Innsatsen er faktisk veldig bra! Eller?
Sandnes/Ulf - Lillestrøm , Søndag 29.September kl 18.
Collapse
X
-
-
Tydelig at sesongen er over for spillerne. Det kommer til å straffe seg når vi møter RBK i siste og kjemper for plassen. Kommentatoren er forøvrig også helt ubrukelig. Det gjør denne kampen til rein skjær torturI år så tar vi altKommentar
-
Kutt ut a. Det som vises utpå her er dritdårlig, da er det ikke sutring. Må være lov å ytre sine meninger uten å bli sett på som sutrete.
Vi har hatt flere ræva enn gode kamper. Totalen står til stryk. At noen ikke ser det er for meg ufattelig. Dere gjemmer dere bak kamper som RBK borte og kampen på torsdag for å få frem deres poeng. Realiteten er at vi er like dårlig som i fjor og taper poeng i nesten alle kamper mot antatt dårligere motstandere.Kommentar
-
Kutt ut a. Det som vises utpå her er dritdårlig, da er det ikke sutring. Må være lov å ytre sine meninger uten å bli sett på som sutrete.
Vi har hatt flere ræva enn gode kamper. Totalen står til stryk. At noen ikke ser det er for meg ufattelig. Dere gjemmer dere bak kamper som RBK borte ho kampen på torsdag for å få frem deres poeng. Realiteten er at vi er like dårlig som i fjor og taper nesten alle kamper mot antatt dårligere motstand.
Jeg er forresten ikke medlem av noen gruppering her inne, og har heller ikke gjemt meg bak noen kamper i noen diskusjoner som jeg kan huske ihvertfall. Så det er ingen "dere", det er i så fall "du".Kommentar
-
Bare å trille i bortre der palm. Og bjørni kunne lagt den nedi første hørn. Keepern dems er jo fersk. Kjøra på fan!Kommentar
-
Ikke spesielt myntet på deg, men på "dere" som tilsynelatende kun ønsker positive vinklinger.Kommentar
-
Skaper jo muligheter, men vi må jo ha ti for å score i det hele tatt. Gladsak at søpla nettopp slapp inn, men selv det er fattig trøst om vi taper denne også. Et åpenbart grep som må tas er å umiddelbart få PVM av banen. Pinne på børsen i dag, Mjelde kan være et bedre alternativ når Friday åpenbart ikke skal inn uansett.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
-
skjønner ikke måten vi angriper på. Tre stk i støtte/møte? Bedre med ringo i overlapp venstre og foff på høyre. Stoor tør ikke, og pp kan ikke gå forbi.Kommentar
-
Kommentar