Sogndal - Lillestrøm SK - 23. runde, 14.09.13 - 15:30

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • superbøffel
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2005
    • 5611

Opprinnelig skrevet av Frode D. Homb
    Nå må enkelte folk våkne opp! LSK spiller god fotball og tar masse poeng. Da står vi bak klubben og laget!
    Ikke noe i mot deg Frode, men sånne utsagn som dette er meningsløse. Det er faktisk mulig å ha to tanker i hodet på en gang: det er ikke noe problem å være kritisk mot det som skjer på Åråsen samtidig som man støtter laget. Jeg vil faktisk si at å ikke være kritisk (uavhengig av prestasjoner) er et svik mot egen klubb.

En måte å tolke det du skriver på er forøvrig at du ikke står bak klubben og støtter laget når de ikke spiller god fotball og tar masse poeng...
    Enøyd i de blindes dal.

Kommentar

• MortenA
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2007
      • 3490

Sogndal er ikke så dårlige som folk flest skal ha det til. De har snaut med ressurser, men utnytter de optimalt. Problemet som oppstod var annen omgangen. Ingen kan si noe om flrste, men i andre blir vi spilt lavt og trekker midtbane og spisser altfor langt ned slik at vi ikke har oppspillspunkter å klarere imot. I motsetning til Viking og Brann klarte vi å ri av stormen og holde på poengene, og det skal vi ta med videre. At laget faller så mye tilbake i andre omgang er grunnlag for noen bekymringer, men ikke noe å henge laget for. I så fall burde vedkommende se reprisen av TIL-Bart City i går. En serieleder som til de grader blir utspilt av en dumpekandidat har mer å henge fingrene i. Gled dere over tre poeng og se frem imot Hønefoss hjemme.
      Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

Kommentar

• Yellow-not-jella
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2009
        • 1606

Nå må enkelte folk våkne opp! LSK spiller god fotball og tar masse poeng. Da står vi bak klubben og laget!
        Beklager, men sliter med sånne totalitære utsagn. Går bare så lei. Kritikk er bra og viktig, begge veier.

Kommentar

• Frode D. Homb
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Dec 2003
          • 982

Selv i demokratiets høyborg så må man av og til samle seg bak organisasjonene man representerer. Hvis alle skal klage og syte over den minste ting, får vi ikke gjort stort. Hvis vi ikke klarer å stå bak laget når det går bra, så er det kanskje ikke så rart spillere ikke vil spille for klubben. Tenk igjennom hva dere skriver, les: Guldbrandsen-saken osv.

Kommentar

• GIFKanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2009
            • 8243

Selv i demokratiets høyborg så må man av og til samle seg bak organisasjonene man representerer. Hvis alle skal klage og syte over den minste ting, får vi ikke gjort stort. Hvis vi ikke klarer å stå bak laget når det går bra, så er det kanskje ikke så rart spillere ikke vil spille for klubben. Tenk igjennom hva dere skriver, les: Guldbrandsen-saken osv.
            Urkomisk at du velger å forsvare Gundersen, spilleren som konstant har snakket dritt om klubben etter at han forlot den. Ellers kan du med fordel legge av deg den selvhøytidelige tonen. Fotball engasjerer, skal man sitte å runke av hverandre blir ting meningsløst og jævla klissete.

Kommentar

• reka
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Aug 2005
              • 13278

Oj. Har visst havnet på ensrettingsforumet. Hvor er diskusjonsforumet?

Kommentar

• Uwes disippel
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2006
                • 6039

Unnskyld du meg. Med all respekt, dette er det dummeste jeg har lest. Er det sensur du ønsker?
                Gulbrandsen? Jeg tørr å påstå at ingen spiller i LSK har fått like mye støtte gjennom tidene, med tanke på prestasjonene og skadene. At man da føler seg sviktet og ønsker utrop for det er fullt forståelig. Noen har kanskje en barnslig tilnærming i etterkant, men såpass må man tåle. Du mener i fullt alvor at andre ikke vil spille for LSK pga dette?

Kommentar

• Frode D. Homb
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Dec 2003
                  • 982

Enkelte av dere er så frigjorte i formen og sjikanerende at det var mange av oss som ventet at Tom og Fredrik Guldbrandsen ville uttale det de gjorde. Dere får bare fortsette her inne å sjikanere, kritisere og dumme ut klubben. De fleste av dere er dog flinke skribenter og skriver masse fint om laget, om treninger, formasjoner, form og slike ting. Mer av det, og mindre av denne meningsløse sutringen og stadig malingen over at treneren må gå og sjikanerende karakteristikker av spillere og motstandere.
                  Last edited by Frode D. Homb; 16.09.2013, 20:51.

Kommentar

• Uwes disippel
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2006
                    • 6039

Enkelte av dere er så frigjorte i formen og sjikanerende at det var mange av oss som ventet at Tom og Fredrik Guldbrandsen ville uttale det de gjorde. Dere får bare fortsette her inne å sjikanere, kritisere og dumme ut klubben. De fleste av dere er dog flinke skribenter og skriver masse fint om laget, om treninger, formasjoner, form og slike ting. Mer av det, og mindre av denne meningsløse sutringen og stadig malingen over at treneren må gå og sjikanerende karakteristikker av spillere og motstandere.
                    Sjikanerende karakteristikker bør man holde seg for god for og de fleste tar avstand fra dette. Men dere som mener at tingenes tilstand er topp, må godta at andre ikke mener det samme. For min del så er måten vi spiller på etter 53 kamper under Haglund kritikkverdig. Jeg tenker da på de prestasjonsmessige variasjonene fra omgang til omgang. Det handler ikke om at vi ikke står bak laget eller jubler over tre poeng. Det handler om at vi ønsker best mulig utvikling for laget vårt.

Bare for å avslutte. Jeg har ikke noe i mot Haglund, jeg har heller ingen agenda om å få han ut. Ingenting hadde gledet meg mer enn om Haglund hadde lykkes. Men det har han ikke gitt utifra forutsetningene. I mine øyne har han ikke gode nok taktiske egenskaper til å snu kamper. Hver gang motstander tar grep, så faller vi sammen og det virker som et helt annet lag. Dette er Haglunds svakeste side og pga dette fortjener han ikke ny kontrakt.

Kommentar

• Frode D. Homb
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Dec 2003
                      • 982

Godt begrunnet, men er uenig i at laget ikke har utviklet seg. Vi slapp inn alt for mye mål under Berg og i starten av Haglunds karriere i LSK. Det er nå rettet opp. Nå må vi skikke oss fremover i banen. Vi skaper for lite og scorer for lite. Grunnspillet er tidvis bra og vi klarer ofte å holde ballen i laget lenge. Det er mye positivt. Det at laget nesten ikke taper lengre, er også positivt. Vi vinner selv når vi spiller dårlig, vi har også to uavgjorte mot Brann og Viking borte, noe som er gode resultater selv om vi sleit i perioder spillemessig.

Kommentar

• Holterkanari
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Aug 2009
                        • 589

Kan noen ta ansvar å lage kamptråd mot pølsebygda?

Kommentar

• tullebukk
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2006
                          • 5446

Opprinnelig skrevet av Holterkanari
                          Og i samme slengen forandre forsiden på forumet....

Kommentar

• Hamburg & Kanari
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2005
                            • 3006

Opprinnelig skrevet av Holterkanari
                            Rovfugl vs. verpehøns, seier på walkover
                            LSK Norges beste lag

Kommentar

Working...