LSK - Odd, lørdag 31. august kl 15:30

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • HolterKanaris
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2006
    • 1603

Opprinnelig skrevet av evabeik
    Mjelde ble pappa til en liten gutt i natt, så trolig mer opptatt med å støtte kona gjennom fødselen :-)
    Håpløs prioritering av Mjelde!
    ***Større baller enn vett***

Kommentar

• WAK
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jul 2006
      • 969

Kippe må selvfølgelig sone de to (tre) neste kampene ellers klarte vi vel oss uten gule kort og fler som må sone. Men hvordan er reglene etter man har fått fem gule? Må man sone etter hvert gule kort da?

Hvor alvorlig var skaden til Østli? Klar til neste kamp?

Kommentar

• WAK
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jul 2006
        • 969

Var sikker på at man måtte sone etter 3 - 5 - 7 - 9 osv. Men mener det ble sagt i en kamp på tv at nå må man sone etter hvert eneste kort etter man hadde fått sitt 5. gule kort.

Patronen og Holsæther må ihvertfall sone mot oss i neste kamp. Karadas fikk sitt 6. gule kort

Kommentar

• andersmm
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2006
          • 5764

Opprinnelig skrevet av WAK
          Kippe må selvfølgelig sone de to (tre) neste kampene ellers klarte vi vel oss uten gule kort og fler som må sone. Men hvordan er reglene etter man har fått fem gule? Må man sone etter hvert gule kort da?

Hvor alvorlig var skaden til Østli? Klar til neste kamp?
          Etter 5 gule så er det vel karantene etter hvert andre. Har for meg at de endret det systemet der man fikk karantene ved hvert gule etter 5.
          "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

• KFL41
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2004
            • 3648

Kippe får ikke mer enn 1 kamp. Man soner etter 3-5-7-9 osv. Regelen om at man sonet for hvert gule kort etter det 5. ble tatt bort for noen år siden.

Kommentar

• Uwes disippel
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2006
              • 6039

Opprinnelig skrevet av KFL41
              Kippe får ikke mer enn 1 kamp. Man soner etter 3-5-7-9 osv. Regelen om at man sonet for hvert gule kort etter det 5. ble tatt bort for noen år siden.
              Var det ikke direkte rødt? Da er det minimum 2 kamper, om ikke reglene har blitt endret nylig.

Kommentar

• KFL41
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2004
                • 3648

Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                Var det ikke direkte rødt? Da er det minimum 2 kamper, om ikke reglene har blitt endret nylig.
                Bare tull. Har aldri vært mer enn 1 kamp for å ta fra motstanderen opplagt målsjanse. For å få flere kamper må han ha slått/sparket eller annen usportslig oppførsel.

2. Karantene i 1 kamp gis normalt ved utvisning dersom forseelsen ikke faller inn under punktene 3, 4 eller 5 nedenfor. Én kamps karantene gis for bl.a.:
                a) munnbruk mot dommer
                b) grov munnbruk mot med-/motspiller, publikum eller andre (under grov munnbruk regnes også sjikane, obskøne bevegelser, vise fingeren eller lignende)
                c) at en spiller blir tildelt sin andre advarsel i samme kamp
                d) å frata motparten, som beveger seg mot spillerens mål, en klar scoringssjanse ved å begå en forseelse som skal straffes med frispark eller straffespark
                e) å frata motparten et mål eller en klar scoringssjanse ved forsettlig bruk av hånden
                f) å sparke etter eller slå etter annen spiller i kamp om ballen
                g) å felle en motspiller bakfra

Samme var det i 2010 (se nederst side 3) http://ekstranett.fotball.no/Documen...k_av_video.pdf

og 2008 (side 4) http://ekstranett.fotball.no/Documen...ongen_2008.pdf

Aldri vært mer enn 1 kamp for tilsvarende forseelser.

Kommentar

• Uwes disippel
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2006
                  • 6039

Bare tull. Har aldri vært mer enn 1 kamp for å ta fra motstanderen opplagt målsjanse. For å få flere kamper må han ha slått/sparket eller annen usportslig oppførsel.
                  Ok .

Kommentar

• *46*

Stemmer dette. Den jevne tilhengere husker sikker Logi tok Risholt på Åråsen (LSK-KIL). Direkte rødt. En kamps karantene.

Kommentar

• KFL41
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • May 2004
                      • 3648

Opprinnelig skrevet av *46*
                      Stemmer dette. Den jevne tilhengere husker sikker Logi tok Risholt på Åråsen (LSK-KIL). Direkte rødt. En kamps karantene.
                      Var en periode Kippe og Kiko fikk røde kort for å være nær motstanderen (såkalt dytting) og da fikk de to kamper. Etter dette er det en del LSK-supportere som tror at man får flere kamper for direkte røde kort.... Var jo helt sykt en periode hvor vi fikk seks røde i løpet av en seong hvorav flere av disse endte med to kampers karantene.

Kommentar

• Uwes disippel
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2006
                        • 6039

Var en periode Kippe og Kiko fikk røde kort for å være nær motstanderen (såkalt dytting) og da fikk de to kamper. Etter dette er det en del LSK-supportere som tror at man får flere kamper for direkte røde kort.... Var jo helt sykt en periode hvor vi fikk seks røde i løpet av en seong hvorav flere av disse endte med to kampers karantene.
                        Uten at jeg har fakta, så vil jeg tørre å påstå at vi har fått to kamper på alle direkte røde kort de siste fem årene.
                        Last edited by Uwes disippel; 01.09.2013, 20:24.

Kommentar

• bjarmann
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2005
                          • 2988

Noe av det kjedeligste jeg har opplevd
                          I år så tar vi alt

Kommentar

• *46*

Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                            Uten at jeg har fakta, så vil jeg tørre å påstå at vi har fått to kamper på alle direkte røde kort de siste fem årene.
                            Nei. Dette er feil. Logi fikk rødt kort, hjemme mot IK Start i 29. juni 2011. Reservekeeper måtte inn - Nadj spilte kampen ut. Nadj ble vraka i Logi sitt fravær og Anders Fjellstad fikk sin debut mot Viking.

Sjekk det ut på Kanaripedia om du vil. Kampen mot IK Start er runde 9 (utsatt pga streik). Neste kamp var da runde 15.

Kommentar

• Uwes disippel
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2006
                              • 6039

Nja, stoler på dere. Aner ikke hvor jeg har dette fra.

Kommentar

• Hamburg & Kanari
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2005
                                • 3006

Opprinnelig skrevet av OptimistFugl
                                Odd har vært et drittlag siden sjukemeldingstrikset i 2001, uansett hvordan de presterer!
                                Jeg visste ikke at fotball-lag kunne sykemelde seg. Kun i Norge....
                                LSK Norges beste lag

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                                  Poll St. Ring
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Dec 2005
                                  • 11796

Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                                  Jeg visste ikke at fotball-lag kunne sykemelde seg. Kun i Norge....
                                  Fikk de sykepoeng fra NAV?
                                  Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• Fridtjof
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2005
                                    • 2120

Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                                    Fikk de sykepoeng fra NAV?
                                    Ja, ett. På overtid.
                                    Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

Kommentar

• bjarmann
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2005
                                      • 2988

Opprinnelig skrevet av Fridtjof
                                      Ja, ett. På overtid.
                                      Mange 100 % sjanser hadde Arild i denne kampen igjen? Mener å huske minst 10. Odd burde vært bura inne i enogtjue for det ranet der. Kan ikke være lov
                                      I år så tar vi alt

Kommentar

Working...