Ser ikke matchen, men virker som dårlig vurdering av kippe som velger å felle han. Ingen garanti i tippeligaen at man scorer alene mot keeper. Mulig lettere å hente opp evt. 0-1 med 11mann
LSK - Odd, lørdag 31. august kl 15:30
Collapse
X
-
Pro-Haglund her. Det der er faen meg helt uakseptabelt og komplett idiotisk. Ta ut den eneste som er kapabel til å dra av noen med ti mann er grisefeigt og gjennomført kjipt.
To eller tre kamper på Frode?Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Piermayr satt ut også, så fort Stoor kommer tilbake, som har åpna helt greit i dag, men som overhode ikke bør sees som noe klart førstevalg utifra det han har prestert. Det stinker av favoriseringer i dette laget og jeg begynner å miste motet over disposisjonene til svensken. 1-0!!! Yes!!Kommentar
-
Helvete. Får vi poeng her er jeg happy. Barnefeil av Kippe. Helt unødvendig. Haha!! Herlig! Cornermål. Ozz!!livet er en gamp for de som ikke kan si k
https://twitter.com/#!/KjetiIKommentar
-
Opprinnelig skrevet av trigzDenne taper vi 0-2. Sann mine ord.***Større baller enn vett***Kommentar
-
-
Kommentar
-
Spol tilbake og se igjen du... Vi har en spiller på vei til å skjære inn foran Odd spilleren. Dermed fratar ikke Kippe han en opplagt scoringsmulighet. Da skal det selvfølgelig ikke være rødt kort. At Kippe burde holdt seg for god til å dra han i armen er det ingen tvil om***Større baller enn vett***Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar