Ronaldo og Roberto Carlos tar også tilfart. PVM har bevist tidligere at han er Mjøsas Beckham. Men har jo ikke hatt helt tur siden mai. Ta f. eks frisparket mot Søppla sist. Det var jo et perfekt frispark. Hadde gått i krysset. Bare synd klovnen i Søppelburet var klasse og fikk en hånd på den. Er jo litt sånn damn if u do, damn if u dont. For det er jo klart at PVM trenger et mål for å få ketsjupeffekten. På den annen side har vi flere dyktige høyre- og venstreføtter i stallen: BHR, Andersson, Kippe, Mjelde og kanskje som du nevner Piermayr. Men vi ønsker jo samtidig å få i gang PVM. Men enig at han kanskje burde avsett flere frispark den siste tiden.
vif - LSK, søndag 25. august kl 18:00
Collapse
X
-
Ronaldo og Roberto Carlos tar også tilfart. PVM har bevist tidligere at han er Mjøsas Beckham. Men har jo ikke hatt helt tur siden mai. Ta f. eks frisparket mot Søppla sist. Det var jo et perfekt frispark. Hadde gått i krysset. Bare synd klovnen i Søppelburet var klasse og fikk en hånd på den. Er jo litt sånn damn if u do, damn if u dont. For det er jo klart at PVM trenger et mål for å få ketsjupeffekten. På den annen side har vi flere dyktige høyre- og venstreføtter i stallen: BHR, Andersson, Kippe, Mjelde og kanskje som du nevner Piermayr. Men vi ønsker jo samtidig å få i gang PVM. Men enig at han kanskje burde avsett flere frispark den siste tiden.
NEW MY FACEBOOK: https://facebook.com/DavidFilmszMy Crisitiano Ronaldo top 10 Freekicks video :) I could not choose between 7-th goal so i added both :)Pls w...
PVM lyste useriøsitet da han ikke tok seg tid til det.
Frispark på 16 er "målsjanse". PVM kan spille seg i form på kårnere... Det trengs.Kommentar
-
Med fare for å ødelegge den roen som er i midtbaneleddet, så vil jeg gjerne se JA bak Helstad. Dette fordi jeg synes vi sliter alt for mye på siste 3/3Dette er en ballKommentar
-
Siden det merkelig nok ikke er noen turtråd for denne kampen, når går egentlig bussene?VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!Kommentar
-
Kommentar
-
VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!Kommentar
-
Jeg mente ikke å si "Les på billetten din!", men til en del andre kamper har det vært flere busser med forskjellige avgangstidet, så jeg ville bare presisere at jeg vet når bussen min skal gå, men vet ikke om noen andre går til andre tider. Akkurat til VIF-kampen tror jeg alle går klokka fire. De sender vel bare avgårde busser etter hvert som de blir fylt opp.Kommentar
-
Og politiet er i beredskap:
Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Meg bekjent har det aldri vært solgt så mye billetter på en enkeltdag i LSK-Shopen før en kommende kamp. Da tenker jeg på perioden etter at LSK-Shopen ble en selvstendig butikk. Cupfinale for eks. telles selvfølgelig ikke.
Jeg har ingen tall på hvor mange solgte billetter vi er oppe i nå, men salget i dag har uten tvil vært meget bra. Spørsmålet er hvor bra salget har vært på forhånd -og hvor mange som kjøper på selve kampdagen.
Fortsatt billetter igjen. Selges på stadion før kamp!Last edited by Seb.R; 24.08.2013, 17:10.Kommentar
-
På dagen trening gikk det rykter om at Hroar tipper borteseier....Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Attached FilesKommentar
Kommentar