For en gangs skyld håper jeg på at rævbk vinner finalen. Om ikke annet enn for at en viss moldespiller ikke får cupgull.
LSK - Molde, semifinale i cupen! Torsdag 26.september kl. 20.00
Collapse
X
-
Dette tapet må Udjus ta på sin kappe. Slipper inn tidenes keepertabbe på Åråsen og ødelegger vårt momentum totalt. Bør ta to av straffene også. Vi var så nærme. Så ufattelig nærme. Eneste som kan redde sesongen nå er å snyte RBK for gullet i siste serierunde. Og hvorfor sender vi ikke fram Palmi frem på siste? HorribeltI år så tar vi altKommentar
-
Tapte kampen: Nedtur. Men jeg har opplevd å tape semier før. Dette er ute av systemet i morgen. LSK ga meg en klassiker jeg kommer til å huske i lang tid. Har ofte savnet stoltheten og LSK-ryggraden de siste årene: I kveld var det et ekte LSK-lag jeg fikk se.
Stolt av laget. Alt av avgjørende marginer gikk Moldes vei. God kamp mellom to gode lag. Klarer vi tilsvarende innstilling og innsats i de siste seriekampene vinner vi samtlige.
-Udjus er dessverre syndebukk. Håpløs inngripen på 1-1. Stort sett solid, men gjør avgjørende feil. Burde tatt begge straffene han var etter.
-Østli/Kippe har sjelden vært bedre sammen.
-Johan var fantastisk. Måtte han holde seg skadefri. I denne formen er det ingen som overgår ham i regista-rollen i Tippeligaen.
-Erling gjorde sin beste kamp på år og dag. Nydelig chip i første som hadde fortjent en bedre skjebne.
-Bjørn Helge Riise blødde så til de grader for laget. Magnifik arbeidsinnsats og også produksjon.
Sett dette litt i perspektiv: Molde brukte 30 millioner kroner i sommer på å styrke laget sitt, likevel var vi nærmest seieren.
Disponeringen av denne kampen gjør iallfall at jeg faller endelig ned på å beholde Haglund, hvis det lar seg gjøre. Laget rant over av motivasjon og kampglød. Credit where credit is due.
Vi mangler et klart og utvetydig førstevalg på topp. Helstad viste i dag at han kan være en ypperlig innbytterspiss. Kanskje Friday er svaret. I så fall bør dette laget ligge i toppen i 2014.
Og: Svinet med napoleonskomplekset har øyensynlig ikke utviklet seg en tøddel i Molde. Har fortsatt farta som eneste force og gjør de samme teite, taktiske valgene som da han var her. Høiland (!) gjorde en ubegripelig mye bedre figur.
(Herlig takling, Petter.)Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
-
God kamp. Første gang i år jeg har sett et LSK lag som holder trøkket i 90 minutter. God jobb. Gutta kan være stolte. Trist at solarium-Maskara hadde flaksen på sin side i dag. Straffekonk er lotto, sånt passer ikke klubben. Triste greier.
Forøvrig, han der Gunderius fyren så jaggu ut som en smurf i den drakta. Jeg får sende'n en hvit strikkelue til jul, det var det eneste som mangla. Komisk krabat.Fugla mot nye høyderKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Ufattelig tungt, men veldig stolt over laget. Synes vi gjør en god kamp og har en herlig intensitet i veldig lange perioder. Riise var enorm på midten, Johan er ligaens beste spiller, Kippe/Østli solide, Petter med nye målpoeng og et fantastisk innhopp av Ohi. Utrolig surt å svelge tapet etter først en keepertabbe og så utlikning på overtid. I tillegg burde vi avgjort på slutten av 2. ekstraomgang. Hadde Helstad trillet den til Petter på åpent mål så ville vi vært videre.
I dag ødela han så mange overganger med å sinke spillet, for så å bare søke støttepasninger. I dag var han og Udjus de eneste dårlige spillerne på LSK.Kommentar
-
Du er så langt på vidda ang Johan at jeg er lurer på om du i hele tatt vet hva fotball er.Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
Anders, Tidligere styremedlem KFLKommentar
-
Kommentar
-
Tapte kampen: Nedtur. Men jeg har opplevd å tape semier før. Dette er ute av systemet i morgen. LSK ga meg en klassiker jeg kommer til å huske i lang tid. Har ofte savnet stoltheten og LSK-ryggraden de siste årene: I kveld var det et ekte LSK-lag jeg fikk se.
Stolt av laget. Alt av avgjørende marginer gikk Moldes vei. God kamp mellom to gode lag. Klarer vi tilsvarende innstilling og innsats i de siste seriekampene vinner vi samtlige.
-Udjus er dessverre syndebukk. Håpløs inngripen på 1-1. Stort sett solid, men gjør avgjørende feil. Burde tatt begge straffene han var etter.
-Østli/Kippe har sjelden vært bedre sammen.
-Johan var fantastisk. Måtte han holde seg skadefri. I denne formen er det ingen som overgår ham i regista-rollen i Tippeligaen.
-Erling gjorde sin beste kamp på år og dag. Nydelig chip i første som hadde fortjent en bedre skjebne.
-Bjørn Helge Riise blødde så til de grader for laget. Magnifik arbeidsinnsats og også produksjon.
Sett dette litt i perspektiv: Molde brukte 30 millioner kroner i sommer på å styrke laget sitt, likevel var vi nærmest seieren.
Disponeringen av denne kampen gjør iallfall at jeg faller endelig ned på å beholde Haglund, hvis det lar seg gjøre. Laget rant over av motivasjon og kampglød. Credit where credit is due.
Vi mangler et klart og utvetydig førstevalg på topp. Helstad viste i dag at han kan være en ypperlig innbytterspiss. Kanskje Friday er svaret. I så fall bør dette laget ligge i toppen i 2014.
Og: Svinet med napoleonskomplekset har øyensynlig ikke utviklet seg en tøddel i Molde. Har fortsatt farta som eneste force og gjør de samme teite, taktiske valgene som da han var her. Høiland (!) gjorde en ubegripelig mye bedre figur.
(Herlig takling, Petter.)Kommentar
-
Hvor mange ganger har vi vunnet storkampene på Åråsen de siste 6-7 årene, som mot enga, RBK, 16. mai etc etc? Sist jeg kommer på er RBK i 2008...Kommentar
-
Pff, tullball! Yohan dansa rundt som en ballerina med ballen, og jeg registrerte kun én feilpasning i løpet av 120 minutter. At vi var et helt annet lag i dag kontra mot Hønefoss er i stor grad hans fortjeneste. Strålende spiller!
PS. Østli fortjener massiv skryt i dag. Klassescoring og fantastiske taklinger hele veien. Banens beste imo!Kommentar
-
Han er direkte skyld i 1-1 scoringa, så helt fri for feil er han ikke***Større baller enn vett***Kommentar
Kommentar