LSK - Odd, lørdag 31. august kl 15:30

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • andersmm
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2006
    • 5764

Syting og grining fra ende til annen her. Vi spiller mesteparten av kampen med 10 mann. Vi fortsetter å skape etter utvisningen og går opp til 1-0 med en mann mindre. Etter en stund går vi tom, noe som er ganske naturlig, men alikevel forsvarer vi oss bra. Får man en mann utvist så tidlig skal man være glad om man får beholde poenget sitt. Tar man ledelsen og stikker av med 3 poeng så er det intet annet enn suksess. Hva forventer dere? At vi skal valse over Odd med en mann mindre i størstedelen av kampen?
    "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

• McGuffy
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 5102

Stolt av gutta jeg!

Kommentar

• Stan
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2006
        • 1094

Dette så stygt ut. Her har vi flaks for en gang skyld. Spennende å se Ødegaard fra start neste kamp. Mulig erstatter for Kippe på sikt? Eller hva sier du Dolly?

Kommentar

• Grusom B
          Generalissimo Bellisimo
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6248

Må jo bare håpe inderlig at vi allerede har vår neste forsvarsfirer på plass i klubben i Ruben, Marius, Magnar og Stian. Det kan bli veldig bra!
          Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• knut
            Make knut Great Again
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2006
            • 9539

Opprinnelig skrevet av Stan
            Dette så stygt ut. Her har vi flaks for en gang skyld. Spennende å se Ødegaard fra start neste kamp. Mulig erstatter for Kippe på sikt? Eller hva sier du Dolly?
            Dolly er i Nitelva!!!

Kommentar

• GIFKanari
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2009
              • 8243

Opprinnelig skrevet av Playboy1
              Synes det blir feil å skylde på Erling når han har 0 hjelp fra midtbanen.
              Det er ikke bra nok når du hverken klarer å skjerme ballen, vekte støttepasninger eller utfordre med en slik fart som han har. Han viser igjen hvorfor han er en reserve for en veldig rusten Helstad. Nivået er for høyt for ham slik vi spiller fotball nå.

Og neste år regner jeg med at LSK har tatt konsekvensen. En hyggelig kar Erling, bare ikke god nok.

Kommentar

• Herman
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Feb 2010
                • 1101

Udjus har blitt en helt ny keeper etter skadeavbrekket. Helt sjef på innlegg og gjør sin beste LSK-kamp i dag.
                Twitter

Kommentar

• Mynten
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Mar 2008
                  • 484

Fantastisk deilig med seier i dag! Vi spiller en strålende kamp defensivt, og har en god Udjus bakerst. Endelig ser vi også hva som virkelig bor i Stoor, han spiller oppofrende og veldig bra i dag.

Synes vi er veldig dårlig offensivt i dag. At vi er det etter utvisningen er greit nok, men også før utvisningen er vi fryktelig dårlig offensivt. Håper ikke det er symptomatisk også for de neste kampene. Jeg er fortsatt like skeptisk til at vi har de rette spillertypene til å skape mange og gode nok sjanser med Haglunds fotball.

Odd var skrekkelig dårlig i dag, og det skal vi også ha mye av æren for. Det eneste de prøver på er å slå langt fra forsvar eller håpe at Frode Johnsen skal vinne duellene foran mål etter innlegg.

Kommentar

• andersmm
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2006
                    • 5764

Stoor var sjef defensivt i dag. Holdt Johnsen unna gang på gang og viste baller. Honnør til hele forsvarslinja og selvfølgelig Udjus som rydder opp de gangene det blir farlig. Med tanke på overtaket Odd har i andre, så skaper de ikke veldig mye.
                    "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

• LS89
                      Kamptrådkongen
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2013
                      • 3410

Gidder ikke å si så mye.

Ett ord; Deilig!

Kommentar

• Dole
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2004
                        • 1634

Opprinnelig skrevet av andersmm
                        Syting og grining fra ende til annen her. Vi spiller mesteparten av kampen med 10 mann. Vi fortsetter å skape etter utvisningen og går opp til 1-0 med en mann mindre. Etter en stund går vi tom, noe som er ganske naturlig, men alikevel forsvarer vi oss bra. Får man en mann utvist så tidlig skal man være glad om man får beholde poenget sitt. Tar man ledelsen og stikker av med 3 poeng så er det intet annet enn suksess. Hva forventer dere? At vi skal valse over Odd med en mann mindre i størstedelen av kampen?
                        Muligens at vi skal prestere noe annet enn gå-fotball så lenge vi er 11 mann på banen. Heller ikke den første halvtimen skaper vi stort mer enn en halvsjanse ved Palmi.

Kommentar

• trigz
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 7134

Call me old fashioned, men jeg syns det er helt begredelig å gi fra seg alt av spill og initiativ bare fordi vi har fått en utvist. Før utvisninga var vi skamdårlige, men det er moro at vi har flaks for en gangs skyld.
                          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• dollyholly
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jul 2007
                            • 965

Tilbake i Oslo etter en liten tur i elva. Utrolig stolt av laget etter at en treg kaptein river ned en spiller. Kjenner ikke Ødegård godt men fortsetter han sånn blir det vanskelig å vrake ham.

Kommentar

• reka
                              Seniormedlem
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Aug 2005
                              • 13278

4300 så lsl klore til seg poeng i dag. Er tomt på fagerborg etter kampen. Tragisk.

Kommentar

• zkinny
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Nov 2012
                                • 322

Opprinnelig skrevet av Stan
                                Ja takk fra neste kamp... kippe er alt for treig.

Kommentar

• knut
                                  Make knut Great Again
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2006
                                  • 9539

Opprinnelig skrevet av reka
                                  4300 så lsl klore til seg poeng i dag. Er tomt på fagerborg etter kampen. Tragisk.
                                  Heller 4300 som så kampen på cmore. Max 2500 på Åråsen så det ut som.

Kommentar

• ynnor
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • May 2008
                                    • 857

Kippe spilte veldig bra før denne situasjonen . Feilvurdering der og et lite hjernedrypp gjør ikke noe med hans stilling i laget

Kommentar

• *46*

Hva skjedde med Østli? Han hadde jævlig vondt på slutten?

Kommentar

• tullebukk
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2006
                                        • 5446

Syns hele forsvarsrekka skal ha skryt i dag ,, i dag ofra dem seg alle sammen...

Kommentar

• A-net
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Aug 2006
                                          • 447

Noen mulighet for at Kippe får mer enn én kamp?
                                          I med og motgang - vi er Lillestrøm!

Kommentar

Working...