Østli var god han men dere vet jo alle hvem jeg mener var Lsks beste I den viktigste kampen på flere år. Inntrykket er betydlig styrket etter å ha sett 2.omg og ekstromg. I opptak. Samtlige Nrk rapporte skrøt uhemmet av spilleren. Blir garantert bestemann på børsen imorgen. At dere aldri lærer!!
LSK - Molde, semifinale i cupen! Torsdag 26.september kl. 20.00
Collapse
X
-
-
En god spillemessig prestasjon i går i nesten hele kampen for en gangs skyld. Hadde dette vært en seriekamp som endte 2-2 hadde jeg vært veldig fornøyd med prestasjonen selv om Molde hadde stjålet med seg det ene poenget på overtid. Dessverre var dette en cupkamp, og da er det kun avansement til finalen som gjelder.
At vi ikke avgjør dette etter 90 minutter er helt utrolig og selv om vi til tider blir kjørt i ekstraomgangene, så synes jeg det er utrolig sterkt at vi klarer å nullstille oss såpass som vi faktisk gjør etter å ha fått en surest mulig baklengs tre minutter før dommeren skal blåse av kampen.
Molde har Tippeligaens beste stall, men i går synes jeg vi viser at toppnivået vårt er utrolig høyt, da både Molde og vi spiller en kamp opp mot sitt beste. I tillegg traff vi veldig godt på inngangen til kamp, der vi utfordret rommet mellom usikre Flo og Forren gang på gang, som ga en kjempesjanse til Knudtzon og mål til Palmason.Kommentar
-
-
tyngste fredagsmorgen på år og dag.
Enda mer trist og skuffet i dag. Ikke skuffet over gutta våre som jeg synes leverte en kjempeinnsats, men skuffet fordi jeg VAR på cupfinale-moro oppe i hodet mitt....Og vi hadde trengt denne finalen noe så inni gamperæva!
Så Tv2 sporten i natt år jeg kom hjem og får servert landets mest usympatiske fotballpersonlighet (nei - ikke F.Guldbrandsen..) nemlig han "trivelige, koselige og kjempegreie" Ole Gunnar. Vrenger ut av seg at LSK nærmest ble rundspilt og fikk 2 suspekte mål!! Et offisdemål og en på feildømt frispark. Vås. Elsker LSK - Hater Ole Gunnar.Last edited by AG-3; 27.09.2013, 08:25.Kommentar
-
Disponeringen av denne kampen gjør iallfall at jeg faller endelig ned på å beholde Haglund, hvis det lar seg gjøre. Laget rant over av motivasjon og kampglød. Credit where credit is due.
Og: Svinet med napoleonskomplekset har øyensynlig ikke utviklet seg en tøddel i Molde. Har fortsatt farta som eneste force og gjør de samme teite, taktiske valgene som da han var her. Høiland (!) gjorde en ubegripelig mye bedre figur.
(Herlig takling, Petter.)Trist å høre noe av det som blir ropt fra tribunen, men jeg hever meg over det.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Ole Gunnar er rett og slett en patetisk figur. I går hadde Molde griseflaks, flaksa seg til både ekstraomganger og straffer. Burde aldri ha klart 2-2 i ordinär tid, og skulle blitt straffa mye hardere i andre ekstra-omgang."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Trist å høre noe av det som blir ropt fra tribunen, men jeg hever meg over det."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Solskjær til DB.no- Innerst inne visste jeg at det kunne bli tap, og jeg tenkte litt på hva jeg skulle si til gutta, men jeg har vært så lenge i Manchester United at du alltid får en ekstra sjanse til slutt. Da er det bare om å ta den."Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)Kommentar
-
VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!Kommentar
-
Jeg står fortsatt på at sesongen sett under ett er det vel bare Molde som har underprestert i samme grad som oss med tanke på spillermateriale. Innsatsen til gutta i går var formidabel, men understreker også at å skape den tenninga vi så i går har vi vært milevis unna å skape i 90% av kampene før i år. Nivået vi så mot Molde er det nivået jeg forventer å se av det mannskapet vi har. Da hadde vi vunnet langt fler enn 1 av 3 seriekamper denne sesongen.Kommentar
-
Okey, vi tapte. Vi tapte, men gutta leverte en kanonkamp som levnet null tvil om at de virkelig prøvde. Vi tapte, men mot et gratismål og en tegneseriescoring med feil fot. Vi tapte.
Det er jævlig, jævlig, jævlig bittert, men jeg er glad for hva jeg fikk se av gutta i går. Gudene vet at sesongkortet mitt er en investering i nærmest endeløst mye irritasjon, men gårsdagen var en opptur mentalt. Gutta feila, men prøvde i hvert fall.Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!Kommentar
-
Kommentar
-
Kanarifeltet var bra i går, hvorfor kan det ikke være sånn hele sesongen? Mot Hønefoss var vi ikke akkurat topp 3. Dårlig oppmøte, lite støtte, og tendenser til piping. Innsatsen på banen og innsatsen på tribunen henger sammen. Den dagen det blir bra samtidig, blir vi uslåelige.Kommentar
-
Okey, vi tapte. Vi tapte, men gutta leverte en kanonkamp som levnet null tvil om at de virkelig prøvde. Vi tapte, men mot et gratismål og en tegneseriescoring med feil fot. Vi tapte.
Det er jævlig, jævlig, jævlig bittert, men jeg er glad for hva jeg fikk se av gutta i går. Gudene vet at sesongkortet mitt er en investering i nærmest endeløst mye irritasjon, men gårsdagen var en opptur mentalt. Gutta feila, men prøvde i hvert fall.Kommentar
-
Bollocks. Vi vant serien i 89 og hadde knapt tilskuere, langt mindre trykk på stadion. Om ikke troppen og treneren klarer å motivere seg utenpå bli pisket av KFL har vi feil tropp og trener.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Hvis det kan være med på å løfte laget frem, så skal tilskuertall og liv fra 89 tilsi at det ikke har noe å si?Sint og tverr på felt NKommentar
Kommentar