i kampen igjen. Utover i andre omgang tar vi oss bra opp igjen, og har full kontroll på vif i åpent spill. Vi produserer allikevel litt for få sjanser til at vi kan si at vi ble snytt for seieren.

PVM går det dessverre alt for tregt med om dagen. Selv om han hadde en god dødball på Østli sin scoring, så synes jeg at han sløser bort for mange av mulighetene der også.
                                    Piermayr er en solid forsterkning for dette laget, og innsatsen i forkant av PVM sin store sjanse i andre omgang foran KFL viser at han har forstått hva dette oppgjøret betyr for oss. Høibråten sleit litt i første omgang, men det tror jeg også var fordi Fofana for første gang på lenge hadde en dårlig dag på jobb. Dagens gigant for LSK er uansett BHR som i tillegg til å vinne baller også traff på de fleste pasningene sine, samt at han hadde et par gode skuddforsøk.

Odd hjemme SKAL være 3 poeng!

Kommentar

• Ketil Cantona
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2004
                                      • 6813

Opprinnelig skrevet av Playboy1
                                      Mest skuffende Idag forutenom Banneret på LSK feltet,var at Fofana ble byttet ut ved Pause. Greit at han ikke var blant de beste i 1 omg. Men mann bytter bare ikke ut den eneste spilleren vi har som har egenskap til å avgjøre kamper på egenhand,etter en omgang. Greit å få inn Erling. Men da er det Palmi som absolutt bør byttes ut,etter nok en begredelig forestilling. Klippekortene i LSK er det altfor mange av . Ellers bra stemning blandt LSK supporterne Idag . Ny god kamp av Kippe,som har vært vår klart beste spiller i år.synd vi nok engang bare får 1p istedet for 3p,når vi dominerer banespillet. Vi savner virkelig en target-man.
                                      Nå ble vel Fofana skadet mot slutten av omgangen. Fikk en strekk eller noe når han parkerte Nav kontoret på siden..

Ellers bar kampen preg av et feigt enga lag som lå med alle 11 på egen banehalvdel når vi hadde ballen. Synd og skuffende at vi ikke tar 3 poeng.

Kommentar

• Fuglamannen
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Aug 2011
                                        • 543

Det positive var at kanarifansen KNUSTE klanen på tribunen! Fy fa** imponerende gutta var i dag.

Klanen var jo helt stille..... 45 graders pasningen er heller ikke bra....normalt sett med en god pasning der sitter den i hjørnet..

Kommentar

• Sovekanaris
                                          Medlem
                                          Møteplager
                                          • May 2011
                                          • 98

Kan godt hende at spørsmålet har vært oppe, men har lett litt rundt og fant ingenting. Ble det filmet noe fra KFL eller UFC under denne kampen? Var der self og opplevde den fantastiske stemninga..men liker å se og høre det på youtube
                                          Sovekanaris / DJ Reload
                                          Årets tifobajas 2015.
                                          FuglaTIFO

Kommentar

Working...