LSK - Molde, semifinale i cupen! Torsdag 26.september kl. 20.00

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • dollyholly
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jul 2007
    • 965

Østli var god han men dere vet jo alle hvem jeg mener var Lsks beste I den viktigste kampen på flere år. Inntrykket er betydlig styrket etter å ha sett 2.omg og ekstromg. I opptak. Samtlige Nrk rapporte skrøt uhemmet av spilleren. Blir garantert bestemann på børsen imorgen. At dere aldri lærer!!

Kommentar

• Totti21
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Mar 2004
      • 3501

En god spillemessig prestasjon i går i nesten hele kampen for en gangs skyld. Hadde dette vært en seriekamp som endte 2-2 hadde jeg vært veldig fornøyd med prestasjonen selv om Molde hadde stjålet med seg det ene poenget på overtid. Dessverre var dette en cupkamp, og da er det kun avansement til finalen som gjelder.
      At vi ikke avgjør dette etter 90 minutter er helt utrolig og selv om vi til tider blir kjørt i ekstraomgangene, så synes jeg det er utrolig sterkt at vi klarer å nullstille oss såpass som vi faktisk gjør etter å ha fått en surest mulig baklengs tre minutter før dommeren skal blåse av kampen.

Molde har Tippeligaens beste stall, men i går synes jeg vi viser at toppnivået vårt er utrolig høyt, da både Molde og vi spiller en kamp opp mot sitt beste. I tillegg traff vi veldig godt på inngangen til kamp, der vi utfordret rommet mellom usikre Flo og Forren gang på gang, som ga en kjempesjanse til Knudtzon og mål til Palmason.

Kommentar

• Trønderkanari
        Medlem
        Møteplager
        • Aug 2004
        • 84

Forskjellen igår var at de har en matchvinner i mål, og det har ikke vi...

Kommentar

• AG-3
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jul 2006
          • 1081

tyngste fredagsmorgen på år og dag.
          Enda mer trist og skuffet i dag. Ikke skuffet over gutta våre som jeg synes leverte en kjempeinnsats, men skuffet fordi jeg VAR på cupfinale-moro oppe i hodet mitt....Og vi hadde trengt denne finalen noe så inni gamperæva!
          Så Tv2 sporten i natt år jeg kom hjem og får servert landets mest usympatiske fotballpersonlighet (nei - ikke F.Guldbrandsen..) nemlig han "trivelige, koselige og kjempegreie" Ole Gunnar. Vrenger ut av seg at LSK nærmest ble rundspilt og fikk 2 suspekte mål!! Et offisdemål og en på feildømt frispark. Vås. Elsker LSK - Hater Ole Gunnar.
          Last edited by AG-3; 27.09.2013, 08:25.

Kommentar

• superbøffel
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 5611

Opprinnelig skrevet av trigz
            Tapte kampen: Nedtur. Men jeg har opplevd å tape semier før. Dette er ute av systemet i morgen. LSK ga meg en klassiker jeg kommer til å huske i lang tid. Har ofte savnet stoltheten og LSK-ryggraden de siste årene: I kveld var det et ekte LSK-lag jeg fikk se.
            Tungt i dag, men ikke i nærheten av like tungt som i 2005.

Disponeringen av denne kampen gjør iallfall at jeg faller endelig ned på å beholde Haglund, hvis det lar seg gjøre. Laget rant over av motivasjon og kampglød. Credit where credit is due.
            Utvilsomt et heltent LSK i går, og (for en sjelden gangs skyld) en totalt sett relativt veldisponert kamp av Haglund. At gårsdagen endrer noe når det gjelder å beholde Haglund er jeg ikke enig i - verdens letteste jobb må jo være å motivere spillerne til en semifinale i cupen: den jobben gjør de selv. Det er borte mot Ulf og liknende lag vi trenger å se hovedtreneren som en motivator og der har vi vel kanskje ikke sett Haglund som spesielt sterk.

Og: Svinet med napoleonskomplekset har øyensynlig ikke utviklet seg en tøddel i Molde. Har fortsatt farta som eneste force og gjør de samme teite, taktiske valgene som da han var her. Høiland (!) gjorde en ubegripelig mye bedre figur.

(Herlig takling, Petter.)
            Luringen klarer jo å lire av seg dette på twitter:
            Trist å høre noe av det som blir ropt fra tribunen, men jeg hever meg over det.
            Ikke bare er han bra dum i hodet som forventer å bli forstått i valget han i å dolke klubben sin i ryggen, han blir overrasket over hets når han kommer tilbake på besøk. Han er og blir en parentes i LSK's historie, på tross av dobbeltspill og løgner ovenfor fansen klarte han ikke å bli den største judasen en gang.
            Enøyd i de blindes dal.

Kommentar

• andersmm
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2006
              • 5764

Ole Gunnar er rett og slett en patetisk figur. I går hadde Molde griseflaks, flaksa seg til både ekstraomganger og straffer. Burde aldri ha klart 2-2 i ordinär tid, og skulle blitt straffa mye hardere i andre ekstra-omgang.
              "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

• andersmm
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2006
                • 5764

Trist å høre noe av det som blir ropt fra tribunen, men jeg hever meg over det.
                Ja jöss, det er derfor du slenger deg på Twitter for å hovere etter kampslutt. Det å heve seg over noe innebärer vel at man ikke svarer eller kommenterer det.
                "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

• Rune
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Aug 2008
                  • 1229

Opprinnelig skrevet av Solskjær til DB.no
                  - Innerst inne visste jeg at det kunne bli tap, og jeg tenkte litt på hva jeg skulle si til gutta, men jeg har vært så lenge i Manchester United at du alltid får en ekstra sjanse til slutt. Da er det bare om å ta den.
                  Pussig uttalelse. Godt utgangspunkt for konspirasjonsteorier?
                  "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

Kommentar

• maurakanari
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jul 2005
                    • 641

Semifinalen på Åråsen ble avgjort på straffespark etter at Moldes Magne Hoseth hadde utliknet på overtid i andre omgang.

gå inn å se kampen i sin helhet hvis dere vil. Ligger 5 deler der. Bra stemning, Nordlie skryter flere ganger av trøkket.
                    VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

Kommentar

• Bukkenbruse
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • May 2008
                      • 515

Opprinnelig skrevet av trigz
                      Disponeringen av denne kampen gjør iallfall at jeg faller endelig ned på å beholde Haglund, hvis det lar seg gjøre. Laget rant over av motivasjon og kampglød. Credit where credit is due.
                      For meg blir konklusjonen helt motsatt. Kampen i går (og noen til i år) har til fulle vist det jeg har ment hele tiden. Vi har et av de aller beste og mest meriterte lagene i Norge. Spiller for spiller er det særs få lag som matcher oss og laget bør være godt nok til langt fler poeng og bedre prestasjoner enn det vi har vist jevnt over i år. Alikevel er prestasjonene jevnt over langt unna det vi så i går.
                      Jeg står fortsatt på at sesongen sett under ett er det vel bare Molde som har underprestert i samme grad som oss med tanke på spillermateriale. Innsatsen til gutta i går var formidabel, men understreker også at å skape den tenninga vi så i går har vi vært milevis unna å skape i 90% av kampene før i år. Nivået vi så mot Molde er det nivået jeg forventer å se av det mannskapet vi har. Da hadde vi vunnet langt fler enn 1 av 3 seriekamper denne sesongen.

Kommentar

• Fridtjof
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2005
                        • 2120

Okey, vi tapte. Vi tapte, men gutta leverte en kanonkamp som levnet null tvil om at de virkelig prøvde. Vi tapte, men mot et gratismål og en tegneseriescoring med feil fot. Vi tapte.

Det er jævlig, jævlig, jævlig bittert, men jeg er glad for hva jeg fikk se av gutta i går. Gudene vet at sesongkortet mitt er en investering i nærmest endeløst mye irritasjon, men gårsdagen var en opptur mentalt. Gutta feila, men prøvde i hvert fall.
                        Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

Kommentar

• tullebukk
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2006
                          • 5446

Hvorfor er ikke gutta motivert slik som i denne kampen hele sesongen ,da snakker vi topp 3.....

Kommentar

• LS89
                            Kamptrådkongen
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2013
                            • 3417

Kan det ha noe med Haglund å gjøre?

Kommentar

• Børge
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2013
                              • 2565

Opprinnelig skrevet av tullebukk
                              Hvorfor er ikke gutta motivert slik som i denne kampen hele sesongen ,da snakker vi topp 3.....
                              Da må vi alle sammen møte opp og skape den sinnsyke stemningen på hjemmekampene. Det trigga laget veldig i går - det så man med det blotte øye.
                              Sint og tverr på felt N

Kommentar

• ulfpulf
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2004
                                • 2511

Opprinnelig skrevet av Børge
                                Da må vi alle sammen møte opp og skape den sinnsyke stemningen på hjemmekampene. Det trigga laget veldig i går - det så man med det blotte øye.
                                Akkurat.
                                Kanarifeltet var bra i går, hvorfor kan det ikke være sånn hele sesongen? Mot Hønefoss var vi ikke akkurat topp 3. Dårlig oppmøte, lite støtte, og tendenser til piping. Innsatsen på banen og innsatsen på tribunen henger sammen. Den dagen det blir bra samtidig, blir vi uslåelige.

Kommentar

• ulfpulf
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2004
                                  • 2511

Opprinnelig skrevet av LS89
                                  Kan det ha noe med Haglund å gjøre?
                                  Det gode spillet i går, hadde det noe med Haglund å gjøre?

Kommentar

• Playboy1
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2003
                                    • 2200

Opprinnelig skrevet av Fridtjof
                                    Okey, vi tapte. Vi tapte, men gutta leverte en kanonkamp som levnet null tvil om at de virkelig prøvde. Vi tapte, men mot et gratismål og en tegneseriescoring med feil fot. Vi tapte.

Det er jævlig, jævlig, jævlig bittert, men jeg er glad for hva jeg fikk se av gutta i går. Gudene vet at sesongkortet mitt er en investering i nærmest endeløst mye irritasjon, men gårsdagen var en opptur mentalt. Gutta feila, men prøvde i hvert fall.
                                    Så enig, det er mye letter å akseptere et bittert tap, når de virkelig har prøvd og gitt alt.

Kommentar

• superbøffel
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2005
                                      • 5611

Opprinnelig skrevet av Børge
                                      Bollocks. Vi vant serien i 89 og hadde knapt tilskuere, langt mindre trykk på stadion. Om ikke troppen og treneren klarer å motivere seg utenpå bli pisket av KFL har vi feil tropp og trener.
                                      Enøyd i de blindes dal.

Kommentar

• Børge
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2013
                                        • 2565

Opprinnelig skrevet av superbøffel
                                        Bollocks. Vi vant serien i 89 og hadde knapt tilskuere, langt mindre trykk på stadion. Om ikke troppen og treneren klarer å motivere seg utenpå bli pisket av KFL har vi feil tropp og trener.
                                        Hvis det kan være med på å løfte laget frem, så skal tilskuertall og liv fra 89 tilsi at det ikke har noe å si?
                                        Sint og tverr på felt N

Kommentar

• Roll75
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Dec 2007
                                          • 834

Opprinnelig skrevet av ulfpulf
                                          Det gode spillet i går, hadde det noe med Haglund å gjøre?
                                          nei haglund var ikke på banen

Kommentar

Working...