LSK - Hønefoss lørdag 21. september kl. 15:30, Åråsen Stadion

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Rønnern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6690

Kamptråd LSK - Hønefoss lørdag 21. september kl. 15:30, Åråsen Stadion

Kan LSK fortsette sin gode rekke med å nekte å tape, sågar vinne på hjemmebane.

I utgangspunktet en "lett" kamp mot et Hønefoss som sliter voldsomt i år, men samtidig veit jo alle at det er disse kampene LSK gjerne taper.

Kippe er tilbake og tar plassen ved siden av Østlie, mulig Fofana er et alternativ til Erling, men ellers likt lagt som mot Sogndal.
    Last edited by RSP; 19.09.2013, 07:16. Begrunnelse: Kampdato.
    Mvh Ronnie "The Runner"
    LSK for alltid

Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!
  • Frode D. Homb
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2003
    • 982

Nå får vi se hva vi er laget av. Alle forventer at vi skal vinne. Vi er storfavoritter og folk forventer 3 poeng. Vinner vi denne, så ser høsten meget lys ut. Taper vi, så kan vi fort ende i ingenmanssland. Hold fanen høyt gutter og vent til de store sjansene byr seg for å hogge til mot det skadede dyret fra Ringerikes skoger og elver. Forza Fugla!

Kommentar

• Yellow-not-jella
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Mar 2009
      • 1606

Torstein Helstad. Nå er det "OL-kvalik" for deg.

Nå skarru-mårru PRESTERE gamle gutten. Tenne på alle ventila. Må det skje no, ikke sant. Få med de andre, være mer gærn på dødball. Stikke fram hue du å. Kom igjen a! Den offside-taktikken din har vel ikke funka helt i det siste. Hold igjen litt, du får gå for straffe i duellen isteden. Akkurat DET kan du. Lykke til.

Kommentar

• Herman
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Feb 2010
        • 1101

Tipper vi får se samme lag som mot Sogndal (med Kippe inn for Høibråten), og dermed også vet hvem som starter semien mot Molde. Eneste spørsmålstegnet er vel hvem som tar den ene kanten. Erling forsvarer kanskje ikke en plass i laget, men er Fofana best som joker fra benken?
        Last edited by Herman; 20.09.2013, 11:31.
        Twitter

Kommentar

• tullebukk
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2006
          • 5446

Tipper på et meget meget lavt tilskuertall denne Lørdagen... Ikke mange over 2000 innen for portene denne dagen..

Kommentar

• perrern80
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Dec 2006
            • 603

Opprinnelig skrevet av tullebukk
            Tipper på et meget meget lavt tilskuertall denne Lørdagen... Ikke mange over 2000 innen for portene denne dagen..
            Det er for meg faktisk helt ufattelig, da vi nekter og tape om dagen. Syns faktisk folk med hjerte til klubben nå burde kjenne sin besøkelses tid, og komme seg på Åråsen. Vi ligger an til den beste sesongen på flere år, men tribunene er tomme.
            Skjønner det at man vil se attraktiv fotball, med total kontroll, og hele sulamitten. Men poeng er poeng uansett hvordan anskaffelsen ser ut. Og som min kjære svigerfar pleier og si, etter han har vært å fylt biovacen min: Det var ikke pent, men jævla godt!!!
            Slik har inntrykket mitt vært etter fler av poeng fangstene til Fugla i år, men seier/uavgjort bare forsterker ønsket mitt om å komme meg ned på Åråsen til neste hjemmekamp.
            Håper på seier på lørdag, men tar ikke noe for gitt, da vi møter ei høne som kjemper for livet. Og Smerud er en lur rev.

Sees på Åråsen!!!

Kommentar

• G-Man
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2011
              • 3260

Opprinnelig skrevet av perrern80
              Det er for meg faktisk helt ufattelig, da vi nekter og tape om dagen. Syns faktisk folk med hjerte til klubben nå burde kjenne sin besøkelses tid, og komme seg på Åråsen. Vi ligger an til den beste sesongen på flere år, men tribunene er tomme.
              Problemet er håpløse kamptidspunkter. Jeg jobber til 15.00 på lørdager og har en drøy times kjøretur til stadion. Det betyr at jeg er avhengig av velvilje fra en kollega som er villig til å jobbe for meg om det skal bli kamp.

Kommentar

• LS89
                Kamptrådkongen
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2013
                • 3410

LSK på Facebook: LSK - Hønefoss, lørdag 15:30 på Åråsen. Tøff kamp eller walk in the park?

Ergo; dette går til helvete.

Kommentar

• KFL109
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2003
                  • 1958

Opprinnelig skrevet av LS89
                  LSK på Facebook: LSK - Hønefoss, lørdag 15:30 på Åråsen. Tøff kamp eller walk in the park?

Ergo; dette går til helvete.

Ser ut som en åpen spørsmålsstilling for meg:
                  Tøff kamp eller walk in the park?
                  Her har vi sjansen.
                  Vidar Evje

Kommentar

• *46*

Tidligere kamper mot Hønefoss på Åråsen:

2010

2012 - se video på lsk.no

Kommentar

• krogen
                      Seniormedlem
                      Forumonanist
                      • Aug 2009
                      • 228

Kampen i morgen er for min del nærmest en eksamen for Haglund. Den framgangen folk snakker om, bør manifestere seg i 3 poeng. I de seks hjemmekampene vi har spilt mot lagene bak oss på tabellen har vi to seire (marginale og heldige(?)), tre uavgjort (2-2!) og et tap (det obligatoriske enga-tapet). Om vi ikke skulle lykkes i morgen, håper jeg ingen i LSK-leiren kommer med sad excuses og dritt om Hønefoss' spillestil. Det manglende trøkket vi har innenfor motstanderens 16-meter, er etter det jeg kan skjønne as designed.

Kommentar

• *46*

Johan Andersson er ute til kampen i morgen. Ikke bra.... rb.no som melder dette i sitt ukentlige LSK-magasin.

Kommentar

• DoubleHi5
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2011
                          • 4260

Selvfølgelig ikke bra at vår mest skapende spiller er ute. Men nå får Piermayer sjansen på midten ved siden av BHR. Tror det kan bli spennende, jeg! Vi bør styre mot Hønefoss uansett.
                          Elska þetta félag

Kommentar

• andee
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • May 2004
                            • 1191

Om Johan er utilgjengelig, håper jeg Haglund vurderer å ofre Knudtzon til fordel for Fofana. Har vi null boksåpnere i midten, bør vi hvert fall ha én på kanten. Ellers kan det bli vel mye dødballer og Piermayr-langskudd.
                            TS05 - Felt C

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                              Poll St. Ring
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Dec 2005
                              • 11796

Opprinnelig skrevet av Herman
                              men er Fofana best som joker fra benken?
                              Fofana er best når han får en god ball og det er bevegelser rundt han som forstyrrer uavhengig av hva klokka teller. Umulig å ikke gå seg vill i blant når medspillerne virker som å vente på at han skal dra av 3 menn.

Han har vist han klarer å holde lenge og bør spille fra start. Enten som spiss eller en annen rolle (f.eks. en mellomromsrolle der han møter et forsvar som er lei av å bli lurt av han og f.eks Ohi og Erling er i bevegelse.

Syns han har fått en tidlig forståelse for spillestil og uten skade kan han kun bli bedre.

Han og Stian har herja heftig mot noen lag.
                              Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• MoBee
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jun 2004
                                • 958

Jeg klarer ikke få opp trua for kampen i morgen ass... LSK har gjennom flere år vist at akkurat sånne kamper som i morgen, sånne som gir oss definitiv avstand til nedrykk og gir oss tettere kontakt med toppen, klarer de ikke klargjøre seg mentalt for. AKKURAT når man kan ta steget inn i "topplagklubben", svikter det og vi forblir der nede, og lar enga gå forbi. Ønsker virkelig å ta feil, men tror ikke det.

Kommentar

• GIFKanari
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2009
                                  • 8243

Med Johan ute kan det fort bli back to basics igjen, og det gikk jo greit mot Haugesund. Piermayr kan sikkert gjøre en grei jobb, men har tross alt ikke roen til Johan i pressa situasjoner. Det sikreste er å senke forventningene og håpe på å bli overraska. Alltid det som funker best med LSK, om forhåpentligvis ikke for evig tid.

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                                    Poll St. Ring
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Dec 2005
                                    • 11796

[QUOTE=GIFKanari;548026]Med Johan ute kan det fort bli back to basics igjen, og det gikk jo greit mot Haugesund. Piermayr kan sikkert gjøre en grei jobb, men har tross alt ikke roen til Johan i pressa situasjoner. Det sikreste er å senke forventningene og håpe på å bli overraska. Alltid det som funker best med LSK, om forhåpentligvis ikke for evig tid.
                                    Er veldig enig i ta Pirlo har gjort enormt med det offensive spillet vårt men han er langt fra umulig å ta ut av kampen. Viktig å ha en som kan gi juling der ute og BHR, stopperne og en Pier på HB (som var bra sist) har vi flere som kan ta dueller så det blir bedre arbedsforhold offensivt.
                                    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• KFL41
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2004
                                      • 3648

Kommentar

• rælingen kanaris
                                        Kaptein Reketråler
                                        Myklebust Light
                                        • Jul 2005
                                        • 1446

Altfor mye prat om å forlenge rekken med kamper uten tap de siste dagene. Sånne kamper taper vi alltid. Tipper 0-1 på en keepertabbe
                                        Custodes
                                        I med og motgang

Kommentar

Working...