Fint å få inn piermayer. Kan forhåpentligvis roe ned laget så vi gjennvinner kontrollen
Sogndal - Lillestrøm SK - 23. runde, 14.09.13 - 15:30
Collapse
X
-
-
skjønner ikke hvorfor det ike blir gjort flere bytter når alle i verden ser at vi sliter litt?! for dumt å skulle prøve å trygge en et måls ledelse i 45min..*Kjempe gutta fighte gutta!!*
-RagnarRock-Kommentar
-
I kjent stil spiller vi en bra og en forferdelig omgang. Hva gjør Haglund? Står apatisk på linja uten å gjøre noe som helst.Kommentar
-
vi står faktisk ikke igjen med en eneste mann på dødball imot?!?!? skjønner ikke tanken bak de taktiske valgene til haglund merker jeg..*Kjempe gutta fighte gutta!!*
-RagnarRock-Kommentar
-
En dårlig og en god omgang igjen. Faen,men digg med tre poeng. Ikke at det hadde noe å si til slutt, men Hafsås må være seriens dårligste dommer. Helt forferdelig kampen gjennom.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Tross Haglund sine beste forsøke på å forhindre at vi får mål i denne andre og miserable omgangen så klarer vi allikevel å dra med oss hjem 3poeng. Om noen undrer på hvorfor man ikke klarer å få flere enn 5tusen tilskuere på hjemmekamper lengere, så kan man nok analysere mentaliteten som trener pålegger spillere. kan ikke tenke meg noe kjedeligere å se på enn det vi har prestert de siste 49min her. GJESP!
men, jævlig gøtt med 3poeng!*Kjempe gutta fighte gutta!!*
-RagnarRock-Kommentar
Kommentar