vif - LSK, søndag 25. august kl 18:00
Collapse
X
-
Med samtlige øvre deler omtrent folketomme, og stengt Cola, kan det neppe har vært mer enn 8-9000 der i kveld.
På vei hjem, ca. kl 2005, etter at to runder eller så med vogner var sendt avgårde, overhørte jeg på vei ned trappa ei Securitas-vakt ved t-banen der til en annen; "nå kan vi dra hjem, kommer ikke mer ********-supportere nå, 90 % av dem bor jo ikke i byen". Og han var spot on - det var fullstendig folketomt på perrongen.TS05 - Felt CKommentar
-
Kommentar
-
12000 var antall solgte, så det antallet er feil. Spørs hvem som er kilden til 8000. Er det en lyn-gutt, stemmer det sikkert. For de er vel med på driften av Ullevål, og tjente da sabla gode penger på kiosk-salg enga-barca, enga-poolKommentar
-
Okei, antok at det heller ikke var folk/"folk" der, i og med at Henger'n på andre sida var glissen. Satt mellom Klanen og den øvre delen, og antok at det var folketomt siden det var lydløst.
Satt sammen med ei dame og to jenter; ei i tredveåra og 2 stk +/- 10 år, og fikk slengt horer til oss fra Klanen da vif utligna, "dere ække så bråkjekke nå, horer!!" Stakkars, stakkars stusselige "folk".
(dama og jentene hadde for ordens skyld aldri vært bråkjekke, ikke lov med LSK-effekter der oppe heller)TS05 - Felt CKommentar
-
Jeg har forresten ikke noen interesse av å snakke opp tilskuertallene til vif, tvert imot.Kommentar
-
Hvor er dette derbyet om ti år med det innbyggermønsteret som er i ferd med å sette seg i Oslo, med white flight i rekordtempo? Som andee er inne på, det er distriktene som avgjør bydelslagets skjebne, om noe så er vel cricket den store greia på Etterstad nå og i overskuelig fremtid.Kommentar
-
Enig i at han var svimmel og Bambi om hverandre i kveld, men samtidig har han en klasseassist og er nære 2-1 ved to anledninger. Han hemmes litt av å oppholde seg i mellomrommet, blir avslørt både på mottak og tempo når han skal vende opp og av. Mulig han skulle vært forsøkt på vingen, for jeg syns ikke han flytter beina fort nok til å spille ved siden av Johan sentralt.TS05 - Felt CKommentar
-
Selvsagt skulle han spilt på ving/flanke - det er åpenbart, og det samme gjelder Riise. Men om disse herremenn har en klausul i kontrakten mot å spille noe annet enn sentralt så blir det vel slik.
Med dagens stall skulle vi spilt 4-4-2 med de to nevnte på flankene.Kommentar
-
Ikke åpenbart med Riise, han var vår beste i dag. Faktisk helt enorm, og selv om det har vært noen stygge ballmist også de siste ukene har han tatt store steg. Som han spiller nå er han indispensible. Fofana på høyre, Palmi i midten og PVM på venstre. Veldig enkelt og greit.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Mest skuffende Idag forutenom Banneret på LSK feltet,var at Fofana ble byttet ut ved Pause. Greit at han ikke var blant de beste i 1 omg. Men mann bytter bare ikke ut den eneste spilleren vi har som har egenskap til å avgjøre kamper på egenhand,etter en omgang. Greit å få inn Erling. Men da er det Palmi som absolutt bør byttes ut,etter nok en begredelig forestilling. Klippekortene i LSK er det altfor mange av . Ellers bra stemning blandt LSK supporterne Idag . Ny god kamp av Kippe,som har vært vår klart beste spiller i år.synd vi nok engang bare får 1p istedet for 3p,når vi dominerer banespillet. Vi savner virkelig en target-man.Kommentar
-
Jeg synes dette var en litt skuffende og rotete kamp fra vår side, selv om vi var det beste laget for dagen. Starten er bra, og etter hva jeg så på storskjermen ble vel også Helstad snytt for en mulighet alene med keeper etter en halvtime som kunne blitt avgjørende for utfallet, i tillegg til at Fofana får en litt lang touch når han blir spilt fri i første omgang.
Dessverre synes jeg det tidlige målet gjorde oss litt passive til tider og at vi helt unødvendig inviterer den svakeste vif-årgangen på mange år inn i kampen igjen. Utover i andre omgang tar vi oss bra opp igjen, og har full kontroll på vif i åpent spill. Vi produserer allikevel litt for få sjanser til at vi kan si at vi ble snytt for seieren.
PVM går det dessverre alt for tregt med om dagen. Selv om han hadde en god dødball på Østli sin scoring, så synes jeg at han sløser bort for mange av mulighetene der også.
Piermayr er en solid forsterkning for dette laget, og innsatsen i forkant av PVM sin store sjanse i andre omgang foran KFL viser at han har forstått hva dette oppgjøret betyr for oss. Høibråten sleit litt i første omgang, men det tror jeg også var fordi Fofana for første gang på lenge hadde en dårlig dag på jobb. Dagens gigant for LSK er uansett BHR som i tillegg til å vinne baller også traff på de fleste pasningene sine, samt at han hadde et par gode skuddforsøk.
Odd hjemme SKAL være 3 poeng!Kommentar
-
Mest skuffende Idag forutenom Banneret på LSK feltet,var at Fofana ble byttet ut ved Pause. Greit at han ikke var blant de beste i 1 omg. Men mann bytter bare ikke ut den eneste spilleren vi har som har egenskap til å avgjøre kamper på egenhand,etter en omgang. Greit å få inn Erling. Men da er det Palmi som absolutt bør byttes ut,etter nok en begredelig forestilling. Klippekortene i LSK er det altfor mange av . Ellers bra stemning blandt LSK supporterne Idag . Ny god kamp av Kippe,som har vært vår klart beste spiller i år.synd vi nok engang bare får 1p istedet for 3p,når vi dominerer banespillet. Vi savner virkelig en target-man.
Ellers bar kampen preg av et feigt enga lag som lå med alle 11 på egen banehalvdel når vi hadde ballen. Synd og skuffende at vi ikke tar 3 poeng.Kommentar
-
Det positive var at kanarifansen KNUSTE klanen på tribunen! Fy fa** imponerende gutta var i dag.
Klanen var jo helt stille..... 45 graders pasningen er heller ikke bra....normalt sett med en god pasning der sitter den i hjørnet..Kommentar
-
Kan godt hende at spørsmålet har vært oppe, men har lett litt rundt og fant ingenting. Ble det filmet noe fra KFL eller UFC under denne kampen? Var der self og opplevde den fantastiske stemninga..men liker å se og høre det på youtubeSovekanaris / DJ Reload
Årets tifobajas 2015.
FuglaTIFOKommentar
Kommentar