Hvem faen lar en Piermayr som nesten ikke ha spilt ta den siste straffa der!!!!??? Visste han ville bomme. Og Udjus er det bare å gi bort.
LSK - Molde, semifinale i cupen! Torsdag 26.september kl. 20.00
Collapse
X
-
-
Kan ikke klage på innsats eller spill i dag. Var bra over hele linja. Foruten keepertabben som koster oss cupfinalen. Udjus må sporenstreks ut av det jävla målet når Origi er tilbake. Uten den der håplöse tabben så hadde vi tatt det i land i löpet av 90 minutter."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Så var det fem år uten noe annet enn to borteseiere mot avskummet å glede seg over. Hvem er det egentlig vi har pissa i kakaoen til for å fortjene dette år ut og år inn? Det skal liksom gjøre mest mulig vondt og være så urettferdig at det svir enda litt me hver jævla gang det betyr noe.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Hvor er han som skrøt Udjus opp i skyene? Makan til dårlig keeper.. Ett par feite kamper også rett tilbake til juniorfeil!
Ellers en rå 2. Omgang, som jeg håper vi ser igjen gjennom 90 min i årets viktigste kamp førstkommende søndag. Tap der er katastrofe.. Da er LSK konkurs og i 3. Divisjon innen kort tid!Kommentar
-
Spiller ingen rolle hvem som tar den siste straffa. Når det står og vipper på 5-4 så er det ikke vanskelig å gjette seg til at sistemann misser. Straffa kunne värt bedre, altså langs bakken eller litt höyere, men det er jo ingen horribel straffe. Molde har en matchvinner i mål som presterer når det gjelder. Vi har en matchtaper i mål som svikter når vi virkelig trenger ham."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Det som bekymrer meg mest nå er om Haglund greier å få spillerne til å kvikne til å gi alt i ligainnspurten. Jeg er redd spillerne har fått seg en knekk etter dette, og hvorvidt de greier å motivere seg etter dette, og om Haglund greier å få spillerne til å prestere. Jeg er redd dette kan bli tøft..Kommentar
-
Molde vinner på flaks, noe vi ikke har mye av. Keepertabbe på første målet, men den får en syk skru og er vanskelig. At vi ryker på straffer er opplagt, og jeg hadde mer troen på Piermayr enn at Riise og Kippe skulle treffe.
Surt, men godt kjempet. Vi hadde Molde i lomma i andre oimgang, som ble reddet av et lykketreff av HosetEn gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.
Endelig er mørketida over.Kommentar
-
Spiller man som i 2. Omgang i dag så kan det bli morro å følge LSK fremover, for da løsner det før eller siden. Vil påstå at den omgangen er noe av det aller beste jeg har sett i år av samtlige lag.
For fremtiden vil jeg se Arnold i buret, MØ som back eller stopper, Marius H inn som stopper eller back (ringen frem som kant i så fall) og Friday/Osvold på topp sammen med Fofana. Det er laget for fremtiden og det er bare å drille det inn så fort som overhode mulig (når plassen er sikret).Kommentar
-
Er helt tom og hes som faen. Men vi gikk ned med flagget til topps! Ja, det er likevel tung, men føles ikke så bittert og håpløst som det kunne gjort. Førsteomgangen var forferdelig, andreomgangen nærmest en oppstandelse. Men taperkultur møter vinnerkultur og det er hele forskjellen på lagene, Hoseths 2-2 handler nesten mer om karen Molde har på sidelinja enn Hoseths veldig gode enkeltmannsprestasjon, en scoring tatt rett ut av Fergietime. Og det eneste Molde har i hele omgangen utenom det anti-matchvinneren vi har bak der serverer.
Helt forferdelig å være vtine til Udjus totale forfall som keeper, dette er målvaktenren man husker fra tida hans i Brann, nær sagt en udugelighet. Slepphendt, en ikke-faktor i feltet, ubrukelig med beina og usikker i alt han gjør. Selv på frisparket Molde får helt på slutten av andre ekstraomgang viser en Udjus uten kontroll på noe som helst. Vi har et keeperproblem.
Og hvorfor tar Piermayr den siste straffa, er det han som skal stå frem som nykommer når det virkelig gjelder? Hva med folk som Palmi? En straffe uten tilløp og rett på ball, en ventet fiasko i pinefull sakte film.Last edited by GIFKanari; 26.09.2013, 22:36.Kommentar
-
EKSTREMT skuffa. Ikke fordi vi var dårlige, men fordi vi faktisk gjorde en ganske god kamp. Forskjellen sto mellom stengene. Udjus gjør en gigantisk brøler der Nyland varter opp med matchvinnerredninger. Udjus er bortpå to straffer han kunne (burde?) tatt, Nyland redder den ene avgjørende. Molde er milevis foran oss som ballbesittere, men vi skaper bra med sjanser, synd vi ikke setter de...
Det sagt, jeg ryker heller i semien enn å tape finalen om jeg kan velge.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
-
Ufattelig tungt, men veldig stolt over laget. Synes vi gjør en god kamp og har en herlig intensitet i veldig lange perioder. Riise var enorm på midten, Johan er ligaens beste spiller, Kippe/Østli solide, Petter med nye målpoeng og et fantastisk innhopp av Ohi. Utrolig surt å svelge tapet etter først en keepertabbe og så utlikning på overtid. I tillegg burde vi avgjort på slutten av 2. ekstraomgang. Hadde Helstad trillet den til Petter på åpent mål så ville vi vært videre.Kommentar
-
Må også gi litt kred til kfl idag. Bra sunget og kjempet på feltet, selv om det helst skulle vært fler der. Stå på, gutta trenger dere videre nå!
og piermayer, hva i alle dage var det for en straffe? Må aldri legge den midt i keeperhøyde! Enten langs bakken eller opp i høyden...Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Dette har kommet så langt at jeg reiste meg og gikk likegyldig ut av stadion. Klarte ikke være hverken skuffa eller forbanna, bare likegyldig. Dette er bare ment to be. Ingen lag opplever så forbanna mye motgang gang på gang.Kommentar
-
Typisk at Udjus driter seg ut igjen i en så viktig kamp. Typisk at Hoseth scorer et mål med høyrefoten han ikke hadde klart om han hadde prøvd 100 ganger til på overtid. Har faen meg Molde i knestående, så scorer de på et lykketreff ut av ingenting. I tillegg to vanvittige sjanser rett før straffekonken og Helstad som bør avgjøre til 3-1 like før full tid. I dag er det lov å ta ordene i sin munn, vi hadde pur og skjær uflaks. En særdeles bra kamp hvor vi utrolig ufortjent ikke får med oss den billetten. Jeg er fornøyd med å være skuffa, det tyder på at vi hadde fortjent bedre. Og jeg er fornøyd med at Gulbrandsen var som en parantes å regne hele matchen og han skal overhode ikke ha noe ære for at de gikk videre. Dritt lei av at mige-Solskjær alltid skal ha de forpulte marginene på sin side.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Kommentar